Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط‌عمومی پست‌ بانک‌ ایران، دکتر شیری مدیرعامل پست‌بانک‌ایران در نشست با مدیران و کارشناسان روابط عمومی این بانک که به‌مناسبت بیست‌وهفتم اردیبهشت‌ماه روز ارتباطات‌وروابط‌عمومی برگزارشد ضمن تبریک این هفته تصریح‌کرد: مأموریت مهم روابط‌عمومی، سنجش میزان آگاهی مخاطبان از برند بانک و رشد و توسعه این آگاهی در بین آنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ارتباط و تعامل سازنده و هدفمند با ذینفعان را از دیگر مأموریت‌های روابط‌عمومی دانست و تصریح کرد: روابط‌عمومی باید به نحوی اطلاع‌رسانی کند که همه مردم بتوانند ارتباط ذهنی مطلوبی با این بانک برقرار کرده و ارتباط آنان از یک مخاطب به مشتری یا سهامداری بانک تبدیل شود.

شیری خاطرنشان‌کرد: به‌دلیل گستردگی خدمات و تنوع فعالیت‌ها و ذینفعان پست بانک ایران، حوزه فعالیت روابط‌عمومی این بانک گسترده‌تر و متنوع‌تر از سایر بانک‌هاست و روابط‌عمومی باید برنامه کامل و جامعی برای ایجاد ارتباط مناسب به‌منظور پوشش ارتباطات مربوط به تمام حوزه‌ها طراحی و اجراء کند.

مدیرعامل پست‌بانک‌ایران تأکید کرد: اطلاع‌رسانی باید بهنگام، صحیح، دقیق و قابل اطمینان باشد تا بتوانیم در جلب اعتماد و رضایت مردم و همکاران موفق عمل کنیم. شیری کارکنان را از مهمترین مخاطبان بانک دانست و افزود: جمع‌آوری و تدوین انتظارات و پیشنهادات همکاران، ارائه این دیدگاه‌ها به مدیران ارشد بانک و اطلاع‌رسانی و لحاظ‌کردن این نظرات در برنامه‌های بانک از برنامه‌هائی است که باید بطوردقیق در روابط عمومی اجراء شود.

مدیرعامل پست بانک ایران؛ تولید محتوای اختصاصی، باکیفیت، قابل قبول و استاندارد برای هر طیف از مخاطبان را یک اصل مهم در روابط عمومی دانست و گفت: حضور با برنامه، هدفمند و پویا در شبکه‌های اجتماعی برای انتشار و افزایش اثرگذاری محتواهای تولیدشده ضروری است.

شیری بهره گیری از نیروی انسانی باتجربه و متبحر در روابط عمومی و سایر بخش‌های بانک را ضروری خواند و افزود: آموزش پربازده‌ترین سرمایه گذاری است و مدیران باید آموزش مستمر کارکنان برای همگام شدن با تغییرات تکنولوژی را در رأس برنامه های خود قرار دهند.

محمدرضا فرنقی‌زاد مدیر امورهماهنگی و حوزه‌مدیریت نیز در این جلسه با تقدیر از توجه ویژه مدیرعامل بانک به حوزه روابط‌عمومی گفت: انتظارات مطرح‌شده از روابط‌عمومی طی یک برنامه دقیق تدوین و جهت اجراء به واحدهای ذیربط ابلاغ و بر اجرای آن نظارت می‌شود.

فرنقی‌زاد هدف نهائی برنامه های روابط عمومی را ایجاد دیدگاه مثبت در ذهن مخاطبان دانست و تأکید کرد که در این راستا باید بطور مستمر میزان رضایت و پیشنهادات مخاطبان در مورد خدمات بانک مورد سنجش قرار گیرد.

وی بر لزوم هماهنگی فعالیت‌ها با روابط‌عمومی‌نوین تأکید و تصریح کرد: برای تأثیرگذاری بیشتر بر افکارعمومی باید از تمام ابزارهای الکترونیک موجود استفاده کرده و همگام با تکنولوژی برنامه‌های اطلاع رسانی بانک را به جلو ببریم.

همچینن کارکنان اداره‌کل روابط عمومی در این جلسه ضمن معرفی خود، گزارشی از فعالیت‌های انجام شده را ارائه کردند. گفتنی است: دکترصباغی عضو هیات‌مدیره پست‌بانک‌ایران به‌همین مناسبت با حضور در اداره‌کل روابط‌عمومی و تبریک روز ارتباطات و روابط‌عمومی از تلاش‌ها و مساعی کارکنان این اداره‌کل تقدیر نمود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۳۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروسی: اهداف برنامه هسته‌ای ایران ابهام دارد

گروسی با تکرار ادعاها درباره ابهام در برنامه هسته‌ای ایران، مدعی شد که «اهداف برنامه هسته‌ای ایران محل ابهام است»!

به گزارش مشرق، رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با این ادعا که درباره برنامه‌ هسته‌ای ایران ابهامات زیادی وجود دارد(!)، گفت که به‌زودی به تهران سفر خواهد کرد.

گروسی مدعی شد که ایران «نه چند ماه بلکه چند هفته تا دستیابی به اورانیوم غنی‌شده موردنیاز برای ساخت بمب اتمی فاصله دارد» و در ادامه گفت که این بدان معنا نیست که این کشور سلاح هسته‌ای دارد یا اینکه می‌تواند در این بازه زمانی به سلاح اتمی دست یابد.» به ادعای وی، گرچه غنی‌سازی اورانیوم در سطوح نزدیک به ساخت سلاح هشدارآمیز است اما نباید مستقیما نتیجه گرفت که ایران سلاح اتمی در اختیار دارد.

گروسی با تکرار ادعاها درباره ابهام در برنامه هسته‌ای ایران، مدعی شد که «اهداف برنامه هسته‌ای ایران محل ابهام است»!

این اظهارات و ادعاها درحالی است که ایران ۲ سال پس از خروج یکجانبه آمریکا از برجام و انفعال طرف‌های اروپایی در عمل به تعهداتشان به قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل، گام‌هایی را تحت نظارت آژانس برای کاهش تعهداتش برداشت تا توازن در اجرای این توافق را برقرار کند.

مدیرکل آژانس در ادامه نیز با اشاره به اینکه آژانس به اندازه‌ای که ضروری می‌داند، به سایت‌های هسته‌ای ایران دسترسی ندارد، خواستار افزایش دسترسی آژانس شد و مدعی شد: به همتایانم در ایران بارها گفته‌ام و می‌گویم که این فعالیت ابهام برانگیز است و علاوه بر این، ما دسترسی و نظارتی که ضروری می‌دانیم را موردنیاز را نداریم.

وی به بررسی تشدید تنش‌ها بین ایران و رژیم صهیونیستی نیز پرداخت و با محکوم کردن هر نوع حمله احتمالی به تاسیسات هسته‌ای، گفت: حمله به تاسیسات هسته‌ای مطلقا قدغن است.

مدیرکل آژانس افزود: مساله‌ای که به آن علاقه دارم، گفتمان بین ماست؛ بین آژانس و ایران زیرا خیلی از موضوعات نیاز به شفاف‌سازی دارد و به همین دلیل قصد دارم به‌زودی به تهران سفر کنم.

وی در پایان گفت که «پیام من به ایرانی‌ها این است که باید بیشتر با آژانس همکاری کنند.»

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • تاثیر تثبیت بر انتظارات تورمی
  • آغاز به کار همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش به مناسبت هفته معلم
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد به مناسبت هفته معلم
  • "همه ما مدیون توییم" شعار هفته معلم ۱۴۰۳
  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است
  • گروسی: اهداف برنامه هسته‌ای ایران ابهام دارد
  • تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است