Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@10:37:37 GMT

پسر عاشق پیشه با بنزین معشوقه‌اش را آتش زد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۴۴۶۲

پسر مرد صراف، وقتی از سوی خانواده و دختر مورد علاقه‌اش طرد شد تصمیم به خودکشی گرفت، اما در این میان دختر مورد علاقه‌اش کشته شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، صبح ۱۰ اردیبهشت خبر آتش گرفتن یک دختر و پسر به آتش‌نشانی و اورژانس اعلام شد. دختر جوان ۹ روز بعد در بیمارستان تسلیم مرگ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پسر جوان نیز از ناحیه سر و صورت و بدنش سوخته بود. با مرگ دختر جوان، ماجرا به بازپرس کشیک قتل پایتخت و تیم بررسی صحنه جرم اعلام شد. در ادامه بررسی‌ها به دستور بازپرس غلامی از شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران تحقیقات آغاز و مشخص شد پسر جوان عامل این آتش‌سوزی است.

فرید از انگیزه‌اش برای این آتش‌سوزی مرگبار می‌گوید.

چرا می‌خواستی خودکشی کنی؟

خانواده‌ام طردم کرده بودند، طناز دیگر مرا نمی‌خواست، تمام پول هایم را از دست داده بودم؛ انگیزه‌ای برای ادامه زندگی نداشتم.

چرا طناز را آتش زدی؟

با طناز کاری نداشتم، اصلاً دلم نمی‌خواست برای او اتفاقی بیفتد. شنیده بودم که با پسری نامزد کرده و با او به شمال رفته است. خیلی ناراحت بودم. ساعت ۷ صبح ۱۰ اردیبهشت به پمپ بنزین رفتم و مقداری بنزین تهیه کردم. بعد از آن به مقابل خانه طناز در منطقه تهرانپارس رفتم، وقتی از خانه بیرون آمد تا سوار خودرواش شود سوار ماشین او شدم و گفتم چرا رهایم کردی؟ وقتی جواب نامربوط داد، بنزین را روی خودم ریختم، طناز ظرف بنزین را از دستم گرفت تا این کار را نکنم، اما بنزین روی او هم ریخت، او را از ماشین بیرون کردم و فندک را زدم، اما ناگهان همه جا آتش گرفت.

طناز را از کی می‌شناختی؟

دو سال قبل با طناز در پیست اسکی آشنا شدم. یک سال از دوستی‌مان گذشت که پدرم تصمیم گرفت برای سرمایه‌گذاری به ترکیه برود. آنجا صرافی خرید و مشغول به کار شد، من هم برای مدت کوتاهی به ترکیه رفتم، اما به خاطر طناز برگشتم.

چرا با او ازدواج نکردی؟

خانواده‌ام با او مخالف بودند. پدرم می‌گفت طناز به خاطر پول هایت تو را می‌خواهد، اما من توجهی نکردم. پارسال برای سرمایه‌گذاری به همراه طناز به ترکیه رفتم. ۲۷۰ میلیون تومان من دادم و ۳۰ میلیون تومان طناز داد، می‌خواستیم رستوران راه بیندازیم، اما از شانس بدم شریک ترکیه‌ای پول هایم را بالا کشید. ناامید و افسرده به ایران برگشتیم و اخلاق طناز تغییر کرد. او دیگر مرا نمی‌خواست، می‌گفت دیگر پول نداری. خانواده‌ام هم مرا به خاطر طناز طرد کرده بودند. خسته شده بودم و می‌خواستم به زندگی‌ام پایان بدهم، اما قصدم هرگز کشتن طناز نبود و در بیمارستان متوجه شدم که او کشته شده و هنوز هم باور ندارم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پسر عاشق پیشه خودسوزی خودکشی نافرجام جان بولتون هوشنگ امیراحمدی حسین طائب پرونده یاسین رامین مهلا مومن زاده جواد نکونام نشست فوق العاده اتحادیه عرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۴۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) چرا همه عاشق آهنگی درباره کیم جونگ اون شده‌اند؟

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

آهنگی که کیم جونگ اون رهبر کره شمالی را ستایش می‌کند در شبکه اجتماعی تیک‌تاک پربازدید شده است. در این آهنگ کیم جون اون یک «پدر مهربان» توصیف شده است.

 به گزارش فرارو، دو هفته پیش که رهبر کره شمالی قطعه تبلیغاتی موسیقی پاپ حکومتش را منتشر کرد بی‌شک خودش هم نمی‌توانست پیش‌بینی کند که این‌اندازه در تیک‌تاک موفق بشود.

«پدر مهربان» در تیک تاک به سرعت فراگیر شده است و نسل زد با آهنگ سینث-الکتروی آن پیچ و تاب می‌خورند.

خیلی‌ها هیچ توجهی به متن ترانه ندارند که در ستایش مردی است که تهدید کرده آمریکا را کاملاً نابود خواهد کرد و تحریم‌های سازمان ملل را نقض کرده و موشک‌های بالستیک متعددی پرتاب کرده است.

متن ترانه می‌گوید: «بیایید آواز کیم جونگ اون – پیشوای بزرگ را بخوانیم / بیایید لاف کیم جونگ اون پدر مهربان‌مان را بزنیم.»

دیگر خبرها

  • عاشق‌ترین دختر پرسپولیسی در روز ممنوع‌الورودی به ورزشگاه! | تصویر
  • خوابگردهایی که مزدوری پیشه کردند
  • (ویدئو) چرا همه عاشق آهنگی درباره کیم جونگ اون شده‌اند؟
  • فرار زن جوان از دست مرد شیطان‌صفت | مرا به بیابان‌های اطراف شهر کشاند و...
  • این زن شوهرش را با چاقو کشت
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسی/ ۲۰ بار مچ شوهرم را با زن‌های غریبه گرفتم
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسیش
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسیش | ۲۰ بار مچ شوهرم را با زن‌های غریبه گرفتم
  • قتل زن میانسال در دعوای مادر و دختری | دختر جوان تا یک‌قدمی چوبه دار رفت
  • داوران در صدور حکم صبوری و طمانینه پیشه کنند