Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور از پنج دستور کار برای این جلسه خبر داد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور درخصوص برگزاری این جلسه کارگروه که با حضور استانداران استان‌های ایلام، کرمانشاه، لرستان و همدان تشکیل می‌شود، گفت: پنج دستور کار برای این جلسه درنظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه افزود: رونق تولید، جذب سرمایه گذاری، تامین منابع، کاهش هزینه ها، حفظ اشتغال، تنظیم بازار، نظارت بر تامین و توزیع کالا‌های اساسی، بررسی وضعیت گمرکات، بازارچه‌های مرزی، مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از جمله مواردی است که در این جلسه بررسی خواهند شد. 

 گزارش دستور کار این کارگروه به شرح ذیل می‌باشد:

دستور کار اول جلسه؛ بررسی زمینه‌های موثر در راستای رونق تولید، دستور کار دوم این جلسه؛ بررسی روند جذب سرمایه گذاری، تامین منابع و کاهش هزینه ها، دستور کار سوم؛ بررسی فعالیت واحد‌های تولیدی و اقدامات صورت گرفته جهت حفظ اشتغال موجود و ارتقای آن، دستور کار چهارم؛ بررسی وضعیت تنظیم بازار و نحوه نظارت بر تامین و توزیع کالا‌های اساسی و دستور کار آخر نیز بررسی وضعیت گمرکات، بازارچه‌های مرزی، مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از جمله مواردی هستند که قرار هست به آن‌ها پرداخته شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۷۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین نشست کارگروه مدیریت پسماند استان همدان در سال جدید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، معاون عمرانی استاندار همدان در این نشست بر ضرورت برگزاری مستمر جلسات با دستگاه‌های متولی و مشخص کردن وظایف هر دستگاه تاکید کرد و گفت: از شرکت‌های دانش بنیان برای تحقیق بررسی و ارائه خدمات جایگزین برای تفکیک زباله دعوت شده است تا طرح‌ها و ایده‌های خود را ارائه دهند

یوسفیان افزود: تفکیک زباله از مبدأ از جمله طرح‌هایی مهم است که با وجود اقدامات و فرهنگ سازی‌های لازم و داشتن صرف اقتصادی، متأسفانه هنوز در کشور محقق نشده است.

او تصریح کرد: مشارکت پایین مردم در همراهی این مهم به تاکید کارشناسان، نیازمند بررسی علمی است.

معاون عمرانی استاندار همدان گفت: در خصوص زباله‌های الکترونیکی هماهنگی‌های برای واگذاری پیمانکاری برای بازیافت و جمع آوری آن در استان انجام شده است که اطلاعات تکمیلی در جلسات بعد ارائه خواهد شد

در پایان این نشست مشاور طرح مدیریت پسماند ناحیه شمال شرقی استان با ارائه گزارش در خصوص تحقیقات و اقدامات انجام شده پرداخت.

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز
  • دستور رییسی برای رفع مشکلات درمانی وآموزشی درجنوب غرب تهران
  • نخستین نشست کارگروه مدیریت پسماند استان همدان در سال جدید
  • نگاه ویژه نمایندگان وزیر به مشکلات کلان استان
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)
  • دستور وزیر کشوربه استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • وزیر ارتباطات: بررسی رفع فیلتر «گوگل پلی» در کارگروه فیلترینگ برای بار سوم
  • درخواست رفع فیلتر این اپلیکیشن در کمیته فیلترینگ بررسی می‌شود