Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اوایل فروردین ماه امسال بود که سیلی ناگهانی تمام کشور را درگیر کرد و مشکلات جبران ناپذیری را برای مردم این مناطق بوجود آورد؛ از همان زمان دانشگاه آزاد با تشکیل قرارگاه جهادی برای کمک به مردم مناطق سیل‌زده در صحنه حاضر شد.

در بازدیدی که  رئیس دانشگاه آزاد از مناطق سیل‌زده داشت برخی از دانشجویان دانشگاه آزاد از او خواستند تا درباره شهریه‌ آن‌ها چاره‌ای بی‌اندیشد زیرا با توجه شرایط، توانایی پرداخت شهریه نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد  در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره چگونگی دریافت شهریه از دانشجویان مناطق سیل‌زده اظهار کرد: قرار است با صدور ابلاغیه‌ای دستورالعمل چگونگی دریافت شهریه از دانشجویان دانشگاه آزاد مشخص شود.

وامی بلند مدت برای کمک به دانشجویان مناطق سیل زده 

رئیس دانشگاه آزاد درباره تخفیف شهریه دانشگاهی بیان کرد: تخفیف شهریه تنها برای یک ترم نخواهد بود بلکه این تخفیف در مدت یک سال برای دانشجویان مناطق سیل زده‌ اعمال می‌شود.

وی تصریح کرد: البته بخشنامه ما هنوز به واحدهای دانشگاهی در مناطق سیل‌زده ابلاغ نشده است و به دنبال این هستیم تا پس از ارزیابی بخشنامه را ابلاغ کنیم.

طهرانچی درباره ابلاغ بخشنامه شهریه دانشجویی گفت: ابتدا باید مشخص شود که چند دانشجو در واحدهای دانشگاهی حضور دارند و سپس با مشخص شدن تعداد آن‌ها بخشنامه را به واحدهای مشخص شده ابلاغ کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد افزود: البته قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد هنوز در مناطق سیل‌زده در حال کار است و پس از آن که فعالیت این قرارگاه در مناطق سیل‌زده به پایان رسید، وارد بحث شهریه‌ها می‌شویم.

وی تصریح کرد: پوشش شهریه دانشگاهی و تخفیف آن به صورت یکساله خواهد بود زیرا سیل آسیبی جدی است و با یک ترم تخفیف جبران نمی‌شود.

طهرانچی با اشاره به کمک‌های دیگر دانشگاه آزاد بیان کرد: همچنین بحث وام، تقسیط‌های بلند مدت و تقسیط شهریه از جمله حمایت‌های دانشگاه آزاد برای  دانشجویان مناطق سیل‌زده است.

وی یادآوری کرد: به محض آنکه چگونگی تخفیف و تقسیط مشخص شود وارد عمل می‌شویم و ابلاغیه را صادر خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانشگاهی اخبار علمی دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۴۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تازه درباره مجوز واردات خودروهای کارکرده

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین، بهادری جهرمی گفت: سال گذشته مجوز واردات خودروهای کارکرده از مناطق آزاد و تجاری صادر شد و باید فرایندهای اداری آن طی شود. هر میزانی از سایر روش‌های واردات خودروهای نو یا کارکرده که نیاز باشد با نگاه به همه جوانب موضوع، در دستور کار دولت قرار خواهد گرفت و تسهیل خواهد شد. واردات خودروهای کارکرده صرفا از مناطق آزاد تصویب شده است.

کد خبر 846651 منبع: صدا و سیما برچسب‌ها واردات خودرو سخنگوی دولت خبر مهم علی بهادری جهرمی

دیگر خبرها

  • دانشجویان در دل آمریکا «فلسطینِ آزاد» را فریاد می‌زنند/ سرکوب شدید دانشجویان در فرانسه و آمریکا
  • پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی تعرفه شهریه آموزشگاه‌های آزاد هنری یزد
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • حدیث روز | تشویق به محاسبه نفس
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • جزئیات تازه درباره مجوز واردات خودروهای کارکرده
  • شرایط و قیمت فروش دایون اعلام شد + قیمت و شرایط خرید
  • لایحه پیشنهادی دولت برای وصول مطالبات دانشگاه‌ها از بنیاد شهید
  • طرح پویش دانشگاه آزاد، تلاقی آموزش مهارتی و اشتغال دانش‌بنیانِ نسل جوان