Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@18:38:36 GMT

418 انشعاب غیرمجاز برق در شهرستان کارون جمع آوری شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۸۶۱۸

418 انشعاب غیرمجاز برق در شهرستان کارون جمع آوری شد

اهواز - ایرنا - مدیر امور برق شهرستان کارون گفت: 418 فقره انشعاب غیرمجاز برق کوی مشعلی این شهرستان با هدف بهبود کیفیت ولتاژ و تامین برق پایدار جمع آوری شد.

طاهرباوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این طرح در سه مرحله تعریف شده، که در مرحله نخست 6 خیابان کوی مشعلی که دارای انشعابات غیرمجاز زیادی بود پاکسازی و سپس عملیات ساماندهی شبکه اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: پس از جمع آوری شبکه سیمی قبلی با اجرای 2هزار و 840 مترشبکه کابل خودنگهدار و 180متر شبکه فشارمتوسط و استفاده از 2 دستگاه ترانس 400 و 315 و همچنین نصب 65 اصله پایه بتونی شبکه اصلاح و بهینه سازی شد.
مدیرامور برق شهرستان کارون ادامه داد: مرحله دوم ساماندهی و توسعه شبکه برق کوی مشعلی نیز در مرحله گودبرداری و آماده اجرا است.
باوی گفت: در مرحله نخست این طرح تاکنون نسبت به واگذاری تعداد 160 اشتراک قانونی به ساکنان که پیش از این از شبکه برق به صورت غیرقانونی استفاده می کردند اقدام شد.
وی ادامه داد: چهار میلیارد و 780 میلیون ریال برای اجرای این طرح درنظر گرفته شده است.
9887/ 6037

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد برق انشعاب شهرستان كارون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۸۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با ۹۵ درصد درخواست انشعاب خاص

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، محمد کریمی با اعلام این خبر گفت: در راستای حمایت از تولید و اشتغال و با هدف عینیت بخشیدن به شعار سال و در جهت کمک به رشد تولید تصمیمات و اقدامات خوبی در شرکت آب و فاضلاب صورت پذیرفته است.

مهندس کریمی افزود: ۹۵ درصد درخواست های انشعابات غیر خانگی تحت عنوان انشعابات خاص که جهت راه اندازی کارگاه ها، گلخانه ها و... به شرکت آب و فاضلاب از سراسر استان در سال گذشته ارائه شد مورد موافقت قرار گرفت.

وی در خصوص روند واگذاری انشعابات خاص گفت کلیه درخواستها توسط کارشناسان این شرکت مورد بازدید میدانی و ارزیابی فنی قرار می گیرند و پس از اخذ مدارک و جمع آوری اطلاعات مربوطه، پرونده تکمیل شده و جهت بررسی نهایی و اتخاذ تصمیم به کمیسیون مربوطه ارسال می گردد.

وی افزود: در کمیسیون انشعابات خاص (غیرخانگی) در سال گذشته تعداد ۳۶۲ پرونده مورد بررسی قرار گرفت که در نتیجه آن با ۹۵٪ درخواست های متقاضیان موافقت شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان افزود: ۴۰مورد از انشعابات خاص مورد درخواست نیز برای بررسی مجدد با نظر مساعد ارجاع داده شده است.

مهندس کریمی گفت: شرکت آب و فاضلاب استان همواره در تلاش است تا امسال هم در راستای تحقق شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) با ارایه خدمات مناسب، زمینه را برای رونق تولید و ایجاد اشتغال بیشتر با مشارکت مردم در استان چهارمحال و بختیاری فراهم نماید.

مهندس تقی صالحی زاده مدیر دفتر بهره برداری و توسعه شبکه توزیع آب و دبیر کمیسیون انشعابات خاص نیز در این خصوص گفت:تنها علت عدم موافقت با تعداد محدودی از درخواست های انشعابات خاص مورد تقاضا، فراهم نبودن شرایط فنی برای واگذاری است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903312

دیگر خبرها

  • عامل ۸۰ درصد دسترسی غیرمجاز و هک حساب کاربران شبکه‌های اجتماعی
  • دو بنای غیر مجاز در بهشهر قلع و قمع شد
  • در حوزه تخلفات شهری بیش از ۱۱۳۷ مورد تخریب و جمع‌آوری صورت گرفت
  • رفع ۳۲ مورد حادثه انسداد فاضلاب درپی بارندگی‌های اخیر ایلام
  • به زودی؛ آغاز خدمات دهی اتوبوس‌های عمومی به شهروندان کارون+فیلم
  • تسریع در جمع‌آوری و بازگشت اتباع خارجی غیرمجاز به کشور مبدأ
  • رفع ۳۲ مورد حادثه انسداد و پس زدگی فاضلاب در شهر ایلام
  • جمع آوری بیش از ۴۵۰ مورد زوائد بصری در قزوین
  • تصفیه فاضلاب ١١ شهر و روستای استان همدان
  • موافقت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با ۹۵ درصد درخواست انشعاب خاص