Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@17:09:41 GMT

امشب؛ بازی تدارکاتی پرسپولیس ایران - السد قطر

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۸۹۲۱

امشب؛ بازی تدارکاتی پرسپولیس ایران - السد قطر

تیم فوتبال پرسپولیس امشب ( دو شنبه ۳۰ اوردیبهشت) از ساعت ۲۱ میزبان السد قطر در ورزشگاه آزادی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹، تیم‌های پرسپولیس و السد در حالی امشب در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند که سرخ‌پوشان به دلیل باخت مقابل پاختاکور ازبکستان از لیگ قهرمانان آسیا حذف شدند و این بازی برای شاگردان برانکو یک مسابقه تشریفاتی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پرسپولیس ایران در هفته نخست مقابل پاختاکور به تساوی یک - یک رسید و مقابل یاران ژاوی و گابی هم یک بر صفر شکست خوردند و رو در روی الاهلی در بازی رفت به پیروزی ۲ بر صفر رسیدند، اما با نتیجه ۲ - یک در بازی برگشت مغلوب یاران عمر السوما شدند تا ۴ امتیازی باشند.اکنون سرخپوشان  در گروه D در قعر جدول قرار دارد.

 

تیم فوتبال پرسپولیس امشب از ساعت ۲۱ میزبان السد قطر در ورزشگاه آزادی است.

 

ترکیب احتمالی پرسپولیس تهران:

علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل زاذده، محمد نادری، مهدی شیری، احمد نورالهی، کمال کامیابی نیا، سیامک نعمتی، امید عالیشاه، مهدی ترابی و علی علیپور.

 

ترکیب احتمالی السد:

سعد الشیب، عبدالکریم حسن، پدرو میگوئل، حمید اسماعیل، بوعلام خوخی، ژاوی، وو یانگ، حسن الهیدوس، بغداد بونجاح، اکرم عفیف و علی اسدالله

 

 

 

پایان پیام/35

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان مسجد کانون های مساجد سبک زندگی اسلامی قرآن کریم ماه مبارک رمضان خراسان جنوبي موزه خوزستان اردبیل پاختاکور پرسپولیس و السد قطر ازادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۸۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره جوان فوتبال ایران میلیون دلاری شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه محمدامین حزباوی مدافع تیم السد قطر یکی از بازیکنان اصلی این تیم در مسیر کسب قهرمانی لیگ ستارگان بود که در ۱۹ بازی از ۲۲ بازی السد به میدان رفت و عملکرد بسیار خوبی داشت.

حزباوی بعد از کسب قهرمانی لیگ، اکنون همراه با تیمش برای دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی قطر مقابل المرخیه آماده می‌شود و امیدوار به دومین قهرمانی در این فصل است.

این مدافع آینده دار فوتبال کشورمان، امروز تولد ۲۱ سالگی‌اش را در حالی جشن گرفت که قیمت وی در سایت ترانسفر مارکت از ۸۰۰ هزار دلار به یک میلیون دلار افزایش یافت.
محمدامین حزباوی که در بازی ایران و ترکمنستان برای اولین بار در تیم ملی بزرگسالان به میدان رفت، احتمالا در اردوی بعدی تیم ملی برای دو مسابقه برابر هنگ کنگ و ازبکستان هم حضور خواهد داشت.

کد خبر 849511 برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال

دیگر خبرها

  • نیمی از بلیت‌های دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن فروش نرفت!
  • استقلال – ذوب‌آهن؛ نبرد صدرنشینان در آزادی!
  • عکس| امید نورافکن پیش از اقدام جنجالی علیه پرسپولیس
  • باز هم جنگ در آزادی؛ نورافکن هواداران پرسپولیس را عصبانی کرد
  • ستاره جوان فوتبال ایران میلیون دلاری شد
  • عکس| امید نورافکن پیش از ماجرای جنجالی علیه پرسپولیس
  • فرار سریع نورافکن از هواداران پرسپولیس (عکس)
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • مهدی طارمی اینزاگی را هیجان زده کرد