Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی از برگزاری جشن«روزه اولی‌ها» ویژه دختران عضو کانون‌های مساجد قم در حرم حضرت معصومه(س) خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین «سعید روحانی» در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم، با اشاره به جشن روزه اولی ها گفت: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور جشن سراسری روزه اولی ها را همزمان با شب ولادت امام حسن مجتبی(ع) در سراسر کشور برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم ادامه داد: این مراسم در استان قم نیز با محوریت حرم مطهر حضرت معصومه(س)، در شبستان حضرت زهرا(س) واقع در صحن امام هادی(ع) حرم مطهر برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: برنامه ویژه دختران عضو کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با همکاری آستان مقدس حرم مطهر حضرت معصومه (س) از ساعت 16 برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان قم با بیان اینکه هدایایی برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است گفت: ویژه ‌برنامه روزه اولی ها که برای دختران عضو کانون های مساجد برگزار می شود، با اجرای برنامه های شاد ومتنوعی همراه خواهد بود و استاد راستگو نیز برای آنان برنامه خواهد داشت.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین  روحانی همچنین به برنامه ویژه پسران اشاره کرد و گفت: برنامه پسران نیز بعد از برنامه دختران توسط آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) و با همکاری ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان قم برگزارمی شود.

 

وی تصریح کرد: اجرای برنامه های مختلف از جمله سرود، مسابقه، افطاری و نماز جماعت از جمله برنامه های ویژه پسران روزه اولی خواهد بود.

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان کانون های مساجد موزه مسجد خبرگزاری شبستان اردبیل خوزستان سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت ماه مبارک رمضان قرآن کریم جشن روزه اولی ها روزه اولی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۵۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، به‌مناسبت روز معلم ویژه‌برنامه استاد فلسفه و غرب‌شناس برجسته، دکتر کریم مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود.

در این مراسم از کتابخانه تخصصی فلسفه و غرب‌شناسی به همراه ۲۰ جلد از آثار انتشارات پژوهشگاه علوم انسانی رونمایی به‌عمل می‌آید.

همچنین طبق برنامه در این مراسم محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سخنرانی خواهند کرد.

این همایش دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت‌ماه ۴۰۳ از ساعت ۹ الی ۱۲ در تالار تمدن پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6089680 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود