Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@22:06:03 GMT

پرونده های شکایت از مدارس غیردولتی از سال ۹۳ باز است

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۷۷۲۰

پرونده های شکایت از مدارس غیردولتی از سال ۹۳ باز است

به گزارش خبرنگار مهر، میرحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس در آئین رونمایی از سامانه ثبت شکایات مردمی و تلفن گویای سازمان مدارس و مراکز غیردولتی که صبح امروز در سالن شهید حججی برگزار شد، گفت: هر نماینده ای در برابر تمام ملت ایران مسئول است. روز شنبه از مدارس غیردولتی بازدید شد و وضعیت نگران کننده ای را شاهد هستیم و نگرانیم که حوادث زاهدان و تاکستان در اینجا تکرار شود و نیاز به جلسه فوق العاده با وزیر آموزش و پرورش در این خصوص وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هنوز از سال ۹۳ پرونده شکایت در شورای نظارت است و در شورای نظارت استان فرصت رسیدگی به آنها را ندارد و نمی‌شود از سال ۹۳ فرد تخلف کرده باشد و در استان رأی داده باشند اما شورای نظارت مرکزی به آن رسیدگی نکرده باشد. این وضعیت مطلوبی نیست.

میرزاده گفت: راه اندازی این سامانه‌ها خوب است و باید باشد اما مهم رسیدگی به شکایت هاست. با این سامانه‌ها مشکلات حل شود اما امروز شاهد هستیم افرادی آشکارا تخلف می‌کنند وزیر برای مبارزه با تخلفات محکم وارد شده است اما شرایط به گونه‌ای شد که اوضاع آنچنان پیش نرفت.

وی ادامه داد: شهریه‌ای که برخلاف مصوبه گرفته می‌شود و اسم مدارس مشخص است. نیاز هم به سامانه نیست تا این موارد پیگیری شود. امیدوارم دستور داده شود که رسیدگی شود و دیگر نیازی به این سامانه‌ها نیست. مثلاً مدیرکل شهر تهران دقیقاً می‌داند کدام مدارس تخلف می‌کنند و شهریه آنها چقدر است.

تکمیل می شود…

کد خبر 4621425 آزاده سهرابی

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش سید محمد بطحایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۷۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌های کمیسیون پزشکی زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ بهرامی با اشاره به اهمیت رسیدگی به موقع به پرونده‌های کمیسیون پزشکی گفت : متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌های کمیسیون پزشکی استان در سال ۱۴۰۱ حدود ۴۰ روز بود.

این مسوول همچنین از جمله اقدامات انجام شده برای کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها را استفاده از سیستم‌های الکترونیکی اعلام کرد و گفت: ثبت‌نام و نوبت‌دهی به‌صورت الکترونیکی انجام، و کلیه مدارک و مستندات به‌صورت الکترونیکی تبادل می‌شود.

وی افزود: برگزاری جلسات کمیسیون به‌صورت منظم از آیتم‌های تاثیرگذار در روند رسیدگی به پرونده هاست که در این راستا تمامی جلسات به‌طور منظم و با حضور همه اعضا برگزار می‌شود.

رئیس اداره کمیسیون‌های پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه بررسی پرونده‌ها با کاهش تشریفات اداری به حداقل رسیده است، از بیمه‌شدگان و کارفرمایان خواست، در صورت نیاز به طرح درخواست در کمیسیون پزشکی از طریق سامانه‌های الکترونیکی و یا مراجعه به کارگزاری تامین اجتماعی اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • دولت توپ کشتی پرتغالی را به زمین اژه‌ای انداخت/ مسئول رسیدگی به این پرونده قوه قضاییه است
  • به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • مدیران مناطق تصمیم گیر نهایی شهریه مدارس غیردولتی هستند
  • اعتراض پلیس زنجان به رای شعبه ۹ بازپرسی رد شد
  • کاهش میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌های کمیسیون پزشکی زنجان
  • کمیسیون اصل ۹۰، مرجع رسیدگی به شکایت‌های مردم
  • خبر مهم برای معلمان غیردولتی؛‌ کاهش محسوس ساعات کاری در هفته با بیمه کامل
  • شکایت پرسپولیس از آلومینیوم رد شد
  • نظارت تصویری با هوش مصنوعی
  • کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت