Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@13:46:14 GMT

امباپه، ستاره بی چون و چرای جوایز بهترین‌های لیگ1

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۷۶۰۰

امباپه، ستاره بی چون و چرای جوایز بهترین‌های لیگ1

شب اهدای جوایز بهترین‌های لوشامپیونا بار دیگر به شب درخشش کیلیان امباپه تبدیل شد تا ستاره جوان پاری سن ژرمن دو جایزه بهترین بازیکن لیگ و بهترین بازیکن جوان لیگ فرانسه را بدست آورد.

به گزارش "ورزش سه"، پرده‌ی آخر فصل موفق کیلیان امباپه، ستاره جوان پاری سن ژرمن دیشب در مراسم اهدای جوایز بهترین‌های لیگ1 فرانسه پایین افتاد تا این پدیده جوان فرانسوی با دریافت دو جایزه بهترین بازیکن لیگ و بهترین بازیکن جوان لیگ، به کار خود در این فصل پایان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

به این ترتیب امباپه اولین بازیکنی شد که سه فصل پیاپی جایزه بهترین بازیکن جوان لیگ فرانسه را به خود اختصاص می‌دهد. امباپه همچنین به اولین بازیکنی تبدیل شد که در یک فصل هر دو جایزه بهترین بازیکن و بهترین بازیکن جوان لیگ فرانسه را به دست می‌آورد.

 

امباپه علاوه بر این، به همراه پنج بازیکن دیگر PSG، مارکینیوش، تیاگو سیلوا، آنخل دی‌ماریا، مارکو فراتی و نیمار به تیم منتخب فصل راه پیداکرد.

 

 

امباپه روز شنبه در بازی پاری سن ژرمن مقابل دیژون دو گل دیگر برای این تیم به ثمر رساند تا تعداد گلهای این فصلش را به عدد 32 برساند و درحالیکه یک بازی دیگر تا پایان فصل باقی مانده همچنان یکی از بخت‌های بدست آوردن جایزه کفش طلای اروپا باقی بماند. امباپه برای اینکه در این رقابت، خود را به صدرنشین جدول بهترین گلزنان اروپا، لیونل مسی برساند باید هفته آینده در بازی آخر تیمش مقابل رن چهار گل به ثمر برساند.

 

 

در ادامه مراسم دیشب، کریم بنزما، مهاجم رئال مادرید به عنوان بهترین فوتبالیست لژیونر فرانسوی انتخاب شد و کریستوف گالتیه، سرمربی لیل به عنوان بهترین مربی لیگ1 انتخاب شد.

 

 

کیلیان امباپه پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کیلیان امباپه پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۷۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) خلاصه بازی دورتموند ۱ - ۰ پاری‌سن‌ژرمن؛ ناکامی امباپه در عبور از دیوار زرد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # لیگ قهرمانان اروپا سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • محبی کاندیدای بهترین لژیونر تازه‌وارد لیگ روسیه
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • (عکس) تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش
  • تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش (عکس)
  • ستاره سیتی بازیکن سال فوتبال انگلیس شد
  • امباپه در آستانه خرید خانه راموس در مادرید
  • حضور محبی در فهرست نامزدهای بهترین بازیکن لیگ برتر روسیه
  • ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد
  • (ویدئو) خلاصه بازی دورتموند ۱ - ۰ پاری‌سن‌ژرمن؛ ناکامی امباپه در عبور از دیوار زرد
  • متس هوملس بهترین بازیکن دیدار دورتموند و پاری سن ژرمن