Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@23:30:25 GMT

مهاجران غیرقانونی در فرودگاه شارل دوگل فرانسه تجمع کردند

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۶۵۹۹

مهاجران غیرقانونی در فرودگاه شارل دوگل فرانسه تجمع کردند

تهران - ایرنا - فرودگاه شارل دو گل پاریس روز گذشته از سوی جمعی از مهاجران اخراجی که فاقد مدارک اقامت هستند به اشغال درآمد.

به نقل از دیلی استار، صدها تن از پناهجویان در فرودگاه شارل دوگل در اعتراض به اخراجشان از این کشور دست به تجمع اعترضی زدند.
گزارش های محلی نشان می دهد که چند صد 'مهاجر بدون مدارک' در ترمینال شماره 2 فرودگاه تظاهرات کردند و خواستار دیدار با 'ادوارد فیلیپ' نخست وزیر فرانسه و رئیس شرکت 'ایر فرانس' شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گروه های حمایت از مهاجران از جمله 'لاشاپل دو بو'( La Chapelle Debout) از دولت فرانسه خواستند که اخراج مهاجران از این کشور را متوقف کند.
در بیانیه ای از ایرفرانس خواسته شده هرگونه 'مشارکت مالی، تدارکاتی و سیاسی در اخراج' را متوقف کند.
مهاجران پس از ساعاتی تجمع با ورود نیروهای پلیس فرودگاه را ترک کردند.
گفته شده که پلیس برای متفرق کردن مهاجران از گاز اشک آور استفاده کرده است.
اردیبهشت ماه سال 1397 (22آوریل 2018 میلادی) مجلس فرانسه لایحه مهاجرتی را تصویب کرد که در آن دولت را موظف کرده که تطبیق مهاجران با جامعه میزبان را بهبود داده و روند اخذ پناهندگی را تسریع کند.
مهاجرت کنترل شده و تسهیل اخراج مهاجران اقتصادی از جمله اهداف این لایحه است.
در این لایحه مدت زمان بررسی درخواست های پناهندگی از 12 ماه به 6 ماه کاهش یافته و فرصت ارائه درخواست پناهندگی نیز از 180 روز به 90 روز کاهش می یابد. از سوی دیگر متقاضیان پناهندگی 14 روز فرصت ارائه درخواست تجدید نظر پرونده پناهندگی خود را خواهند داشت. سازمان های مردم نهاد حامی مهاجران اعلام کرده اند که بر اساس این تغییرات، متقاضیان پناهندگی زمان کافی برای ارائه مدارک تکمیلی نخواهند داشت.
فرانسه یکی از کشورهای پذیرنده مهاجر از نقاط مختلف جهان است؛ براساس اطلاعات اداره آمار اتحادیه اروپا (یوروستات) در سال 2018 میلادی حدود 40 درصد از پاسخ های مثبت به تقاضاهای پناهندگی در اتحادیه اروپا را آلمان صادر کرده بود. ایتالیا و فرانسه نیز در جایگاه دوم و سوم قرار دارند.
اروپام**6984**2040

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي فرانسه مهاجران غير قانوني شارل دوگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۶۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین های مسابقه فوتسال مهاجران آران وبیدگل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ این مسابقات باحضور ۲۴ تیم که از دی ماه سال گذشته به رقابت پرداختندآغاز ودر ۱۲ اردیبهشت سال جاری اختتامیه آن درسالن شهدای فرهنگی شهرستان آران وبیدگل برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


این مسابقات بایادونام شهدای مدافع حرم برگزارودرپایان ازتیم هاونفرات برترتجلیل شد.

دیگر خبرها

  • دیدار «شی» با میراث‌دار «دوگل»
  • چرا اظهارات بایدن برای هند و ژاپن غافلگیرکننده بود
  • مجازات معافیت غیرقانونی از سربازی اعلام شد
  • مجازات معافیت غیرقانونی از سربازی چیست؟
  • دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی، غیرقانونی است
  • ویدئو| پناهنده ایرانی: به خط پایان رسیده‌ام!
  • معرفی برترین های مسابقه فوتسال مهاجران آران وبیدگل
  • ممانعت فرانسه از ورود پزشک فلسطینی به خاک این کشور
  • فرودگاه شارل دوگل فرانسه به پزشک فلسطینی اجازه ورود نداد
  • پرگابالین چیست و چرا می‌تواند خطرناک باشد؟