Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود سلطانی فر اهمیت بازی‌های المپیک و پارالمپیک را مورد توجه قرار داد و گفت: در فاصله حدود ۱۴ ماه تا بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو از حدود یک سال و نیم پیش مجموعه ورزش ایران در قالب وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک و همچنین فدراسیون‌های ورزشی در یک مجموعه ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک را در یک حرکت جمعی آغاز کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در راستای حضور در بازی‌های المپیک چند رویداد مهم را به عنوان ارزیابی در دستور کار قرار دادیم تا عملکرد ورزشکاران به عنوان یک برنامه جامع مد نظر و ارزیابی قرار گیرد.

سلطانی فر تصریح کرد: از آن روزی که شروع کردیم بازی‌های کشورهای اسلامی در باکو با درخشش قهرمانان ایران همراه بود. سپس در بازی‌های داخل سالن آسیا نیز ورزشکاران ما درخشش خوبی داشتند و در رویدادهای مهم بازی‌های آسیایی و پا را آسیایی هم اتفاقات خوبی رخ داد طوری که در بازی‌های آسیایی بیشترین تعداد مدال در ادوار بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به دست آمد و در بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ نیز رتبه چهارمی ایران به سومی ارتقا پیدا کرد.

وزیر ورزش خاطرنشان کرد: از طرفی رکوردهای خوبی در هر دو رویداد به ارمغان آمد؛ در کبدی بازی‌های آسیایی که سطح آن به دلیل قدرت‌های برتر جهان در قاره کهن دارای سطح جهانی است، هر دو تیم زنان و مردان ایران قهرمان شدند، والیبال بدون حتی یک ست باخته قهرمان شد و در واترپلو بعد از ۴۴ سال در تاریخ بازی‌های اآسیایی روی سکو رفتیم و در رشته‌های کشتی، تکواندو، وزنه برداری، ووشو و کاراته هم به نتایج خوبی دست یافتیم.

مسعود سلطانی فر با بیان اینکه این سه رویداد تحلیل و تفسیری شد به آنچه می‌خواستیم برسیم، اظهار داشت: با این آمادگی که به مرور به دست می‌آید انشا لله بتوانیم سهمیه‌های لازم را از طریق مختلف به دست آوریم و امیدوارم سال ۹۸ که با محدودیت‌های مالی هم مواجه هستیم توأم با کسب بیشترین سهمیه در المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ شود.

کد خبر 4621368 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: مسعود سلطانی فر المپیک 2020 توکیو بازیهای پارالمپیک 2020 توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۶۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پائز: هدف ما المپیک است، مردم ایران حامی تیم ملی والیبال هستند

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پائز در بدو ورود به ایران گفت: وقتی سال ۲۰۱۴ به ایران آمدم متوجه شدم که والیبال برای ایرانی‌ها چقدر مهم است، می‌دانم که مردم ایران چقدر عاشق والیبال هستند و این رشته ورزشی در حال رشد کردن است.   سرمربی تیم ملی والیبال ایران افزود: امیدوارم که در کنار کادرفنی و بازیکنان نقشم را برای پیشرفت والیبال ایران به خوبی اجرا کنم، برای همین بسیار هیجان زده هستم.   پائز گفت: می‌دانم که عملکرد تیم ملی برای مردم ایران بسیار مهم است، اینکه چه بازیکنی دعوت می‌شود؟ مربی چه کسی است؟ با این حال من روی کارم تمرکز می‌کنم چون کاری که باید در لیگ ملت‌های والیبال انجام دهیم مهم است، ما هدف بزرگی داریم و امیدوارم مردم این را درک کنند.   وی افزود: خیلی خوشحالم که در ایران هستم و امیدوارم تابستان خوبی داشته باشیم و به حضورمان در پاریس منجر شود، از حمایت مردم تشکر می‌کنم. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دستگیری یک نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • پائز: هدف ما المپیک است، مردم ایران حامی تیم ملی والیبال هستند
  • ابراز اطمینان مکرون از پاک‌سازی رود سِن تا المپیک
  • (ویدئو) حضور پرتعداد و عجیب مهاجران آفریقایی در آلمان!
  • آخرین وضعیت ایران برای میزبانی از بازی‌های آسیایی ناشنوایان