Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیرجند - ایرنا - همزمان با سفر وزیر راه و شهرسازی به خراسان جنوبی 20 پروژه با اعتبار 670 میلیارد تومان در این استان افتتاح یا کلنگ زنی می شود.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی مهمترین این پروژه ها افتتاح رسمی 124 کیلومتر باند دوم در استان است که امروز در سفر محمد اسلامی و معاونان وی به خراسان جنوبی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


افتتاح 798 واحد مسکن مهر تعاونی ارتش و جشن اختتامیه 30 هزار واحد مسکن مهر استان از دیگر برنامه های شاخص سفر وزیر راه و شهرسازی به خراسان جنوبی است.
افتتاح و شروع عملیات ایمن سازی سه نقطه پرحادثه، شروع عملیات سالن ترمینال فرودگاه بین المللی بیرجند با اعتبار 19 میلیارد تومان، شروع عملیات راه آهن آنتنی فردوس و 60 کیلومتر باند دوم (قطعات جدید)، شروع عملیات مسکن خیرین مسکن ساز و خانه محله 17 شهریور در مرکز استان از دیگر پروژه ها است.
براساس این گزارش وزیر راه و شهرسازی در سفر یک روزه برای پروژه های مرکز استان و معاونان وی به شهرستان های نهبندان، طبس، فردوس و درمیان سفر می کنند.
باندهای دوم افتتاح در محور دیهوک - راور و دیهوک - فردوس به طول 58 کیلومتر، بیرجند - زاهدان به طول 17 کیلومتر، اسدیه - بیرجند به طول 16 کیلومتر، سه راهی روم - آفریز به طول 12 کیلومتر، بیرجند - قاین به طول 25 کیلومتر و طبس - یزد 6 کیلومتر از جمله برنامه های این سفر یک روزه است.
همچنین همزمان با سفر اسلامی عملیات اجرایی باندهای دوم شوسف - نهبندان به طول 17 کیلومتر، دیهوک - فردوس 18 کیلومتر و طبس - یزد به طول 25 کیلومتر آغاز می شود.
یکی دیگر از برنامه های وزیر افتتاح و بازدید از پروژه های بازآفرینی شهری خواهد بود که در راستای افزایش خدمات بیشتر به بافت های فرسوده و سکونتگاه ها احداث خانه محله، کتابخانه، سالن ورزشی، ساخت مسکن، آسفالت معابر در محلات هدف پیش بینی شده است.
در این خصوص سالن ورزشی انتهای محله موسی بن جعفر (ع) برای دانش آموزان ساخته شده که با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری می رسد.
وی همچنین از پروژه در دست اجرا و اجرا شده در این محلات بازدید خواهد کرد.
شروع عملیات ساخت مسکن توسط خیرین مسکن ساز و عملیات احداث و شروع در شمال شهر بیرجند و شهر فردوس نیز از برنامه های این سفر است.
بنابر این گزارش با توجه به اینکه یکی از پروژه های مهم و درخواست بحق مردم فردوس شروع عملیات اجرایی آنتنی راه آهن فردوس به طول 73 کیلومتر است؛ زیرسازی راه آهن آنتنی به شهرستان فردوس با مبلغ 101 میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد که پیمانکار پروژه مشخص و تجهیز کارگاه انجام شده و عملیات اجرایی پروژه به صورت رسمی از فردا آغاز می شود.
پروژه راه آهن زاهدان - بیرجند و اتصال به راه آهن سراسری بافق - مشهد یکی از مهمترین پروژه های سطح کشور است که به عنوان یکی از پروژه های با اولویت وزارت و راه و شهرسازی کلنگ زنی می شود.
بهره برداری از 798 واحد مسکن مهر تعاونی ارتش در بلوار شهید ناصری بیرجند نیز جزو برنامه های سفر وزیر راه و شهرسازی به استان است که با تحویل این پروژه مراسم اختتامیه مسکن مهر استان برگزار خواهد شد.
همچنین 6 پروژه ایمن سازی نقاط پرحادثه در برنامه های سفر پیش بنی شده که سه نقطه به بهره برداری رسیده و سه نقطه جدید عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
استان مرزی و کویری خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند 11 شهرستان دارد و سومین استان پهناور ایران از نظر وسعت به شمار می رود.
9893*3028

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد زيربنايي راه و شهرسازي افتتاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۴۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان جنوبی، این  مراسم  با حضور مسئولان مربوطه و دو نماینده معرفی شده از سوی دو نامزد برگزار شد و تاریخ پخش برنامه‌های تبلیغاتی آنها مشخص شد.

مدیرکل صدا و سیمای استان  در این مراسم گفت: برای  این دور از انتخابات صدا و سیمای استان برای برنامه‌های تبیینی و تولیدی اهمیت حضور را در انتخابات دنبال خواهد کرد تا مردم با کیفیت بهتری بتوانند نامزد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

{$sepehr_media_11058210_ 600_350}

دیگر خبرها

  • نظارت ۹۹۰ ناظر بر دور دوم انتخابات بیرجند، درمیان و خوسف
  • ۶ کیلومتر باند دوم محور نهبندان - زابل زیربار ترافیک رفت
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند
  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • خسارت سیل در خراسان جنوبی چند میلیارد تومان بود؟
  • عملیات روسازی و ریل گذاری ۷۰ کیلومتر از پروژه راه آهن خراسان جنوبی
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • کنترل ۲ میلیون متر مکعب سیلاب در سازه‌های آبخیزداری بیرجند