Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - باشگاه رئال بتیس اسپانیا یک ساعت پس از پیروزی شب گذشته این تیم در آخرین بازی فصل خود مقابل رئال مادرید، «کیکه ستین» سرمربی خود را در میان بهت همگان اخراج کرد؛ اتفاقی که بیشتر از برد رئال در سانتیاگو برنابئو سر و صدا کرد.

شبکه تلویزیونی راشا تودی نوشت: بتیس در بازی شب گذشته با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید اما برکناری بی درنگ ستین به تیتری داغ تر از پیروزی مقابل شاگردان بی رمق «زین الدین زیدان» بدل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ستین از زمانی که با تیم نه چندان قدرتمند لاس پالماس یعنی جایی که با فوتبالی هیجان انگیز و جذاب نظر کارشناسان را جلب کرد، صاحب اسم و رسم شد.
نخستین فصل حضور وی در بتیس با رتبه تحسین برانگیز ششم و 60 گل زده به پایان رساند که برای چهارمین تیم با بیشتری آمار گل زده در تاریخ لالیگا قابل تحسین است.
آمار ستین در فصل جاری به اندازه نخستین دوره اش روی نیمکت بتیس موفقیت آمیز نبود؛ رتبه پایانی آنها در در جایگاه دهم در مقایسه با رتبه ششم آنها در فصل گذشته تحسین برانگیر نبود اما مرد اسپانیایی پس از سال 2003 به نخستین سرمربی تبدیل شد که در جریان یک فصل بازی های خارج از خانه خود مقابل غول های اسپانیا یعنی بارسلونا و رئال را با پیروزی پشت سر می گذارد.
رئال بتیس حدود یک سال پیش اعلام کرد که ستین، تا ژوئن 2020 هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت.
ورزشی**3991**2024

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش رئال بتيس كيكه ستين اخراج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۶۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در دیدار عقب افتاده از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس روبروی آرسنال به میدان رفت و با دریافت پنج گل از حریف در دربی لندن شکست سختی خورد.

شاگردان میکل آرتتا موفق شدند در این بازی خیلی زود و در حالی که تنها چهار دقیقه از شروع این دیدار گذشته بود به گل برسند و از حریف پیش بیفتند اما شرایط می‌توانست برای چلسی با اخراج جکسون بسیار دشوارتر شود که داور تصمیم دیگری گرفت.

این بازیکن خطای شدیدی روی پای تومیاسو انجام داد و در صحنه به خوبی مشخص بود که با استوک کفشش به مچ پای بازیکن حریف ضربه زده است و با وجود اینکه داور یک ضربه آزاد به سود آرسنال اعلام کرد اما حتی کمک داور ویدیویی هم برای اخراج این ستاره چلسی دست به کار نشد.

فردیناند در گفتگو با تی ان تی اسپورت درباره این صحنه اظهار داشت:« هیچ کدام از ما نمی‌توانستیم باور کنیم که این صحنه حتی توسط کمک داور ویدیویی بررسی هم نشده است. ما باورمان نمی‌شد.

در این فصل صحنه‌های بسیاری به بدی همین صحنه یا حتی کمتر از آن دیده بودیم و شاید با خودمان فکر کنیم که آنها باید اخراج می‌شدند. این خطایی و قوانین باید عوض شوند تا بازیکنان در چنین صحنه‌هایی با کارت قرمز روبرو شوند.»

دیگر خبرها

  • برتری 2-1 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با گل دقایق پایانی زیبای ژاوی (2004/4/25) / فیلم
  • تلاش مجدد آژاکس برای همکاری با گراهام پاتر
  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • رختکن چلسی مخالف اخراج مائوریسیو پوچتینو
  • الساندرو دل ‌پیرو: تشویق در برنابئو، یکی از به‌یادماندنی‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای من است
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • گل ها و مهارت های برتر ایسکو در ترکیب رئال بتیس / فیلم
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!
  • خزعلی: صدای فلسطین نباید خاموش شود
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود