Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@11:58:11 GMT

دولت از بسته اقتصادی دانشگاه شریف استقبال کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۶۶۹۰

دولت از بسته اقتصادی دانشگاه شریف استقبال کرد

تهران- ایرنا- رئیس دانشگاه صنعتی شریف از ارائه بسته پیشنهادی برای رفع مسائل اقتصادی به دولت خبر داد و گفت: این بسته به معاون اول رئیس جمهوری تحویل داده شد و مورد استقبال قرار گرفت.

«محمود فتوحی فیروزآباد» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش ایرنا با اشاره به اینکه بسته پیشنهادی به همت اعضای هیات علمی دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه شریف تنظیم شده است، اظهار داشت: این بسته به هفت موضوع از جمله مسائل صندوق های بازنشستگی، ارزی، مالیات و حوزه مالی طرح سلامت پرداخته و در گزارشی اواخر سال 97 برای معاون اول ریاست جمهوری ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: معاون اول رئیس جمهوری بسته اقتصادی دانشگاه شریف را به بخش های مرتبط دولت از جمله وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان برنامه و بودجه، وزارت اقتصاد و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ارسال کرده و از آنها خواسته است با این دانشگاه هماهنگ باشند.
رئیس دانشگاه شریف بیان داشت: در این راستا مسئولان دانشگاه جلسات مختلفی با «حمید پورمحمدی» معاون امور اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه در محل این سازمان برگزار کردند و دانشگاه برای حل بیشتر مسائل اقتصادی و ارائه طرح های همکاری مشترک اعلام آمادگی کرده است.
فتوحی فیروزآباد توضیح داد: اخیرا نامه ای در ارتباط با بسته اقتصادی شریف برای برگزاری کارگروهی از سوی وزیر اقتصاد دریافت شده است تا این بسته را به صورت حضوری ارائه کنیم که نشان می دهد تعامل بسیار خوبی بین دانشگاه شریف و دولت ایجاد شده است.
وی با ابراز امیدواری از اینکه برنامه های پیشنهادی دانشگاه صنعتی شریف نتیجه مطلوبی برای کشور داشته باشد، هدف از این کار را حل مسائل کشور و افزایش نقش دانشگاه ها در اثر بخشی اجتماعی عنوان کرد.
فتوحی فیروزآباد ادامه داد: اکنون کشور با شرایط خاصی رو به رو است از این رو باید تعامل نهادها و وزارتخانه ها با دانشگاه ها افزایش پیدا کند.
وی با اشاره به ماموریت گرا شدن دانشگاه های سطح یک عنوان کرد: معاون اول رئیس جمهوری ماموریت هایی به دانشگاه های سطح یک از جمله دانشگاه تهران (اقتصاد کلان)، دانشگاه شهید بهشتی (ارتباطات و اقتصاد خرد)، صنعتی شریف (انرژی)، صنعتی امیر کبیر و خواجه نصیر ( آب)، علم و صنعت (حمل و نقل) و علامه طباطبایی (مطالعات اجتماعی) سپرده است.
رئیس دانشگاه صنعتی شریف اضافه کرد: در راستای ماموریت اسحاق جهانگیری (معاون اول رئیس جمهوری) دانشگاه های سطح یک تصمیم گرفتند تا خوشه هایی را متشکل از اعضای هیات علمی خود و دیگر دانشگاه ها به منظور ورود گروه های تحقیقاتی در مسائل کشور ایجاد کنند.
به گفته فتوحی فیروزآباد دانشگاه صنعتی شریف خوشه های تحقیقاتی در حوزه های انرژی و مهاجرت نخبگان تشکیل داده و راهکارهایی را ارائه کرده و همچنان نیز در حال پژوهش در این زمینه ها است.
دانام**9465**1883

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمی آموزشی دانشگاه شریف اسحاق جهانگیری بسته اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۶۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر پربازدید از شمایل جدید دانشگاه شریف + عکس

منبع: برترین ها

tags # دانشگاه شریف سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه شریف با دانشگاه‌های عراق
  • مصوبه تعیین نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در مناطق آزاد اصلاح شد
  • جذب سرباز امریه در سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف
  • بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه صنعتی شریف با دانشگاه‌های عراق
  • فرجام مجاهدی که نامش بر دانشگاه صنعتی نشست
  • محمودزاده: رقبای قالیباف به دولت نزدیک هستند
  • واکنش معاون رئیسی به پذیرش دانشگاهیان آمریکایی
  • تصاویر پربازدید از شمایل جدید دانشگاه شریف
  • تصاویر پربازدید از شمایل جدید دانشگاه شریف + عکس
  • رقبای قالیباف به دولت نزدیک هستند؛ مجلس در زمینه چای دبش و پتروشیمی باختر کوتاهی کرد