Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@15:46:16 GMT

روابط عمومی ها در رفع مشکلات نهادها و جامعه نقش دارند

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۲۳۸۰

روابط عمومی ها در رفع مشکلات نهادها و جامعه نقش دارند

اصفهان- ایرنا- استاندار اصفهان با اشاره به اینکه روابط عمومی پل ارتباط بین مردم و مسئولان است، گفت: روابط عمومی ها باید جهت دهنده این پل باشند تا مشکلات یک موسسه، نهاد و جامعه برطرف شود.

به گزارش ایرنا، عباس رضایی عصر روز یکشنبه در آیین چهاردهمین جشنواره روابط عمومی های اصفهان در سالن اجتماعات اتاق بازگانی افزود: در بسیاری از مجالس گفته می شود، روابط عمومی پل ارتباطی بین مدیران و مردم است که به نظر من شان و شئون روابط عمومی بالاتر از پل ارتباطی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: برای این جهت یابی نیازمند اطلاعات، دانش و بینش کافی و وافی در این شغل هستیم تا راه درست در این مسیر طی شود.
استاندار اصفهان تصریح کرد: در جمع روابط عمومی ها و خبرنگاران سخن گفتن کار دشواری است چون آنها نکته بردار و نکته سنج هستند از این رو در جمع روابط عمومی ها باید از اهمیت این شغل سخن گفت که شما خود عمل کنندگان، اهل فن و متخصص هستید.
رضایی تصریح کرد: روابط عمومی امروز یک دانش و رشته به روز است، معتقدم علم روابط عمومی با سرعت بسیار فراوان در حال پیشرفت است.
وی اظهارداشت: مسئولان روابط عمومی نباید بخشی نگر باشند و باید توسعه را در راس کار خود قرار دهند، توسعه یک جانبه نیست وقتی می توان از توسعه سخن گفت که توسعه همه جانبه داشته باشیم.
استاندار اصفهان با بیان اینکه برخی قصد التهاب و تنش در جامعه را در شرایط تحریم دارند، خاطرنشان کرد: از این رو روابط عمومی ها باید به این التهابات پایان دهند.
به گزاش ایرنا، استاندار اصفهان دراین نشست عضو افتخاری انجمن روابط عمومی استان اصفهان شد.
همچنین دانشجویان رشته روابط عمومی اصفهان در این آیین سوگند یاد کردند.
6027/9913

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ارتباطات جشنواره روابط عمومي استاندار اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۲۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت توجه به مطالبات جامعه ایثارگری

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان‌غربی در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران استان با تأکید بر آگاهی دقیق از مشکلات جامعه ایثارگری و حل به موقع آن گفت: خانواده شهدا و ایثارگران پرچمداران دفاع از نظام هستند و توجه به مطالبات آنان ضروری است.

علی رزازی، با بیان اینکه جلسات شورای هماهنگی امور ایثارگران باید خروجی مشخصی در جهت پاسداشت جایگاه ایثار و شهادت داشته باشد، افزود: باید همه اهتمام بر حل مشکلات این جامعه متمرکز شود.

رزازی، با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مقام و منزلت شهید مبنی بر اینکه خون مطهر شهید حقانیت جمهوری اسلامی را بر جبین تاریخ ثبت کرد، گفت: اگر امروز شاهد امنیت و پیشرفت کشور هستیم مدیون و مرهون خون مطهر شهدایی است که در راه وطن و انقلاب جانفشانی کردند و باید حرمت این خونها حفظ شود.

وی، اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران را قانونی برای خدمت به این جامعه دانست و با اشاره به جایگاه برجسته ایثارگران افزود: خانواده شهدا و ایثارگران به جهت درک شرایط، نقش مهمتری در شناسایی و حل مشکلات این بخش از جامعه برعهده دارند.

رزازی، با بیان اینکه استاندار آذربایجان‌غربی همواره بر رفع مشکلات جامعه ایثارگری تأکید دارد، اظهارکرد: در آذربایجان‌غربی از نخستین روز استقرار دولت مردمی مطالبات مردم در اولویت قرارگرفته و استاندار در سفرهای متعدد همراه معاونان خود و مدیران دستگاههای اجرایی به شنیدن صحبت های مردم و مشکلاتشان پرداخته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان‌غربی اضافه کرد: برنامه دیدار با خانواده شهدا باید با جدیت ادامه یابد و در کنار این دیدارها گرهی از مشکلات خانواده های شهدا نیز گشوده شود.

دیگر خبرها

  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران
  • ۵۰ مصوبه برای حل مشکلات شرق شهرستان اصفهان
  • تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی
  • یکی از مشکلات شهرستان اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • یکی از مشکلات اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • ضرورت توجه به مطالبات جامعه ایثارگری
  • مستقل شدن روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌شود
  • مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا می‌شود
  • تاکید بر توسعه روابط تجاری وبازرگانی اصفهان وازبکستان