Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@07:52:24 GMT

هدف گذاری صادراتی بیش ۳میلیارد و ۵۰۰میلیون دلاری در سالجاری

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۶۹۶۶

هدف گذاری صادراتی بیش ۳میلیارد و ۵۰۰میلیون دلاری در سالجاری

به گزارش خبرگزاری مهر، خلیل قاسمی ضمن اعلام مبلغ ۳ میلیارد و ۵۸۸ میلیون دلار هدفگذاری صادراتی واحدهای تولیدی استان در سال جاری بیان داشت: برای تحقق این هدفگذاری صادراتی در بخشهای مختلف صورت گرفت که بخش صنایع و معادن بیش از دو میلیارد و ۶۵۳ میلیون دلار، بخش کشاورزی پانصد و ۵۶ میلیون دلار، بخش شیلات ۳۰۹ میلیون دلار، بخش گردشگری و صنایع دستی ۳۰ میلیون دلار و تعاونی مرزنشینان ۴۰ میلیارد دلار پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باتوجه به مصوبات کارگروه صادرات غیر نفتی استان، در استان هشت مرز مجاز که شامل بنادر چارک، کرگان، تیاب، کوهستک، آفتاب، منطقه ویژه اقتصادی کشتی سازی، شیوء و نخیلو هستند.

قاسمی همچنین از ایجاد مرز مجاز دریایی و مرز مجاز هوایی در جزیره ابوموسی خبر داد.

لیست اولویت‌های صنوف در پرداخت تسهیلات طرح‌های نوسازی بازسازی

رئیس سازمان صنعت معدن تجارت هرمزگان گفت: لیست اولویت‌های اصناف جهت پرداخت تسهیلات طرح‌های بازسازی نوسازی اعلام گردید.

قاسمی بیان داشت: پیش بینی اشتغال در این طرح ۵۸۲ نفر و مبلغ پیش بینی شده آن یک میلیارد و ۴۱۶ میلیون دلار است.

وی افزود: تولید کنندگان مبلمان، دکوراسیون داخلی، سرویس خواب و سایر مصنوعات چوبی، تولید کنندگان انواع پوشاک و سری دوزی، تولید کنندگان کیف و کفش دست دوز و ماشینی، واحدهای صنفی انواع چاپ، واحدهای صنفی بسته بندی آجیل، خشکبار و زعفران، گیاهان دارویی، عرقیجات، انواع پودر، ترشیجات، قطعه سازان و فلزتراشان و فلزکاران، ریخته گران و ماشین سازان، تولید کننده محصولات پایین دستی پتروشیمی، تولید کنندگان انواع شیرینی، شکلات، آبنبات و نبات، تولیدکنندگان تجهیزات الکترونیکی، تولیدکنندگان انوع نان و ماشین‌های تولید نان، خدمات خشکشویی، واحدهای فرآوری سنگ‌های ساختمانی (سنگ بر و سنگ تراش) از اولویت‌های حوزه اصناف در پرداخت تهسیلات بازسازی و نوسازی است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان، تعداد درخواست‌ها از ابتدای طرح در سامانه را ۵۷ مورد بیان کرد.

قاسمی به اعطای تسهیلات به بنگاههای اقتصادی اشاره کرد و افزود: واحدهای صنعتی و معدنی و اصناف تولیدی جهت اخذ تسهیلات ، مشمول یارانه سود برای افزایش تولید و اشتغال می‌توانند با مراجعه به حوزه مربوطه در ادارات شهرستانی نسبت به تکمیل مدارک و ثبت درخواست در سامانه www.behinyab.ir اقدام کنند.

کد خبر 4621413

منبع: مهر

کلیدواژه: صنعت معدن و تجارت هرمزگان صادرات کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۶۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران به تولید هویت می‌بخشند

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی‌فرزاد عصر امروز در یادواره‌ی ۴۷۰ شهید کارگر استان ضمن تبریک هفته‌ی کار و کارگر، گفت: باید قدردان تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران که در این شرایط سخت به عنوان جهادگران عرصه تولید و صنعت در حال تلاش و تکاپو هستند، باشیم.

وی افزود: سال گذشته شاهد رشد خوبی در استان بودیم به طوری که ۱۱۸ درصد از تعهد اشتغال استان محقق شد.

قاسمی‌فرزاد ادامه داد: زیرساخت‌های بسیار خوبی در شهرک‌های صنعتی، حوزه کشاورزی، خدمات و گردشگری ایجاد شد.

وی تصریح کرد: شرایط متفاوت تولیدکنندگان را درک می‌کنیم به ویژه فعالان اقتصادی که در سطح استان منشأ خیر و برکت هستند و در حوزه‌های مسئولیت‌های اجتماعی به خوبی ورود کردند.

استاندار همدان اضافه کرد: در سالی که مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به نام جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری کردند، تولیدکنندگان مشارکت بسیار خوبی دارند.

وی افزود: امسال با طراحی و برنامه ریزی، اهتمام دستگاه‌های اجرایی و مشارکت مردم با دستور رهبرمعظم‌انقلاب (مدظله‌العالی) تلاش می‌کنیم شعار سال را جامه‌ی عمل بپوشانیم.

استاندار همدان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: رژیم جعلی صهیونیستی تصور می‌کرد با پشتیبانی آمریکا، انگلیس، ناتو و دیگر کشورها نفوذناپذیر است اما عملیات وعده صادق ساختار موازانه دفاعی در دنیا را برهم ریخت.

قاسمی‌فرزاد عنوان کرد: عملیات وعده صادق ترکیبی از تاکتیک، تکنیک و استراتژی بود و حیرت قدرت‌های نظامی جهان را برانگیخت به طوری که از گنبد آهنین کاری ساخته نبود و در عمل هیمنه‌ی غرب فرو ریخت.

وی بیان کرد: امروز آسایش، امنیت، سربلندی و عزت ما مرهون تلاش، ایثارگری و از خودگذشتگی شهداست که همه هستی خود را در راه خدا فدا کردند و بهترین و والاترین انسان‌های عصر ما بودند؛ عصری که تکرار شدنی نیست.

کد خبر 6088717

دیگر خبرها

  • کارگران به تولید هویت می‌بخشند
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند
  • تجارت ۵ میلیارد دلاری گمرکات کردستان در سال گذشته
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • نمایش دستاوردهای جهاددانشگاهی در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • هدفگذاری صادرات ۶۵۸ میلیون دلاری از زنجان
  • ارائه تسهیلات ۹۰ درصدی در گمرک قزوین
  • ۱.۵ میلیارد دلار صادرات واحد‌های صنعتی استان تهران در سال گذشته
  • ۵۰۰میلیون دلار پروژه توسط متخصصان ایرانی در سریلانکا اجرا شده است