Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع پیشین قرمزها به تمجید از عملکرد جوئل ماتیپ پرداخت.

طرفداری - مارک لاورنسون مدافع سال های دور قرمزها، به تمجید از عملکرد جوئل ماتیپ پرداخت و شجاعت و ثبات او را تحسین کرد. مدافع کامرونی لیورپول، در 19 بازی از 22 بازی اخیر این تیم از ابتدا در ترکیب ثابت قرار داشته است و احتمالا در بازی مقابل تاتنهام در فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز، درکنار ویرجیل فن دایک، زوج خط دفاعی قرمز ها را تشکیل بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش وب سایت رسمی باشگاه لیورپول، لاورنسون معتقد است که حتی با وجود در دسترس بودن دژان لوورن و جو گومز برای حضور در پست دفاع میانی در کنار ویریجیل فن دایک، حضور ماتیپ در فینال مادرید، امری حیاتی محسوب می شود. او عنوان کرد:

بعید به نظر می رسد که ماتیپ در فینال لیگ قهرمانان اروپا، در ترکیب ثابت لیورپول قرار نداشته باشد. او فصل بسیار خوبی را سپری کرده است و عملکرد خوب او تنها مختص به فعالیت های دفاعی نیست. حضور او در لیورپول، یک نعمت برای این تیم است، چرا که او توانایی حمل توپ خوبی دارد و حرکت های پا به توپش باعث می شود که هافبک های تیم حریف، به سمت او حرکت کنند. اگر شما هافبک باشید، دقیقا به دنبال چنین مدافعی در تیمتان خواهید بود چرا که حرکات ماتیپ، فضای بیشتری به شما خواهد داد. فکر می کنم که جوئل ماتیپ در کنار ویرجیل فن دایک، زوج خط دفاعی لیورپول در فینال مادرید را تشکیل بدهند. نمی توانم ترکیب دفاعی دیگری را متصور شوم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۲۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید

ستاره برزیلی برای دومین ماه متوالی بهترین بازیکن تیمش شد.

طرفداری | وینیسیوس جونیور، وینگر برزیلی رئال مادرید عملکرد درخشان خود در ماه مارس را در ماه آوریل نیز تکرار کرد.

با اعلام باشگاه رئال مادرید، وینیسیوس جونیور بالاتر از سایر بازیکنان این تیم به عنوان بهترین بازیکن ماه رئال مادرید برگزیده شد. وینیسیوس جونیور در 4 بازی در ماه آوریل با پیراهن رئال مادرید، یک گل و سه پاس گل به نام خود ثبت کرد و عملکرد خوبی مقابل منچسترسیتی و بارسلونا داشت. این سومین جایزه بهترین بازیکن ماه رئال مادرید در سال 2024 برای وینیسیوس جونیور است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • پاسخ وین رونی به گلایه فن دایک: این بخشی از شغل شماست
  • علاقه جدی لیورپول به ویلیان پاچو
  • ویرجیل فن دایک: اسلوت برای جانشینی کلوپ گزینه مناسبی است
  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم
  • ترکیب اصلی اورتون-لیورپول: نبرد برای بقا و قهرمانی
  • بایرن مونیخ به دنبال جذب یوناتان تا
  • پاشنه آشیل فاتح توپ طلا در پرسپولیس | جثه بزرگی که دردسرساز هم می شود
  • رافت: نیمکت پرسپولیس از استقلال قویتر است