Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@19:09:04 GMT

افرادی که کارت هوشمند ملی نگرفتند اقدام کنند

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۶۶۰۲

افرادی که کارت هوشمند ملی نگرفتند اقدام کنند

اصفهان- ایرنا- مدیرکل ثبت و احوال اصفهان گفت: بیش از 83 درصد مردم استان کارت هوشمند ملی خود را گرفتند و بقیه چه سریع تر نسبت به دریافت آن اقدام کنند.

حسین غفرانی روز دوشنبه بعد از بازدید از خبرگزاری ایرنا اصفهان در گفت گو با خبرنگاران جمعیت هدف استان را افزون بر چهار میلیون نفر اعلام کرد و افزود: از این شمار جمعیت بیش از سه میلیون و 300 هزار نفر این کارت را گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استان اصفهان افزون بر پنج میلیون نفر جمعیت دارد.
وی اظهارداشت: افرادی که هنوز برای دریافت کارت ملی اقدام نکردند به صورت تدریجی به ادارات ثبت احوال و دفاتر پیشخوان پست مراجعه و اقدام کنند.
به گفته وی اکنون 106 دفتر پیشخوان و 60 دستگاه سیار در سراسر استان اصفهان در حال خدمات رسانی به مردم هستند.
مدیرکل ثبت و احوال استان اصفهان ادامه داد: افرادی متقاضی این کارت باید ابتدا به سامانه www.ncr.ir ورود و کد رهگیری دریافت و بعد به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند.
غفرانی کارت ملی قدیم را فاقد اعتبار دانست و تصریح کرد: برای دریافت کارت هوشمند ملی نیاز به تعویض شناسنامه نیست اما عکسدار بودن آن الزامی است.
وی با بیان این که کارت ملی جدید در کاهش هزینه ها و استفاده از فرصت های جدید موثر است، تصریح کرد: کارت ملی هوشمند از ابزارهای جدید و نوین به شمار می رود و می تواند همه مسئولان را در جهت برنامه ریزی، تصمیم گیری و تصمیم سازی یاری کند.
وی سرعت ، دقت و امنیت از جمله قابلیت های این کارت برشمرد و گفت : این کارت بستری است برای تجمیع و تلفیق و یک وسیله شناسایی مدرن در جهان امروز است.
کارت هوشمند ملی با سه کاربرد اصلی شناسایی، تصدیق هویت و امضای دیجیتال، این امکان را فراهم می‌ کند تا از آن به عنوان یک ابزار چند منظوره استفاده شود.
استان افزون بر پنج میلیونی نفری اصفهان با 6.4 جمعیت کل کشور سومین استان پرجمعیت است.
م/ س 6026/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي ثبت احوال كارت ملي هوشمند اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۶۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن

به گزارش خبرگزاری مهر، کارت ورود به جلسه آزمون مرحله اول نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم منتشر شد.

حافظان قرآن کریم که در این دوره از آزمون‌ها شرکت کرده اند می‌توانند کارت ورود به آزمون مرحله اول خود را با وارد کردن کد ملی داوطلب از اینجا دریافت کنند.

آزمون مرحله اول نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه به صورت همزمان در ۳۱ استان کشور برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، مصوبه شماره ۵۷۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی بوده و بر همین اساس، قبول‌شدگان و دارندگان مدارک تخصصی حفظ می‌توانند از مزایایی همچون اعطای مدرک همتراز کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، مزایای درجات هنری، امتیازات اداری، استخدامی و اعطای کمک‌هزینه تحصیلی برخوردار شوند؛ لذا به کسانی که در رشته‌های این دوره حائز امتیاز لازم شده و قبول شوند در پنج درجه، مدرک تخصصی با امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی صادر و اعطا خواهد شد.

کد خبر 6090077 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد + فیلم
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • ۳۸۰۰ نفر به بدنه آموزش و پرورش ابتدایی استان اصفهان وارد می‌شوند
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند