Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی وزارت بهداشت طی حکمی دکتر جمشید حاجتی استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران را به سمت سرپرست مرکز ملی آموزش‌های مهارتی و حرفه‌ای علوم پزشکی منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر باقر لاریجانی در این حکم یادآور شده است: «حوزه آموزش از حوزه‌های کلیدی است که در کنار سایر حوزه‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در اعتلای سلامت کشور ایفای نقش می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله مأموریت‌های مهم این حوزه ارتقای دانش و مهارت نیروها و دانش‌آموختگان نظام سلامت در راستای ارتقای کیفیت خدمات و پاسخگویی به نیازهای سلامت کشور است.

با توجه به نقش آموزش‌های مهارتی و حرفه‌ای علوم پزشکی در رفع برخی نیازهای جامعه از طریق تأمین نیروی انسانی این حوزه، مرکز ملی آموزش‌های مهارتی و حرفه‌ای علوم پزشکی به‌عنوان مرجع سیاستگذاری و ارزیابی آموزش‌های مهارتی و حرفه‌ای حوزه علوم پزشکی فعالیت می‌کند.

با توجه به هماهنگی‌های صورت‌گرفته و نظر به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی، بدین‌وسیله به‌عنوان سرپرست مرکز ملی آموزش‌های مهارتی و حرفه‌ای علوم پزشکی منصوب می‌شوید تا با هماهنگی با حوزه معاونت آموزشی و همکاری تمامی حوزه‌های مرتبط و به‌کارگیری ظرفیت‌های موجود در کشور در راستای دستیابی به اهداف این مرکز و توسعه آموزش‌های مهارتی علوم پزشکی تلاش کنید.

توفیق جنابعالی را در اعتلای نظام آموزش عالی سلامت از خداوند متعال خواستارم.»

به گزارش مفدا، معاون آموزشی وزارت بهداشت همچنین از تلاش‌های دکتر علی بیداری مدیرکل آموزش مداوم جامعه پزشکی، در طی دوره مسؤولیت خود در مرکز ملی آموزش‌های مهارتی و حرفه‌ای علوم پزشکی قدردانی کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: معاون آموزشی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۷۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش دوستدار سلامت خانوده در دانشگاه علوم پزشکی قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، همایش علمی دانشگاه دوستدار سلامت خانواده در محور‌های حکمرانی خانواده محور، حکمرانی سلامت خانواده محور، دانشگاه دوستدار خانواده برگزار شد.

در این همایش هفت نفر از پژوهشگران حوزه خانواده در موضوعاتی چون «اهمیت خانواده در بهره وری سازمانی»، «قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت»، «الگو‌ها و مدل‌های سطح حکمرانی سلامت خانواده»، «استاندارد‌های سلامت خانواده و رشد و تعالی خانواده»، «سلامت معنوی و خود مراقبتی در خانواده» و «تسهیلات، امنیت شغلی و زندگی و ازدواج در خانواده» صحبت کردند.

دیگر خبرها

  • سامسونگ درباره پتانسیل هوش مصنوعی در دستگاه‌های پوشیدنی آینده خود توضیح می‌دهد
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • تسهیلات کم‌ بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل
  • تسهیلات کم‌بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل
  • نخبگان مهارتی استان اردبیل تسهیلات کم‌بهره دریافت می‌کنند
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • برگزاری همایش دوستدار سلامت خانوده در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • مهارت‌آموزی ۱۴۹۳ بانوی بیرجندی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای
  • صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار