Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@09:27:13 GMT

۴۰ درصد از ناوگان تاکسی‌رانی ارومیه فرسوده است

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۸۹۴۴

۴۰ درصد از ناوگان تاکسی‌رانی ارومیه فرسوده است

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: با توجه به عمر بالای تاکسی‌ها در ارومیه ۴۰ درصد ناوگان تاکسی‌رانی این شهر فرسوده شده و نیاز فوری به بازسازی دارد. ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

مهدی مژدهی فر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به فرسوده بودن ناوگان تاکسی‌رانی این شهر اظهار داشت: از سال‌های اخیر که ثبت نام تاکسی‌های فرسوده متوقف شد و نوسازی تاکسی صورت نگرفت و خودروسازها به سبب افزایش قیمت این روند تا به امروز اجرایی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تا زمانی که روند ثبت نام خودروهای فرسوده متوقف شود، ماشین‌هایی که به جای این خودروها در نظر گرفته شده بودند برلیانس و آریو بودند که رانندگان تاکسی‌ها برای تحویل گرفتن این دو خودرو چندان رغبتی نداشتند و دیگر ثبت نامی تا این لحظه صورت نگرفته است.

مژدهی فر گفت: ثبت نام نکردن خودروهای فرسوده یک مسئله کشوری است و این مشکل در تمامی کلان شهرها وجود دارد و باید منتظر تصمیم‌گیری مسئولان بالا رتبه در این مسئله ماند.

چرا کرایه تاکسی‌ها 20 درصد افزایش یافت؟جزئیات برقی‌کردن تاکسی‌های تهران تشریح شدآمادگی مپنا برای برقی کردن 80 هزار تاکسی تهران در کمتر از 3 ماه

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: طبق قیمت‌هایی که خودروسازان اعلام کرده‌اند رانندگان تاکسی رغبتی برای جایگزین کردن خودروهای فرسوده خود ندارند چراکه نمی‌توانند هزینه این خودرو جدید را بپردازند.

وی تصریح کرد: دولت باید راه کاری پیدا کند تا این افزایش قیمت‌ها بر رانندگان تاکسی فشار نیاورد چراکه درآمد بسیاری از آن‌ها از همین تاکسی است و باید بتوانند هم هزینه خودرو و زندگی را از این راه تأمین کنند و با مشکلات زیادی مواجه نشوند.

انتهای پیام/ن

R41361/P/S6,48/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۸۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار درون شهری در اصفهان

مدیر عامل سازمان حمل و نقل بار شهرداری اصفهان گفت: برای نخستین‌بار در کشور فردا (چهارشنبه) خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار درون شهری با حضور سردار تیمور حسینی رییس پلیس راهور فراجا و شهردار اصفهان رونمایی می شود تا برگ زرینی بر افتخارات مدیریت شهری اصفهان باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدعلی عبدالهی امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در نشست مشترک پلیس راهور و شهرداری‌های استان اصفهان اظهار کرد: سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان آماده است تا در حوزه مدیریت حمل ونقل بار درون شهری اقدامات ویژه‌ای را با همکاری شهرداری‌های استان اصفهان رقم بزند تا همچنان در سطح کشور الگو باشیم.

وی افزود: اجرای ماده ۹ قانون توسعه حمل‌ونقل بر عهده شهرداری‌ها گذاشته شده است و با ابلاغ قانون درآمد پایدار شهرداری‌ها در سال ۱۴۰۱ نیز فرصت بسیار خوبی به همه شهرداری‌های کشور داده شد تا در حوزه مدیریت حمل‌ونقل بار، با صدور پروانه فعالیت و اشتغال، صدور بارنامه و حفظ زیرساخت‌ها درآمد پایدار داشته باشند.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان ادامه داد: شهرداری اصفهان در حوزه حمل‌ونقل بار پیشرو در کشور است و فردا میزبان تمام مدیران عامل کشور در این حوزه هستیم.

عبدالهی گفت: با مصوبه شورای هماهنگی ترافیک استان مصوبه‌ای ابلاغ شد مبنی بر اینکه خودروهای بالای ۳.۵ تن در سطح مرکز استان باید با مجوز تردد حرکت کنند، در غیر این صورت مشمول جریمه می شوند، از این‌رو درخواست داریم شهرداری‌های استان با هماهنگی پلیس راهور همراهی لازم را داشته باشند تا بتوانیم اقدام هماهنگی را انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: برای نخستین‌بار در کشور فردا _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار درون شهری با حضور سردار تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا و شهردار اصفهان رونمایی می‌شود تا برگ زرینی بر افتخارات مدیریت شهری اصفهان باشد.

کد خبر 749317

دیگر خبرها

  • تولید اتوبوس ناوگان حمل ونقل عمومی در سال گذشته زیر ۱۰۰۰ دستگاه بود
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • توضیحات پلیس برای عدم شماره‌گذاری تاکسی‌های برقی و ون‌ها
  • تعیین مشخصات خودرو برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی
  • گلایه رانندگان از روکش فرسوده آسفالت جاده سبزوار - بردسکن + تصاویر
  • مشخصات خودرو برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی تعیین شد
  • ۴۵ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد فرسوده است
  • رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار درون شهری در اصفهان
  • آسفالت فرسوده کمربندی یزد صدای رانندگان را درآورد + فیلم
  • اعلام مشخصات تاکسی‌های برقی/ سقف تعداد تاکسی‌های برقی متناسب با زیرساخت شهر‌ها