Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح‌اله حقیقی در ستاد مشترک برگزاری مراسم روز جهانی قدس، بزرگداشت ارتحال حضرت امام (ه) و قیام خونین 15 خرداد، اظهار کرد: در شرایط کنونی، همه ما موظف هستیم که هر سه مراسم روز قدس، سالروز 14 خرداد و سالروز 15 خرداد را هر چه باشکوه‌تر و پرشورتر برگزار کنیم. در همین راستا، حوزه‌های اجتماعی و سیاسی، همچنین همه احزاب، گروه‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد باید برای حضور خود تمهیداتی بیندیشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
استاندار زنجان با تاکید بر اینکه فرمانداران، با هماهنگی ائمه‌جمعه باید هر سه مراسم را با شکوه در سطح شهرستان خود برگزار کنند، ادامه داد: روحانیون و مبلغان نیز موظف‌اند که به‌عنوان سرباز نظام، مطالبی بر محور وحدت و اتحاد بیان کنند تا چهره کثیف استکبار جهانی هویدا و انسجام و غرور ملی بیش از پیش تقویت شود و پایتخت شور و شعور حسینی نماد بزرگداشت این سه روز تاریخی به‌شمار آید.
وی همچنین با تاکید بر لزوم پررنگ رسانه‌ها، به ویژه صدا و سیما در انعکاس برنامه‌های روز قدس، 14 و 15 خردادماه، افزود: سخنرانی همه خطبا در برنامه‌های این سه روز باید هماهنگ و بر محور وحدت و اتحاد باشد تا چهره کثیف استکبار منطقه هویدا شود و زمینه برای انسجام ملی فراهم شود. در همین راستا، فرمانداران نیز تدابیر لازم را بیندیشند. 
حقیقی خاطرنشان کرد: به مناسبت بزرگداشت 17 خردادماه و سالروز انتخاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان رهبر انقلاب اسلامی ایران نیز کمیته‌ای تشکیل و تمهیداتی اندیشیده شود‌؛ در واقع مراسم خردادماه امسال باید با شکوه تمام و استثنایی باشد. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روز قدس احزاب پیام مشترک استاندار زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۸۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرغامی: هر دولتی بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است / آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است + فیلم

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: همه آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است.

 به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، «سید عزت الله ضرغامی» وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: از وظایف حاکمیت تولید است و در واقع این یک شاخص است، زیرا هر دولتی که بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است.

وی افزود: بعضی وقت‌ها هم مردم خودشان شاد هستند، اما برخی برخورد می‌کنند که جلوی این شادی را بگیرند، اما از جمله برنامه‌هایی که مردم را شاد می‌کنند برنامه‌های محلی حوزه میراث فرهنگی است؛ که در کنار آن رویداد‌ها زمینه شادی فراوانی ایجاد می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • رونمایی از نشان نود سالگی دانشگاه تهران
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • بزرگداشت روشنفکری که متفاوت بود
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • رهبر انقلاب: ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد
  • ضرغامی: هر دولتی بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است / آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است + فیلم
  • آغاز گرامیداشت ۵ اردیبهشت، سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در طبس
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"