Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سرهنگ شوقانی جانشین به همراه جمعی از مسئولین ارشد سپاه استان سمنان با مسئول و کارکنان بسیج دانشجویی استان دیدار و گفتگو نمودند.
در این دیدار که در محل بسیج دانشجویی استان سمنان برگزار شد ، سرهنگ وفادار مسئول ایمنی و اقدامات تامینی ، سرهنگ صفا مسئول بازرسی و جمعی از مسئولین ارشد سپاه استان سمنان نیز سرهنگ شوقانی را همراهی نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ابتدای این دیدار جانشین فرماندهی سپاه استان سمنان با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و همچنین قبولی طاعات و عبادات ، ابتدای این ماه فرخنده را رحمت ، میانه اش را مغفرت و پایانش را اجابت دعا دانسنتد.
وی همچنین با توجه به در پیش بودن میلاد با سعادت کریمه اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر ، خواستار فعالیت بیش از پیش با روحیه جهادی و انقلابی شده و افزودند : ان شا الله با روحیه جهادی و انقلابی بتوانیم خرمشهر های پیش رو را فتح نموده و زمینه ساز حکومت جهانی آقا امام زمان (عج) باشیم.
جانشین سپاه استان در ادامه همچنین با توجه به فعالیت های انجام گرفته در حوزه فضای مجازی ، خواستار رعایت نمودن ملاحظات سازمانی شده و افزودند : در راستای فعالیت در فضای مجازی می بایست چارچوب ها و ملاحظات سازمانی مد نظر قرار گرفته شود.
وی همچنین در ادامه خاطر نشان کرد : در عمل و اجرای به برنامه ها، تهیه و رعایت ملاحظات و تمهیدات ایمنی مهم ترین بخش فعالیت بوده و باید در ذیل برنامه ها نکات ایمنی و تامینی دیده شود.
سرهنگ شوقانی همچنین در ادامه فقدان اعتبارات را نافی مسئولیت مدیران ندانست و افزود : کمبود اعتبارات در راستای اجرای برنامه ها، از فرماندهان و مدیران سلب مسئولیت نمی نماید.
جانشین سپاه استان همچنین در پایان با توجه به جدابودن مجموعه ساختمان های بسیج دانشجویی از سپاه استان خواستار تقویت و به روز رسانی طرح ها و ملاحظات حفاظتی و ایمنی این مجموعه شد./ع

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۳۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد

سرگرد مهیار یونس‌آبادی گفت: ۱۷۴ گروه جهادی شهرستان اجرای برنامه‌های مختلف از جمله عمرانی و پزشکی را بر عهده دارند.

وی از ساخت ۲ خانه در منطقه پشت بسطام شاهرود برای خانواده‌های نیازمند خبر داد و گفت: این ۲ واحد مسکونی طی هفته بسیج با حضور مسئولان شهرستان واگذار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مرمت و بازسازی ۱۰ خانه در مناطق محروم در حال انجام است، ابراز کرد: اجرای طرح‌هایی به نفع عموم از جمله بازسازی گلزار شهدای شاهرود، کلامو و قلعه نو و خرقان با همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی در حال انجام است.

مسئول معاونت بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود ادامه داد: طرح آبرسانی و آبخیزداری در منطقه بیارجمند با همکاری اداره آبفا و امور عشایری در این هفته افتتاح می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • خبر‌هایی از اجرای برنامه های بسیج سازندگی در میامی
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • اجرای قریب به ۱۲۰۰ برنامه در سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان