Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@00:02:58 GMT

413 واحد مسکوني لرستان آواربرداري شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۹۰۰۴

413 واحد مسکوني لرستان آواربرداري شد

خبرگزاري آريا - قزوين - ايرنا - مدير کل بنياد مسکن انقلاب اسلامي قزوين گفت:به همت نيروهاي اين دستگاه 413 واحد مسکوني مناطق سيل زده شهرستان دلفان لرستان آواربرداري شد.

اصغر گونجي روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا تصريح کرد: تاکنون عمليات پي کني و پياده کردن نقشه در 217 واحد، آرماتوربندي 10 واحد، اجراي فوندانسيون در 2 واحد و اسکله در يک واحد مسکوني توسط بنياد مسکن قزوين در شهرستان دلفان لرستان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به استان هاي معين حاضر در مناطق سيل زده لرستان، خاطرنشان کرد: قزوين در حوزه اجرايي بين استان هاي اصفهان، کردستان، اردبيل و مرکزي پيشرو بوده و از همان روزهاي آغازين حادثه با حضور فيزيکي نيروهاي خود براي بازسازي مناطق سيل زده اقدام کرد.
اين مسئول با بيان اينکه هم اکنون احداث واحدهاي مسکوني مهمترين اولويت استان براي کمک به مناطق سيل زده لرستان است،افزود: از دستگاه هاي اجرايي استان درخواست داريم علاوه بر تامين برخي از ماشين آلات سنگين و خودروهاي کمک دار براي اين نهاد، ساير کمک هاي خود را در قالب تامين مصالح ساختماني به لرستان ارسال کنند.
گونجي اضافه کرد: با توجه به محروم بودن منطقه و نيز سرماي زودرس آن، تمام تلاش ما بر اين است تا قبل از آغاز فصل سرما بتوانيم بخش اعظمي از واحدهاي در دست اجرا را به متقاضيان واگذار کنيم.
اين مسئول يادآور شد: در صورتي که بانک هاي عامل بتوانند روند ارايه تسهيلات خود را تسريع ببخشند به طور قطع روند بازسازي ها نيز از سرعت و شتاب بيشتري برخوردار مي شود.
مديرکل بنياد مسکن انقلاب اسلامي استان قزوين ادامه داد: دولت در حال حاضر 500 ميليون ريال تسهيلات با کارمزد پايين به همراه 120 ميليون ريال بلاعوض در مناطق شهري و 400 ميليون ريال تسهيلات به همراه 100 ميليون ريال بلاعوض در مناطق روستايي به حادثه ديدگان سيل اين استان پرداخت مي کند.
گونجي افزود: دولت همچنين براي واحدهاي تعميري از نوع يک به ميزان 150 ميليون ريال تسهيلات و 50 ميليون ريال بلاعوض، براي واحدهاي تعميري از نوع 2 نيز 100 ميليون ريال وام به همراه 30 ميليون ريال بلاعوض به مردم حادثه ديده پرداخت مي کند.
قزوين به عنوان استان معين مسئوليت احداث و تعمير 443 روستا، 2 شهر نورآباد و هفت چشمه شهرستان دلفان را در استان سيل زده لرستان برعهده دارد.
8054* 6101
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۹۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی در یزد

ملانوری مسئول مرکز عملیات اضطراری مدیریت بحران یزد گفت: ساعتی قبل یک واحد مسکونی فرسوده در محله دروازه قصاب‌ها بر اثر فروچاله و بارش باران دچار ریزش و تخریب شد. 

وی افزود: این حادثه به آتش نشانی اعلام و در کوتاه‌ترین زمان دستگاه‌های امدادی و خدماتی در محل حاضر شدند.
 
ملانوری ادامه داد: انشعابات این واحد برای ایمن سازی با حضور نیرو‌های عملیاتی قطع و شهرداری نسبت به ایمن سازی منطقه اقدامات لازم را ارائه نمود.
 
ملانوری افزود: خوشبختانه این حادثه هیچ گونه مصدومی نداشت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تخریب یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی در یزد
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • حمله رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی در لبنان + فیلم
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی - تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی زنجان در دست ساخت است
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی_تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • تخلیه ساکنان ۴ مجتمع مسکونی تجاری در قزوین به دلیل گودبرداری
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • لرستانی‌ها کدام نوع نان را بیشتر مصرف می‌کنند؟