Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار، لیگ ملت‌های والیبال از ۱۰ خردادماه آغاز به کار می‌کند و تیم ملی کشورمان در هفته نخست مسابقات با تیم‌های ایتالیا، چین و آلمان رقابت خواهد کرد.

مصطفی کارخانه در گفتگو با خبرنگار مهر درباره هفته ابتدایی مسابقات لیگ ملت‌های والیبال برای تیم ملی کشورمان گفت: هفته نخست مسابقات لیگ ملت‌ها به خصوص بازی اول حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید شروع خوبی داشته باشیم و برای بهترین عملکرد به مصاف رقبا برویم. تا جایی که مطلع هستم ملی پوشان در شرایط روحی خوبی تمرینات را برگزار می‌کنند و این نوید روزهای خوب را می‌دهد.

کارشناس والیبال ادامه داد: به طبع اگر تمرینات خوب باشد میزان آمادگی بازیکنان و تیم بالا می‌رود. شاید مسابقات لیگ ملت‌ها برای همه تیم‌ها الویت نباشد اما برای والیبال ایران که در بین چهار تیم برتر دنیا نیست دارای اهمیت است. مسابقات انتخابی المپیک نیز مهم است اما لیگ ملت‌ها هم دارای اهمیت است.

وی تاکید کرد: لیگ ملت‌ها فرصت خوبی برای اثباتمان است. والیبال ایران پیشینه خوبی در گذشته دارد تا حدی که فدراسیون جهانی حضور هفت سال ایران در مسابقات را بیمه کرده است. زمان آن رسیده است برای جایگاه بالاتر تلاش کنیم. جوانان خوبی در اختیار داریم که باید از آنها استفاده شود. امسال شرایط خوبی برای کسب نتیجه داریم.

کارخانه با اشاره به حس مبارزه در بازیکنان ملی پوش افزود: مهم این است که با چه ذهنیتی تیم را روانه مسابقات می‌کنیم. باید برای کسب پیروزی با رقبا بجنگیم. عقب نشینی نکنیم و برای تک تک امتیازها مبارزه کنیم.

کارشناس والیبال در پاسخ به این سوال که تیم ملی در شروع مسابقات استارت خوبی ندارد نظر شما چیست؟ گفت: در یک برهه زمانی اینگونه بود، در یک مقطع نیز شروع خوبی داشته‌ایم اما پایان خوبی نداشتیم. دلایل این اتفاقات باید کنکاش و تجزیه تحلیل شود. باید چرایی این دلایل کشف و درمان شود. اگر نتوانیم دلایل ناکامی را پیدا و در ادامه درمان خوبی برای آن داشته باشیم نمی‌توانیم بازخورد و خروجی خوبی داشته باشیم.

کارخانه درباره بازی نخست مسابقات مقابل ایتالیا گفت: ایتالیایی‌ها به تازگی مسابقات لیگ خود را به پایان رسانده‌اند و همین امر ممکن است دلیل خستگی آنها مقابل بازیکنان ما باشد. بازی اول همواره مهم است. ملی پوشان بهترین بازی‌های خود را مقابل ایتالیا انجام داده‌اند و امیدوارم در این بازی نیز روز خوب تیم ملی باشد. ایتالیایی‌ها بسیار خوب شده‌اند باید بازی اول را محکم گام برداریم.

او در پایان درباره بازی مقابل چین و آلمان نیز گفت: چین همواره از تیم ملی ایران ضعیف‌تر بوده است اما نباید آنها را دست کم بگیریم. قابلیتِ تیمی هیچ تیمی بالاتر یا پایین‌تر از تیم‌های دیگر نیست باید مقابل چین مراقب باشیم. تیم آلمان نیز غیر قابل پیش بینی بوده و است باید مقابل این تیم بسیار هوشیار عمل کنیم. اگر مقابل ایتالیا و چین نتیجه بگیریم در ادامه و مقابل آلمان نبض کار دست تیم ملی خواهد بود.

