Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- قربانعلی الماسخاله رئیس هیئت فوتبال گیلان گفت: وقتی مردم از من خواستند در کار تیم فوتبال سپیدرود دخالت نکنم خودم را کنار کشیدم و هیئت فوتبال گیلان نقشی در سقوط این تیم ندارد.

قربانعلی الماسخاله در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در مورد سقوط تیم فوتبال سپیدرود به لیگ دسته اول و حواشی پیرامون آن، اظهار داشت: همیشه تقصیر‌ها به گردن من انداخته شده، مثل این که از یاد برده‌اند تیم با حمایت‌های هیئت فوتبال گیلان به لیگ برتر صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
عامه مردم فکر می‌کنند هر جا بحث فوتبال باشد، هیئت فوتبال باید جوابگو باشد در صورتی که برخی مسائل نه تنها از حیطه وظایف، بلکه از قدرت هیئت فوتبال خارح است. آنهایی که فوتبالی هستند این موضوع را می‌فهمند و آنهایی که غرض‌ورزی می‌کنند، مریض هستند.

وی افزود: باشگاه سپیدرود برای خود تشکلی مستقل دارد و از زمانی که آن را به علی کریمی دادیم سعی کردم هیچ مصاحبه و دخالتی نکنم، تا مالکان کارشان را پیش ببرند و وقتی هم دیدند به لحاظ فنی دیگر نمی‌توانند کاری بکنند تیم را پس دادند. در این خصوص من دخالتی نداشتم، بلکه معاونت ورزشی اداره کل ورزش گیلان، امور را به دست گرفته بود. آنها صلاح دیدند تیم را به آقای بیات واگذار کنند و بنده و هیئت فوتبال هیچ دخالتی در این مورد نداشتیم. از استاندار گرفته تا نمایندگان مجلس، شهرداری، شورای شهر، اداره کل و مردم می‌دانستند که این تیم مشکل مالی دارد و جزو وظایف ما نیست که برای تیم اسپانسر تهیه کنیم. دوستان باید از مقامات رده بالای استان کمک می‌گرفتند که فکر می‌کنم تا حدودی کمک گرفتند و حالا در این بین من به عنوان هیئت فوتبال با وظایف مشخص چه کاری باید می‌کردم که نکردم؟

رئیس هیئت فوتبال گیلان افزود: برخی می‌گویند الماسخاله باید ورزشگاه عضدی رشت را درست می‌کرد، وقتی ما مالک ورزشگاه عضدی و سردار جنگل نیستیم، چرا باید مسئولیت بازسازی را بر عهده بگیریم؟ ورزشگاه‌ها خودشان مالک و متولی دارند، چرا از من توقع دارند؟

الماسخاله در پاسخ به اتهاماتی از قبیل دخالت در مالکیت‌های متعدد تیم سپیدرود و نقش حضور پسرش در تیم سپیدرود گفت: حرف و حدیث در مورد همه وجود دارد، اما این‌ها همه حرف است و باید دید حقیقت چیست. زمانی که ما تیم را به علی کریمی دادیم دیگر به آنها نزدیک هم نشدیم و اگر قبل از آن دخالت می‌کردیم به این دلیل بود که تیم را اداره کل به ما سپرده بود و ما تیم را از دسته دو به لیگ برتر آوردیم. چرا آن زمان کسی نگفت هیئت فوتبال تیم را به لیگ برتر آورده است؟ ما تیم را به علی کریمی، جادوگر فوتبال ایران سپردیم که او هم فوتبالی بود، هم دستش به دهانش می‌رسید و هم می‌توانست اسپانسر بیاورد. آن زمان کسی با این تصمیم مخالف نبود و حالا که تیم سقوط کرده می‌گویند مقصر ما هستیم.

وی با اشاره به سرنوشت باشگاه سپیدرود گفت: من در جریان برنامه‌های این باشگاه نیستم، چون خودشان مالک دارند و قطعا برنامه‌ریزی می‌کنند. سال قبل هم تیم این مشکلات را داشت و در لیگ برتر باقی ماند و امسال هم با همان مشکلات و دخالت نکردن‌های ما دیدید که چه شد. من دیگر نمی‌دانم برای این مردم باید چه کار کنم و وقتی گفتند دخالت کنم، دخالت کردم و وقتی گفتند دخالت نکن، خودم را کنار کشیدم. حالا بی انصافی است که سقوط این تیم را به حساب هیئت فوتبال گیلان بنویسند، چون فدراسیون فوتبال از من خواست در کار باشگاه‌داری دخالت نکنم.

رئیس هیئت فوتبال گیلان در مورد دور بعد انتخابات هیئت فوتبال و احتمال کاندیداتوری کیومرث بیات تصریح کرد: هیچ چیز مشخص نیست، من برای شش ماه آینده از حالا تصمیم نمی‌گیرم و به وقتش برنامه‌ریزی می‌کنم. برای آقای بیات هم مبارک باشد!

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سپیدرود تیم فوتبال سپیدرود علی کریمی میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۳۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا لغو فرمان رشد در ایتالیا باعث سقوط فوتبال این کشور می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)

چند سال پیش قانونی در ایتالیا تصویب شد که به باشگاه های فوتبال اجازه می‌داد برای خرید بازیکنان و ستارگان خارجی دست بازتری در هزینه کردن داشته باشند، اما این قانون از ابتدای سال 2024 لغو شده است و باید دید آیا فعل و انفعال، بر کیفیت و نتیجه گیری تیم های ایتالیایی در سال های پیش رو تاثیری خواهد داشت یا خیر.

 

چند سال پیش قانونی در ایتالیا تصویب شد که به باشگاه های فوتبال اجازه می‌داد برای خرید بازیکنان و ستارگان خارجی دست بازتری در هزینه کردن داشته باشند. یکی از نتایج ملموس این قانون، عملکرد بسیار خوب ایتالیایی ها در میادین اروپایی بود، به طوری که نمایندگان این کشور در 4 سال اخیر، چهار فینال اروپایی را تجربه کرده اند. با این وجود، این قانون از ابتدای سال 2024 لغو شده است و باید دید آیا این فعل و انفعال، بر کیفیت و نتیجه گیری تیم های ایتالیایی در سال های پیش رو تاثیری خواهد داشت یا خیر.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • رسمی؛ شفیلدیونایتد به چمپیونشیپ سقوط کرد
  • هوش مصنوعی و حجیت فتوا
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • پایان تورنمنت زیر ۱۲ سال فوتبال تهران برای شناسایی استعدادها
  • آیا لغو فرمان رشد در ایتالیا باعث سقوط فوتبال این کشور می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • تعجب آلمانی‌ها از سرعت سقوط پول ملی ایران!
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • مژده رئیس رسانه ملی درباره حق پخش فوتبال