Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-06@20:42:46 GMT

شناور ایرانی با نرخ سوخت بین المللی

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۶۴۷۴

شناور ایرانی با نرخ سوخت بین المللی

تین‌نیوز | 

دبیر کل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران، گفت: بابیان اینکه به‌طورقطع بخشی از آن به خود سازمان بازمی‌گردد که سیاست‌های مطلوبی را نتوانسته اجرا کند و بخش دیگر آن وابسته به قوانین سرزمینی ایران است گفت:موضوعات مالیاتی، تأمین اجتماعی، ورود سرمایه و نبود آرامش خاطری که یک سرمایه‌گذار برای ورود و خروج سرمایه و قوانین کار نیاز دارد، جزو موانع اصلی هستند که باعث شده سرمایه‌گذار خارجی ورود پیدا نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تین نیوز به نقل از صما، مسعود پل مه افزود: اگر ما مبحث سرمایه‌گذاری را فقط بخواهیم و انتظار داشته باشیم به سازمان بنادر معطوف کنیم اشتباه است چون در بسیاری از مقولات سازمان بنادر نه نقش تصمیم‌گیرنده و نه مسئولیتی. دارد

پل مه با اشاره به اینکه بسیاری از سرمایه‌گذاران ماتحت عنوان اپراتور یا پایانه‌داران بندری شناخته می‌شوند.گفت:هزینه‌ای تحت عنوان ماده 38 در تأمین اجتماعی لحاظ می‌شود که حاکمیتی بر قراردادهایی که شکل پیمان‌داری دارند، به وجود می‌آورد این‌گونه که طرفین می‌بایست 5 درصد از صورت‌حساب‌ها را اخذ کرده و به تأمین اجتماعی بدهند. درصورتی‌که این اتفاق نیفتد این اعداد و ارقام می‌تواند تا 17 درصد در اشکال اصل و جلیله افزایش پیدا کند.

وی گفت:سرمایه‌گذار در بهترین شرایط سرمایه‌اش را به شکل BBOT تا سی‌ساله می‌آورد BOT به این شکل است که باید امکنه موردتوافق روی زمین نصب و ساخته شود و بعد از 30 سال مالکیت قطعی به دولت تعلق می‌گیرد.

دبیر کل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران گفت: در بخش دیگری سرمایه ما در منطقه آزاد یا شرایط ویژه اقتصادی قرار دارد که تابع معافیت‌هایی است ولی این معافیت‌ها را تأمین اجتماعی و سازمان مالیاتی قبول نمی‌کند و سعی در نادیده گرفتن معافیت و قانون و حرکت به سمت وصول حداکثری دارند.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۶۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) چرا دولت سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی را اجرا نکرد؟

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تصاویری از گشت و گذار پلنگ ایرانی در منطقه حفاظت شده سبزکوه
  • ماموریت در نیمکره جنوب زمین
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • تشکیل شرکتهای واسطه برای جذب سرمایه خارجی قانونی شد
  • سرمایه‌گذار معروف: هوش مصنوعی راهی برای کلاهبرداری است
  • تعیین تکلیف سایت جدید پسماندهای بیمارستانی کرمانشاه در گام‌ نهایی
  • (ویدئو) چرا دولت سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی را اجرا نکرد؟
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیر گذار
  • نبود سبد سوخت یکی از دلایل ناترازی بنزین
  • یکپارچه‌سازی ۶۵ هزار هکتار زمین کشاورزی به سرمایه‌گذار چینی واگذار شد