کد خبر 4620700 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ ملت های والیبال تیم ملی والیبال ایران مصطفی کارخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۴۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است

آرتتا از تحمیل شکست تاریخی به چلسی خوشحال است و این لحظه را غنیمت می‌شمارد.

طرفداری | آرسنال با برتری شیرین 5-0 مقابل چلسی با دو بازی بیشتر نسبت به منچسترسیتی همچنان در صدر جدول باقی ماند. 

پس از پیروزی مقابل چلسی، توپچی‌ها احتمالا بیشتر از همیشه حسرت شکست دیدار با استون ویلا را خواهند خورد. آرسنال امروز خلاف تجربه قبلی، در ورزشگاه خانگی اجازه خودنمایی به حریفش نداد تا با کسب یک پیروزی بزرگ همچنان به قهرمانی امیدوار باشد. آن‌ها چشم‌انتظار دیدار اورتون - لیورپول و برایتون - منچسترسیتی خواهند ماند تا هفته مهم لیگ برتر تکمیل شود. میکل آرتتا که از پیروزیی شاگردانش شادمان بود، در واکنش اولیه به بازی گفت:

با توجه به تعداد گل‌هایی که به ثمر رساندیم و موقعیت‌هایی که ایجاد کردیم، بسیار خوشحال هستم. در مورد کلین‌شیت هم خوشحالم چون ثبات تیم را نشان می‌دهد.

 عملکرد فوق العاده ای بود. فکر می‌کنم به صورت گروهی و انفرادی مقابل یک تیم واقعا خوب که در فرم عالی قرار داشت خیلی خوب عمل کردیم، تیمی که قرار بود ما را به چالش بکشد. فکر می‌کنم خیلی خوب پاسخ دادیم. از همان نیمه اول خیلی روان بازی می‌کردیم، با شجاعت زیادی بازی می‌کردیم و کارها را پیش می‌بردیم. امروز از نتیجه خیلی راضی هستم، برای هواداران ما هم روز عالی‌ای است. بهترین پیروزی ما مقابل چلسی بود؟ تماشای بازی آرسنال لذت‌بخش است. 

پس از پیروزی بزرگ، در رختکن به بازیکنان آرسنال چه گفتید؟

به آن‌ها برای عملکردشان و اینکه امشب هواداران را خوشحال کردند تبریک گفتم. عملکرد فوق العاده‌ای بود. حالا استراحت می‌کنیم و خودمان رو برای بازی با تاتنهام آماده می‌کنیم.

روحیه تیم پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا با این برد بهتر می‌شود؟ 

شما فقط باید لحظه را غنیمت بشمارید، و این لحظه زیبا است. اگر برای نه ماه توانستید این کار را انجام دهید، حالا هم می‌توانید. 

در مورد مائوریسیو پوچتینو که لحظات تلخی را در چلسی تجربه می‌کند. 

در مورد تمام چیزهایی که مائوریسیو پوچتینو پشت سر گذاشته و در حال انجام دادن است، با او احساس همدری می‌کنم. من هم در جایگاه او بوده‌ام. فکر می‌کنم او کار خوبی انجام می‌دهد. وقتی در هفت بازی گذشته آن‌ها را آنالیز کردم، آن‌ها سزاوار برد در هر بازی بودند. وقتی درباره همدردی و کسی که دوستش دارم و تحسین می‌کنم صحبت می‌کنم، مطمئنا بهترین‌ها را برای او می‌خواهم.

در مورد مارتین اودگارد؟ 

 ما قبول کرده بودیم که مارتین استعداد فوق‌العاده‌ای دارد و می‌تواند در آرسنال رشد کند. متقاعد شده بودیم که او می‌تواند چیز خاصی به آرسنال اضافه کند. 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • بازیکنان برای تراکتور باید سرشان را هم بدهند/ باید همدل باشیم
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • جی اوسو دلیل نمایش ناامیدکننده مقابل برادرش در رسلمنیا 40 را فاش کرد/ اخبار WWE
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است