Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران از سنندج ، گفت: این محموطه به متراژ ۳۵۰۰ متر مربع است که علاوه بر سنگ فرش در طراحی فضای سبز از گیاهان رونده صخره‌ای و نیز کنده درختان استفاده خواهد شد.

رئیس سازمان سیما، منظر وفضای سبز شهری شهرداری سنندج اظهار داشت: توسعه سرانه فضای سبز تفرجگاهی و ارتقاء سیما ومنظر سطح شهر از اولویت‌های این سازمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرمین شریفی بیان کرد: پارک جنگلی آبیدر بعنوان مهم‌ترین تفرجگاه سطح شهر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و احداث فضا‌های سبز در این پارک جنگلی بسیار حائز اهمیت است.

وی گفت: این سازمان در راستای توسعه سرانه فضای سبز عملیات احداث محوطه سازی و فضای سبز در نزدیکی مسجد نور در پارک جنگلی آبیدررا آغازنمود.

شریفی عنوان کرد: متراژ این محوطه ۳۵۰۰ متر مربع است که حدود ۳۰ در صد از آن را سنگفرش شده است.

وی افزود: در این محوطه آبنما به مساحت ۱۲۰ متر مربع احداث شده و در راستای تامین روشنایی این پارک ۲ عدد پایه روشنایی و ۱۲ عدد چراغ ۱۵۰ وات نصب می‌شود.

شریفی گفت: در طراحی فضای سبز محوطه جنب مسجد نور پارک جنگلی آبیدر از گیاهان رونده صخره‌ای ونیزه کنده درختان استفاده می‌شود.

وی ابراز امیدواری نمود: با توسعه سرانه فضای سبز در پارک جنگلی آبیدر بتوانیم گام مهمی در جهت ارتقاء سطح سیما ومنظر پارک جنگلی آبیدر برداریم.

انتهای پیام/ع

عملیات محوطه سازی و احداث فضای سبزجنب مسجد نور درپارک جنگلی آبیدر آغاز شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورا خدمات رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۴۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهکار جدید در پارک لاله؛ برنامه جدید شهرداری در بوستان‌ مملو از درخت | تصویر

گفته‌ می‌شود که بخش بزرگی از پارک لاله که مملو از درختان کهنسال است به تازگی حصارکشی شده و گفته شده که قرار است در آنجا ساختمانی از طرف شهرداری احداث شود. همچنین تاکید شده با توجه به تعرضات و دستکاری‌هایی که در بوستان‌های دیگر از جمله پارک اندیشه و پارک قیطریه در حال وقوع است و پیش‌تر هم با حذف درختان و احداث بنا در ابن پارک صورت پذیرفته، خطر جدی است./چندثانیه

   

دیگر خبرها

  • روان سازی ترافیک تبریز با تقاطع های غیر همسطح
  • مسجد و فرهنگسرا را چرا داخل پارک می‌سازند؟/ تهران خشک به بوستان نیاز دارد
  • تخریب سازه‌های بتونی غیر مجاز و آزاد سازی سواحل نور
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شاهدیه
  • تخریب سازه‌های بتونی غیر مجاز و آزاد سازی سواحل شهرستان نور
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شهر شاهدیه یزد
  • شاهکار جدید در پارک لاله؛ برنامه جدید شهرداری در بوستان‌ مملو از درخت | تصویر
  • آغاز عملیات اجرایی احداث دفترصداوسیما در سقز
  • پارک آبی در اراک احداث می‌شود
  • آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد