Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،بزرگترین مجتمع خدماتی، رفاهی و درمانی خوی، امروز با حضور استاندارآذربایجان غربی، سرمایه گذار این پروژه وجمعی از مسولین استانی وشهرستانی در خوی کلنگ زنی شد.

محمد مهدی شهریاری در این مراسم با بیان اینکه، برای ارتقاء شاخص‌های توسعه استان، از زمان آعاز دولت تدبیر امید تابه امروزسرمایه گذاری‌های مناسب در استان آذربایجان غربی انجام شده، گفت:از آغازبکار دولت تدبیر امید در این استان حدودا ۱۵ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام گرفته که از این مقدارسرمایه گذاری، حدودا ۶هزار میلیارد تومان در بخش آب و خاک سرمایه گذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی همچنین تصریح کرد:در سال گذشته حدودا ۲۵۰۰ میلیارد تومان در خواست سرمایه گذاری برای استان داشتیم.   شهریاری ادامه داد: برای انتقال آب به صورت پمپاژ از ارس به طرف سد کرم آباد پلدشت به طول ۲۰ کیلومتر وبا اعتبار یک هزار و۷۰۰ میلیارد تومان، سرمایه گذاری شده است.   شهریاری در بخشی از سخنان خود به پروژه‌های قابل افتتاح، در سفر اخیر ریاست جمهوری در این استان اشاره کردو گفت:چندین پروژه در بخش کشاورزی با اعتبار ۴۳۹ میلیاردتومان و پروژه‌های ورزشی هم با اعتبار۱۸۵ میلیار میلیار تومان در سفر رئیس جمهور به بهره برداری می‌رسند.

در آئین این مراسم اکبرزاده شهردار خوی بعد از خیر مقدم گویی به بزرگترین پروژه سعدیه خوی اشاره کرد و گفت: این پروژه یکی از بزرگترین پروژه‌های با مشارکت و سرمایه گذاری خدماتی، رفاهی و درمانی منطقه شمال غرب کشور خواهد بود.

شهردار خوی افزود: با توجه به طرح پیش بینی مجتمع تجاری، رفاهی، خدماتی و درمانی سعدیه در مساحتی بیش از ۹۳۵۰ مترمربع احداث می‌شود.

اکبرزاده اضافه کرد: این مجتمع بزرگ با زیربنای بیش از ۶۰۴۰۰ متر مربع احداث می‌شود و دارای ۲ طبقه پارکینگ به مساحت ۱۷۲۵۵ متر مربع برای پارک بیش از ۶۰۰ خودرو پیش بینی شده و مدت ساخت کلی این پروژه ۴ سال خواهد بود.   اکبرزاده تاکید کرد: احداث ساختمان ایستگاه آتش نشانی در دو طبقه به مساحت ۱۰۰۰ مترمربع نیز در مدت ۲۴ ماه پس از صدور مجوز ساخت برای مجتمع پیش بینی شده است.   شهردارخوی در بخشی از سخنان خود گفت: در طراحی این پروژه بزرگ رفاهی خدماتی درمانی و تفریحی با ۶ طبقه به همراه دو طبقه پارکینگ، سالن سینما، شهربازی کودکان، طبقه ویژه بخش درمان و مطب پزشکان نیز در کنار طبقات خدماتی و تجاری ایجاد خواهد شد.   وی درپایان با بیان اینکه، در این پروژه حدودا بیش از ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم و۲۵۰ نفر به صورت غیر مستقیم مشغول بکار هستندافزود: بعد از اتمام این پروژه حدودا ۸۰۰نفر به صورت مشغول بکار می‌شوند.   انتهای پیام/م   سفر استاندار آذربایجان غربی به خوی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۸۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت هزینه‌های خدماتی و درمانی بیماران سرطانی توسط دولت، به زودی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، تامین هزینه و خدمات درمانی بیماران سرطانی و بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی و راه اندازی مجدد درمانگاه هلال احمر خبرهای مطرح شده در نخستین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان مهاباد در قالب کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت و زنان و خانواده بود.

فرماندار ویژه مهاباد با اعلام این خبر در نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان از راه‌اندازی مجدد درمانگاه هلال احمر در هفته‌های آتی هم خبر داد.

حسن عباسی افزود: در حال حاضر حدود 80 درصد از هزینه های خدمات و درمان بیماران سرطانی که مراحل شیمی درمانی را طی می کنند پرداخت می شود.

او اضافه کرد: هر چند این امر برای نیازمندان به صورت کامل پرداخت می شود اما دولت در حال برنامه ریزی است تا  این هزینه ها را به صورت کامل برای همه بیماران سرطانی پرداخت و نیازهای دارویی آنها را تامین کند.

فرماندار ویژه مهاباد گفت: همچنین تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی که یکی از نیازهای منطقه بود در حال اتمام و بهره برداری است.درمانگاه هلال احمر که مدت ها راکد بود قرار است به زودی راه اندازی و دوباره فعال شود.

درادامه این نشست از ویژه برنامه های هفته سلامت با الگوگیری از شعار سال گفته شد.

 علیزاده آذر رئیس مرکز بهداشت مهاباد گفت: گلباران مزار شهدای مدافع سلامت، زنگ سلامت، راه اندازی کلینیک سیار دندانپزشکی به مدت سه روز، ویزیت رایگان در قالب بسیج جامعه پزشکی در مناطق کمتر برخوردار، برپایی ایستگاه سلامت در حاشیه برپایی نماز جمعه، آموزش مردم با محور حفظ و ارتقای سلامت در پایگاه های سلامت توسط مراقبین سلامت از ویژه برنامه های هفته سلامت در شهرستان مهاباد است.

تشدید نظارت ها بر نحوه عملکرد رستوران ها و غذاخوری ها، ارایه برنامه های ادارات در مسیر حفظ و ارتقای سلامت عمومی، فراهم کردن بستر فرهنگ سلامت اجتماعی  با استفاده از ظرفیت رسانه ملی و فضای مجازی و تجلیل از فعالان حوزه سلامت از دیگر برنامه‌ها و محورهای مهم این جلسه بود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • اجرا ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سازمان ملی مسکن
  • فرصت سرمایه‌گذاری ۱۲۰ همتی سازمان ملی زمین و مسکن
  • برداشته شدن سدهای صخره‌ای هتل صخره‌ای
  • ادامه هتل«صخره‌ای»معطل راه دسترسی/استاندار:سرمایه‌گذار حمایت شود
  • ضرب‌الاجل استاندار لرستان برای قدیمی‌ترین پروژه خرم‌آباد
  • اینفوگرافیک | مجتمع های خدماتی رفاهی استان قزوین
  • حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • پرداخت هزینه‌های خدماتی و درمانی بیماران سرطانی توسط دولت، به زودی
  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است