Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@23:47:02 GMT

پول کثیف در انتخابات وزنه برداری!

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۴۱۴۳

پول کثیف در انتخابات وزنه برداری!

اکنون این سوال مطرح است که این کاندیدا و آنهایی که می‌خواهند با پول‌های خود این انتخابات را آلوده و کثیف کنند، چه منافعی شخصی برای خود دیده و طراحی کرده اند؟

به گزارش دانا، در روزهایی که وزنه برداری کشور خود را آماده برگزاری مجمع عمومی و انتخاباتی می‌کند تا رئیس جدید را بشناسد، برخی اقدام به وعده‌های پولکی کرده که موجب دلخوری اعضا را فراهم کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نزدیک شدن به مجامع انتخاباتی در فدراسیون‌ها برای انتخاب رئیس، همواره با حواشی و نکاتی همراه است که گاهاً رنگ بی اخلاقی را به خود می‌گیرد؛ اما رفتارهای برخی در انتخابات فدراسیون وزنه برداری باعث شده تا اعتراض اعضای مجمع نیز بلند شود و آش حسابی شور شود.

در این زمینه بخوانید: اهدای میله‌های وزنه‌برداری به هیئت‌ها در آستانه انتخابات خبرسازی دروغ درباره انتخابات وزنه برداری

در این روزها، برخی اقدام به پیشنهادهای مالی مستقیم و غیرمستقیم کرده‌اند که در یک مورد، فردی که حتی سابقه مشخصی نیز در این رشته و حتی ورزش کشور ندارد، به اعضای مجمع ارقام و امکاناتی را پیشنهاد می‌دهد که شائبه برانگیز بوده و دلالت بر این دارد که خواب‌های بدی برای این رشته قهرمانی دیده است.

اکنون این سوال مطرح است که این کاندیدا و آنهایی که می‌خواهند با پول‌های خود این انتخابات را آلوده و کثیف کنند، چه منافعی شخصی برای خود دیده و طراحی کرده‌اند که چنین وعده‌هایی می‌دهند؟ اگر این گروه دلسوز وزنه برداری هستند و بنایی بر دروغ و فریب ندارند، در این سال‌ها چه کرده و چرا تا کنون دست به جیب نشده‌اند؟ و ده‌ها سوال دیگر که اعضای مجمع به خوبی پاسخ آن را می‌دانند. البته، این اتفاقات موجب شد تا واقعیات این جریان برای خانواده این ورزش بیشتر مشخص شود که نعمتی بسیار ارزشمند است.

منبع: دانا

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید وعده های روحانی بازار سکه و ارز پرسپولیس انتخابات وزنه برداری پولهای کثیف فدراسیون وزنه برداری وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۴۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایروبی و رسوب برداری ۲۸۰ هزار مترمکعب از بند‌های تغذیه مصنوعی استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، جواد محجوبی در مورد تلاش این شرکت جهت نگهداری ازبند‌های تغذیه مصنوعی استان، ابراز کرد: عملیات لایروبی و رسوب برداری از چندین بند در سطح استان از ابتدای سال تاکنون، آغاز شده است.
وی ادامه داد: تاکنون عملیات لایروبی و رسوب برداری بند‌های صادق آباد تفت، مروست، بهاباد ۲ و بهادران ۲ به میزان ۲۸۰ هزار متر مکعب انجام شده است.

دیگر خبرها

  • شیوه‌ای مناسب برای کاهش وزن
  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • لایروبی و رسوب برداری ۲۸۰ هزار مترمکعب از بند‌های تغذیه مصنوعی استان یزد
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه