Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان- معاون درمان و نماینده رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان گفت : 124 نفر در پنجمین انتخابات نظام پرستاری دراستان همدان به عنوان داوطلب ثبت نام کردند.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ، دکتر ابراهیم جلیلی معاون درمان و نماینده رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا درهیات نظارت بر پنجمین انتخابات نظام پرستاری به تشریح فعالیتهای انجام شده در این راستا پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 جلیلی گفت: از هفدهم فروردین ماه سالجاری ضمن هماهنگی فرایند انتخابات سازمان نظام پرستاری با مقام وزارت بر اساس جدول زمانبندی روند انجام انتخابات آغازشده و براساس زمانبندی اعلام شده  بیست و یکم تیرماه سالجاری این انتخابات در شهرستانهای همدان، ملایر، تویسرکان و نهاوند برگزار خواهد شد.

وی افزود: بر اساس زمان بندی اعلام شده  ثبت نام از کاندیداهای داوطلب هیات مدیره نظام پرستاری شهرستان ها، از تاریخ 11اردیبهشت آغاز و در تاریخ 24اردیبهشت ماه به اتمام رسیده است.

دکتر جلیلی ادامه داد :تعداد 101 نفر از دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا  در 4 حوزه انتخابیه دارای شرایط برگزاری انتخابات شامل همدان ، ملایر، نهاوند و تویسرکان و تعداد 23 نفر ازدانشکده علوم پزشکی اسد آباد داوطلب این انتخابات شده و براساس زمان بندی اعلام شده ثبت نام کردند.

وی خاطر نشان کرد:37 نفر معادل  6/37 درصد از ثبت نام کنندگان زن  و 64 نفر معادل 4/63 درصد مرد هستند، که از این تعداد  18نفر بهیار،  75 نفر پرستار،  5 نفر تکنسین اتاق عمل و3 نفر نیز رشته هوشبری هستند.

نماینده ریاست دانشگاه در هیات نظارت گفت : از لحاظ مدرک تحصیلی ثبت نام کنندگان، 18 نفر دیپلم، 2نفر دارای مدرک کاردانی، 65 نفر کارشناسی، 15 نفر کارشناسی ارشد و 2 نفر دارای مدرک دکتری تخصصی می باشند.

وی در پایان یادآور شد: با اتمام مهلت بررسی صلاحیت توسط هیات های اجرایی و نظارت موارد به هیات مرکزی ارسال شده که پس از برسی نهایی توسط هیات مرکزی  نظارت بر این انتخابات ،اسامی  نهایی کاندیداها جهت شروع مرحله انتخابات و اخذ رای اعلام خواهد شد. . انتخابات نظام پرستاری در تاریخ بیست و یک تیرماه سالحاری  در 60 دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی نظام پرستاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۶۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی در آزمون سراسری

فردا نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در سراسر کشور آغاز می‌شود و بیش از یک میلیون داوطلب در سراسر کشور برای ورود به دانشگاه با یکدیگر رقابت می‌کنند؛ در استان همدان هم ۲۳ هزار و ۸۸۰ نفر در این رقابت شرکت می‌کنند.

نوبت اول آزمون سراسری در ۱۵ حوزه امتحانی استان همدان برگزار می‌شود و ۶۲ درصد داوطلبان را خانم‌ها و ۳۷ درصد را آقایان تشکیل می‌دهند.

ضرورت حفظ آرامش در آستانه آزمون سراسری

آنچه در این ساعات پایانی مهم است کنترل استرس و راه‌های غلبه بر آن است؛ به گفته مشاوران، داوطلبان در این ساعات پایانی درباره آزمون صحبت نکنند و یکی از نکاتی که دانش آموزان در روز پیش از آزمون لازم است رعایت کنند این است که از مطالعه مطلب جدید اجتناب کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند
  • آغاز بزرگترین آزمون علمی در همدان
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی در آزمون سراسری
  • جذب پرستاران در مراکز درمانی اولویت وزارت بهداشت
  • اعلام جنگ علیه ترامپ!
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