Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکهاستانی شدن انتخابات دور از انتظار است گفت: مدیران در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی ضعیف عمل می‌کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا محمدرضا ملکشاهی راد در گفت‌وگو با سفیر افلاک، اظهار داشت: در مجلس و شورا به دنبال استانی شدن انتخابات بودند و اینکه حتماً در سال 98 انتخابات استانی انجام شود، وقت زیادی مجلس روی این موضوع گذاشت که حداقل تا 15 الی 10 خردادماه باید استانی شدن تعیین تکلیف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: این موضوع درگرو اظهارنظر شورای نگهبان است و چنانچه شورای نگهبان ایراداتی داشته باشد اصلاح آن در مجلس شورای اسلامی است؛ بعید میدانم که انتخابات استانی در سال 98 اجرا شود درحالی‌که ممکن است هم مجلس وهم جریان‌های سیاسی دنبال اتفاق افتادن آن باشند ولی تحقق این مسئله دور از انتظار است.

 

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: بعضی شعارها زیبا و بحث‌های درستی است ولی مدیریت‌ها آمادگی برای اجرا ندارند وگرنه باید اتفاق می‌افتاد.

 

وی خاطرنشان کرد: وقتی لرستان پایلوت اقتصاد مقاومتی می‌شود و وزرا و افراد متعدد می‌آیند اما می‌بینیم هیچ تغییری ایجاد نمی‌شود به نظر من ضعف در بحث مدیریت است یعنی مدیریتی که بتواند برنامه‌ریزی، اجرا و ارزیابی کند ضعیف است.

 

ملکشاهی راد گفت: اقتصاد مقاومتی باید در لرستان اجرا شغل ایجاد می‌شد ولی این اتفاق نیفتاد؛ سال‌هاست در رابطه با گردشگری نیز این موضوع را مطرح اما مدیران نمی‌توانند و توانایی تحقق این شعارها را ندارند.

 

وی خاطرنشان کرد: وقتی یک موضوعی می‌خواهد اتفاق بیفتد منابعی نیاز دارد به‌طوری‌که منابع مالی، انسانی وهم منابع اطلاعاتی می‌خواهد؛ یک مدیر باید این منابع را کنار هم قرار دهد و موجب تحقق هدف‌ها شود ولی درنتیجه این منابع را به دست نمی‌آورند یا مدیریت نمی‌کنند و گاهی تصور غلط از اجرای برنامه‌ها دارند.

 

انتهای پیام/

 

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۶۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ رضوی دوست گفت: در هفته جهاد خدمات رسانی ۳۰ گروه جهادی در عرصه‌های فرهنگی، آموزشی، علمی، عمرانی، کشاورزی، پزشکی و دامپزشکی به گروه‌های هدف در این شهرستان خدمات ارایه می دهند.

او ادامه داد: از برنامه‌های این هفته افتتاح کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی، دیدار با خانواده جهادگران برتر و اعزام طلایه داران اقتصاد مقاومتی و جهادگران به اجلاسیه استانیاست.

او افزود: در این هفته چند طرح محرومیت زدایی شامل طرح تعویض شبکه انتقال آب روستا‌های امامزاده بزم و قاضی آباد، ساخت استخر ذخیره آب کشاورزی روستا‌های جعفریه و جعفرآباد علیا، ساخت کانال‌های آبیاری کشاورزی بتونی روستا‌های قلعه آباده و گودآسیاب مزایجان افتتاح خواهد شد.

از پانزدهم تا بیست و یکم اردیبهشت به عنوان هفته جهاد خدمت رسانی نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات
  • تقدیر از معلمان و مدیران نمونه در همدان + تصویر
  • شش مولفه اقتصاد مقاومتی متعلق به مردم است 
  • نقش شوراها در تحقق شعار سال انکار ناپذیر است
  • در پی راه‌اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی دیگری در مناطق شرقی کرمانشاه هستیم
  • بیکاری معضلی جدی/ ضرورت رفع مشکلات حوزه کشاورزی
  • اولویت مجلس آینده «اقتصاد» و «فرهنگ» خواهد بود
  • مغان طلاست نباید در قواره مس بماند/گمرک بیله سوار نبض اقتصاد مغان
  • بازدید دادستان تهران از دو شرکت‌ داروسازی
  • اولویت مجلس خدمتگزاری به بخش مالی اقتصاد باشد