Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر انجمن اسلامی عدالتخواه سبزوار گفت: امام جمعه سبزوار یک بار برای همیشه مشخص کند که می‌خواهد نماینده رهبری و امام جمعه مستضعفان باشد یا امام جمعه‌ای تقویم‌خوان برای یک جریان سیاسی خاص.

علیرضا محمدی، دبیر انجمن اسلامی عدالتخواه سبزوار در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو در انتقاد به عملکرد امام جمعه این شهرستان گفت: امام جمعه سبزوار باید بداند صرف برگزاری یک جلسه نمایشی هر ساله با دانشجویان نتن‌ها توهین به جریان دانشجویی بلکه در ادامه عدم پاسخ گویی عملکرد شان به دانشجویان و مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدی با بیان اینکه نمی‌شود از خود ظاهری انقلابی نشان داد و عملکرد غیر انقلابی و محافظه کارانه نشان داد، افزود: حجت الاسلام مقیسه یک بار برای همیشه مشخص کنند که آیا می‌خواهند نماینده رهبری و امام جمعه مستضعفین و محرومین و در یک کلام مردم سبزوار باشند یا امام جمعه تقویم خوان برای یک جریان سیاسی خاص.

دبیر انجمن اسلامی عدالتخواه سبزوار افزود: متاسفانه پاسخگو نبودن در مسئولین شهرستان سبزوار تبدیل به یک رویه شده است، به گونه‌ای که نه فرماندار و نه نمایندگان مجلس و نه امام جمعه شهرستان سبزوار حاضر به پاسخگویی نسبت به عملکرد شان به دانشجویان و اهالی رسانه و عموم مردم نیستند.

وی برخی مشکلات موجود در سبزوار را برشمرد و با انتقاد به عملکرد مسئولان در این شهرستان گفت: پاسخگو نبودن مسئولان در حالی است که متاسفانه شهرستان سبزوار دارای مشکلات عدیده در حوزه اشتغال، فرهنگ عمومی، زمین خواری و مدیریت شهری و فساد‌های مالی است که یقینا نیازمند پاسخگویی مسئولین مربوطه در قبال مشکلات شهرستان است.

محمدی تأکید کرد: با توجه به دعوت‌های مکرر انجمن اسلامی عدالتخواه دانشگاه حکیم سبزواری از مسئولان سبزوار در سال تحصیلی جاری و درخواست جهت پاسخگویی به سوالات دانشجویان در دانشگاه، متاسفانه یا با جواب وقت نداریم، یا ما مسئولیت اجرایی نداریم مواجه شده ایم.

وی به پاسخ مسئول دفتر امام جمعه سبزوار مبنی بر اینکه امام جمعه مسئولیت اجرایی ندارد، اشاره کرد و گفت: در مواجهه با این پاسخ، این سوال پیش می‌آید که چرا هر ساله حجت الاسلام مقیسه در ادامه تکالیف جناحی خود دیدار خصوصی صرفا چند دقیقه نمایش تبلیغاتی با دانشجویان می‌گذارند؛ اما برای حضور در دانشگاه و پاسخ به سوالات دانشجویان، امتناع می‌کنند و گفته می‌شود مسئولیت اجرایی ندارند.

دبیر انجمن عدالتخواه سبزوار بیان کرد: یقینا برگزاری اینگونه جلسات ویترینی و ایزوله نه تنها پاسخگوی نقایص ایشان نیست؛ بلکه نشان دهنده فاصله ایشان از مفاهیم و ارزش‌های انقلابی است.

وی تأکید کرد: انجمن اسلامی عدالتخواه سبزوار، یقینا حضور در اینگونه جلسات و این برخورد امام جمعه سبزوار را برخلاف منش انقلابی و عدالتخواه خود دانسته و از ایشان دعوت می‌کند که به جای برگزاری جلسه خصوصی با چند دانشجو در محیط دفتر خود، در محیط دانشگاه حضور پیدا کرده و نسبت به عملکرد خود به دانشجویان و مردم پاسخ دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: امام جمعه سبزوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۵۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز جمعه شهرستان‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس ؛

** نماز جمعه میناب
حجت الاسلام محسن ابراهیمی امام جمعه میناب گفت: لازم است قوای سه گانه وهمه دستگاه‌های دولتی وحاکمیتی برای ثبات اقتصادی؛ وعده صادق اقتصادی را ایجاد کنند و مشکلات معیشتی مردم راحل کنند.
**نماز جمعه بندرلنگه
حجت الاسلام ابراهیم شریفی امام جمعه بندرلنگه گفت: از مهمترین مطالبات مردم این شهرستان تسریع در دو بانده کردن جاده‌های مواصلاتی در کریدور غرب به شرق و تکمیل پل آبنمای روستای کنخ در جاده بندر خمیر است.
** نماز جمعه اهل سنت بندرلنگه
شیخ مسعود راهبر امام جمعه اهل سنت بندرلنگه هم گفت: معلم جایگاه ویژه‌ای در قرآن و رهنمود‌های رسول خدا دارد.

بیشتر بخوانید؛ مسولان تورم و مسایل معیشتی مردم را حل کنند
** نماز جمعه رودان
حجت الاسلام محمد بارانی امام جمعه رودان گفت: در اجرای طرح عفاف و حجاب اولویت با کار فرهنگی است.
** نماز جمعه جاسک
حجت الاسلام عباس ذاکری امام جمعه جاسک گفت: حقوق بشر آمریکایی یک شعار دروغین و سرپوش برای دخالت در کشور‌های دیگر است.
** نماز جمعه بندرخمیر
حجت‌الاسلام شعیب صالحی امام جمعه بندرخمیر نیز گفت: حوزه‌های علمیه باید نقش فعال خود را در نشر معارف فقه جعفری ایفاء کند.
** نماز جمعه سیریک
حجت الاسلام محسن سالاری امام جمعه سیریک نیز خواستار نظارت بیشتر در اجرای طرج کالابرگ الکترونیک شد.
** نماز جمعه بشاگرد
حجت السلام حسین غلامی امام جمعه بشاگرد گفت:مسولان از شرایط و ثبات امنیتی در کشور برای جذب سرمایه گذاری بهره ببرند.
** نماز جمعه پارسیان
حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا امام جمعه پارسیان گفت: اختصاص حق آلایندگی تاسیسات مستقر در عسلویه به پارسیان وساخت بیمارستان تامین اجتماعی از خواسته‌های مردم پارسیان است.
** نماز جمعه حاجی آباد
حجت الاسلام محمد خانجانی امام جمعه موقت حاجی آباد گفت: خیزش دانشجویان در آمریکا و اروپا نشان از تحلیل درست و عقلانیت در دانشگاه هاست.
** نماز جمعه بوموسی
حجت الاسلام جاودان امام جمعه موقت بوموسی هم روز معلم را گرامی داشت.
** نماز جمعه توکهور و هشتبندی
حجت الاسلام بهرام سلیمانی امام جمعه موقت توکهور و هشتبندی هم گفت: تحولات جهانی به سوی حمایت از مقاومت و مظلومان فلسطین است.
** نماز جمعه هرمز
حجت الاسلام جعفر رستاخیز امام جمعه هرمز نیز خواستار حضور بیشتر جوانان در هیات‌ها و مراسم مذهبی شد.

دیگر خبرها

  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • نماز جمعه شهرستان‌ها
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری جهانی شده است
  • محکومیت برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان مدافع غزه
  • حمایت دانشجویان سراسر دنیا از مردم غزه رویدادی بی‌سابقه است
  • دانشجویان دنیا به دفاع از مردم فلسطین قیام کردند
  • واکنش ائمه جمعه به برخورد مقامات غربی با تجمع دانشجویان
  • امام جمعه کرج: این واداده‌ها چرا در برابر کتک زدن دانشجویان آمریکا سکوت کردند؟
  • توصیه مهم امام جمعه زاهدان برای اجرای قانوان عفاف و حجاب
  • دانشجویان یهودی و مسیحی در حال حمایت از مردم غزه‌اند