Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بیژن مقانلو سرمربی اسبق تیم ملی تکواندو گفت: کار انگلیسی‌ها در خصوص عدم صدور روادید ۲ بازیکن تیم ایران درست نبود اما می‌توانستیم با کسب یک طلا خلاء نبود دو تکواندوکار خود را جبران کنیم.

بیژن مقانلو در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص نتایج تیم ملی تکواندو در رقابت‌های قهرمانی جهان اظهار داشت: به کادرفنی و ملی‌پوشان خسته نباشید می‌گویم که زحمت خود را کشیدند و به هر حال در مسابقه برد و باخت وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
تغییر قوانین هم برای تمام کشور‌ها یکسان است و هر کشوری بتواند سریع‌تر با قوانین هماهنگ شود، بهترین نتیجه را می‌گیرد.

وی افزود: کار انگلیسی‌ها در خصوص عدم صدور روادید ۲ بازیکن تیم ایران درست نبود، چون حسینی و ناظمی شانس مدال بودند. البته نمی‌توان گفت صددرصد مدال می‌گرفتند، چون در تکواندو هر لحظه باید منتظر اتفاقات غیرمنتظره بود، اما بدون تردید غیبت ۲ بازیکن ما در نتیجه تیمی تاثیرگذار بود.

سرمربی اسبق تیم ملی تکواندو در واکنش به اینکه آیا جوان بودن این تیم و تغییر قوانین در عدم نتیجه‌گیری تاثیر داشت، گفت: تیم سرحال و با انگیزه‌ای داشتیم و اینکه به خاطر جوانی و تغییر قوانین نتوانستیم نتایج قابل قبولی کسب کنیم را قبول ندارم. من به جوانگرایی و حتی تغییر قوانین به چشم یک فرصت نگاه می‌کنم، چون این اتفاق در زمان ما هم رخ داد، اما توانستیم قهرمان جهان شویم. وقتی مدال طلای این رقابت‌ها ۱۲۰ امتیاز داشت یعنی می‌توانستیم با کسب یک طلا خلاء نبود دو تکواندوکار خود را جبران کنیم.

مقانلو تصریح کرد: هر مسابقه احترام و ویژگی‌های خاص خودش را دارد و نباید تمام رقابت‌ها را فدای المپیک کنیم. شرایط تکواندو همیشه خاص بوده و هست و برای ورود به المپیک باید تمام امتیاز‌ها را درو کرد.

پیشکسوت تکواندوی ایران در پایان خاطرنشان کرد: از صمیم قلب آرزو می‌کنم بیشترین سهمیه را برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ کسب کنیم، اما پیش‌بینی من این است که یک سهمیه از رنکینگ المپیکی و یک سهمیه هم از طریق قاره‌ای کسب کنیم که ان هم سختی‌های خود را دارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تکواندو تیم ملی تکواندو میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۶۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا،  وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون، سرپرست گروه و مدیر تیم ملی والیبال در ابتدای این نشست ضمن عذرخواهی برای تاخیر در شروع نشست خبری به دلیل چند تصادف در بزرگراه نیایش گفت: قبلا جلساتی با خبرنگاران داشتیم و در جریان کم و کیف بکارگیری موریس موتا پائز هستند. ماراتن را برای انتخاب پشت سر گذاشتیم و این توفیق را به دست آوردیم که در خدمت ایشان باشیم و از توانایی این مربی بهره ببریم.

وی تصریح کرد: رئیس فدراسیون با توجه شرایط حساس والیبال از بنده خواستند که به عنوان سرپرست کاروان و مدیر تیم ملی در خدمت والیبال باشم تا ملی پوشان با انگیزه بالا در شرایط سخت کنونی که کار سختی پیش رو داریم، وارد مسابقات شوند و به نظر من کسب سهمیه المپیک عملی است و پائز هم به این موضوع باور دارد.

در ادامه این نشست خبر سرمربی تیم ملی والیبال در صحبت‌های مقدماتی خود گفت: خوشحال هستم که در ایران حضور دارم. به تازگی کار را با کادر فنی و بازیکنان شروع کردیم و همکاری نزدیکی با مسئولین فدراسیون داریم. با قلب و عشق کار را شروع کردیم تا ان شاالله در تابستان یک کار بزرگ انجام دهیم و آن هم کسب سهمیه المیپیک است.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ذوب آهن جبران كرد، جنگ نيمه نهايى ادامه دارد
  • رکابزنی ۱۸۰ کیلومتری با شعار «ارتش فدای ملت»
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم
  • فصیحی: استاد اولین‌ها هستم و از حضور در لیگ الماس خوشحالم
  • ناکامی دو ملی‌پوش شمشیربازی در کسب سهمیه المپیک
  • شرایط ملی پوش شدن ۳ فرنگی کار استان فارسی
  • زنگ خطر برای کشتی ایران؛ آزادکاران نفس کم آوردند
  • دلیل محرومیت چی‌چی اوغلو از المپیک؛ آنتونیو کوتاه می‌آید؟