Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-07@10:33:41 GMT

سوم خرداد نماد ایثار و حماسه ای تاریخی و بزرگ است

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۴۱۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ناحیه مقاومت مهریز؛در این بیانیه سوم خرداد نماد ایثار و حماسه ای تاریخی و بزرگ است که طی یک عملیات غرور آفرین خرمشهر را به آغوش ملت ایران بازگرداند و روحیه ی مقاومت ملت بزرگ ایران را برای حفظ انقلاب اسلامی افزایش داد .
همه این موفقیت ها به یاری خداوند در عملیات تاریخی بیت المقدس محقق شد که میتوان از این عملیات به عنوان یک حماسه ای ماندگار یاد کرد که موفقیت و پیروزی در آن را مرهون جان فشانی رزمندگانی دانست که در سال های هشت سال دفاع مقدس و جنگی تحمیلی از هیچ تلاشی برای آزادی و سربلندی کشورشان دریغ نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این دفاع مقدس ملت ایران در تاریخ بجا مانده و امروزه به الگوی مقاومت اسلامی در برابر شیاطین جهانخوار یهودی و جنگ طلبی های آمریکا و متحدانش در منطقه تبدیل شده است.
اینجانبان ضمن ضرورت آگاهی عموم جامعه از جزئیات دسیسه های استکبار جهانی؛ از همگان به ویژه بسیجیان عزیز خواستاریم با توجه به اینکه در عرصه های اقتصادی و فرهنگی مورد تهاجم دشمن قرار گرفته ایم و این شرایط میتواند موجب ترویج روحیه ی ناامیدی و خودباختگی در بین مردم شود ضرورت دارد که همه ملت به خصوص نسل جوان را از این حماسه تاریخی مطلع نگه داریم تا فراموش نکنند فتح خرمشهر در سخت ترین شرایط آن زمان تنها با توکل و روحیه بالا رزمندگان و یاری خداوند که به گفته حضرت امام (ره) (خرمشهر را خدا آزاد کرد) میسر شد.
در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و تجدید پیمان با آرمان های بلند آن حضرت و تکریم مقام بزرگ شهیدان و ایثارگران به ویژه شهدای عملیات بیت المقدس اعلام میدارند؛
بدون شک زنده نگه داشتن این حماسه تاریخی در اذهان عمومی باعث تقویت و حفظ روحیه مقاومت ملت بزرگ ایران و تحقق آرمان های امام راحل (ره) وتسریع مسیر پیش رو در گام دوم انقلاب خواهد بود. انتهای پیام/د 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۴۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده

به گزارش خبرگزاری مهر، در بیانیه جبهه ایستادگی ایران اسلامی استان زنجان ضمن تقدیر و تشکر از مردم شریف و شهید پرور استان زنجان به برای خلق حماسه‌ای سیاسی و انقلابی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ۱۴۰۲، از مردم شریف، نجیب و ولایت‌مدار استان دعوت به عمل می‌آید با حضور حداکثری در دور دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در پای صندوق‌های رأی، امیدواریم با خلق حماسه‌ای دیگر نماینده شایسته و قابل اعتماد از طرف مردم شریف این حوزه‌ها به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کند.

لذا بدینوسیله این جبهه حمایت خود را از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان زنجان در حوزه انتخابیه زنجان و طارم، حاج محمد اسماعیلی و در حوزه انتخابیه خدابنده، سعید رفیعی اعلام می‌دارد.

کد خبر 6096813

دیگر خبرها

  • نقطه عطف وارثان جبهه دفاع از حرم «حماسه خانطومان» است
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • استان بوشهر نماد مقاومت در حوزه خلیج‌ فارس است
  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • مقایسه تاریخی پاسخ‌های ایران به تهدیدات دشمن
  • گرگ و میش توافق
  • ایران معادله صهیونیست‌ها را بهم زد
  • پاداش یک فصل تاریخی؛ ژیرونا برای اولین بار به لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد!
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است