Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@07:48:32 GMT

پرسپولیس با سه تغییر به مصاف السد می‌رود

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۳۷۳۳

سرمربی تیم پرسپولیس قصد دارد امشب تیمش را به سه تغییر نسبت به بازی با پارس جنوبی به زمین بفرستد. آفتاب‌‌نیوز : تیم فوتبال پرسپولیس امشب از ساعت ۲۱ میزبان السد قطر خواهد بود و این در حالی است که سرخ‌پوشان به دلیل باخت مقابل پاختاکور ازبکستان از لیگ قهرمانان آسیا حذف شدند.
برانکو قصد دارد تیمش را در بازی امشب با ترکیب علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، شایان مصلح، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، امید عالیشاه و علی علیپور در این بازی به زمین خواهد فرستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ترکیب پرسپولیس مقابل السد قطر چند تغییر نسبت به بازی با پارس جنوبی دارد که بیرون نشستن سیامک نعمتی، محمد نادری و ماریو بودیمیر سه تغییر نسبت به بازی قبل است.
منبع: فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پرسپولیس السد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۳۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال قرقیزستان که در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا شگفتی‌ساز شد و توانست 5 امتیاز به دست بیاورد و بالاتر از ژاپن و قهرمان دوره‌ی قبل، در جایگاه دوم جدول گروه C بایستد، امروز در نخستین بازی دور حذفی به مصاف ایران می‌رود.

بکبولوت اخمت علیف، شوکوروف مخمدامینوف، ماکسات علیموف، دنیار طلایبکوف و عبدالرحیم دنیار اولو نفرات آغاز کننده بازی برای تیم ملی فوتسال قرقیزستان هستند که لوئیز برنات مولینا اسپانیایی از ابتدا در زمین قرار داده است.

دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا از ساعت 12:30 امروز در سالن بانکوک آرنا آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش(عکس)
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • اخراج بی‌رحمانه ابراهیمی از بازی مهم(عکس)
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • شرایط مبهم پرسپولیس برای سفر به اراک؛ برزخ عجیب اوسمار!
  • ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد
  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین
  • پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال