Web Analytics Made Easy - Statcounter

به اعتقاد پاستورلو، تابستان جذابی در پیش است. 

طرفداری- فدریکو پاستورلو، مدیر برنامه روملو لوکاکو اعتقاد دارد با وجود عدم راهیابی منچستریونایتد به رقابت‌های لیگ قهرمانان، این باشگاه هنوز هم می‌تواند بازیکنان سطح بالا را به سوی خود بکشاند.

به گزارش اسکای، پاستورلو در مورد پنجره نقل و انتقالات گفته است:

ما در این فیلم، بازیگر اصلی نیستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان، ستاره هستند و باشگاه‌ها تهیه کننده. همچنین درست است که ما نمی‌توانیم بیش از بازیکنان درآمد داشته باشیم و این اتفاق در فوتبال می‌افتد. لیگ برتر بهترین سیستم را وضع کرده است چون هر فرد می‌داند از قرارداد چقدر نصیبش می‌شود و این شفافیت به پیشرفت سیستم کمک می‌کند. می‌دانم ما شهرت خوبی نداریم چون همه ایجنت‌ها حرفه‌ای یا راستگو نیستند. افراد زیادی هستند که می‌خواهند در قراردادهای با مبلغ بالا حاضر باشند و زندگی خود را طی دو-سه سال تأمین کنند. البته با قانون بوسمن همه چیز تغییر کرده است و بازیکنان از قدرت بیشتری برخوردار هستند. حالا ما از قدرت بیشتری برخوردار هستیم و نماینده حقوق بازیکنان به شمار می‌رویم و همین باعث شده است تا باشگاه‌ها بیشتر بترسند. 

شرکت او دارای دو شعبه در لندن و موناکو است و در حوزه نقل و انتقالات فعالیت می‌کند.

امروزه شرکتم را تقریبا مثل یک باشگاه فوتبال مدیریت می‌کنم. ما نیروهای زیادی در زمینه استعدادیابی در اختیار داریم و یک مدیر ورزشی هم اطلاعات لازم در مورد بازیکنانی که باشگاه‌ها می‌خواهند بخرند یا بفروشند را جمع آوری می‌کند. من زمان بیشتری را در فرودگاه‌ها و هواپیما نسبت به خانه سپری می‌کنم! تلفن، ایمیل و واتس اپ اهمیت دارند ولی من ارتباط مستقیم را می‌پسندم. دوست دارم بازیکنان، سرمربی‌ها، مدیریت و مدیرهای ورزشی را ببینم. 

پاستورلو مشخصا در مورد منچستریونایتد و آینده‌اش گفت:

به نظرم منچستریونایتد موفقیت بالایی در زمینه جذب بازیکنان در تابستان خواهد داشت. آقای وودوارد کار زیادی در پیش دارد اما آن‌ها به خاطر برند شگفت انگیز‌شان که یکی از بهترین‌ها در دنیا است، می‌توانند بازیکنان سطح بالا را برای بازی کردن در تیم خود متقاعد کنند. 

او در پیش بینی خود از بازار تابستانی ۲۰۱۹ اضافه کرد:

از دید من، رئال مادرید یکی از تیم‌هایی خواهد بود که بیشترین تحرک را خواهد داشت. آن‌ها به مدت دو تابستان هزینه زیادی نکردند ولی حالا زیدان را برگردانده‌اند و دست به یک انقلاب خواهند زد. تیم باید جوان‌تر شود و به همین خاطر شاهد یک تاثیر دومینویی خواهیم بود. انتظار بازار بسیار جذابی را دارم.  

«آیا انتقال رکوردشکنی در راه است؟» پاستورلو موضع خاص خودش را دارد:

انتقال نیمار برای من قابل درک‌تر است چون او با حامیان مالی خودش و حق تصویری که دارد، مثل یک ماشین پول سازی است. من بیشتر به خاطر پولی که برای (عثمان) دمبله هزینه شد تعجب کردم. آن‌ انتقال بیش از نیمار مرا شوکه کرد. چلسی هم ۸۰ میلیون برای دروازه‌بانی هزینه کرد که در بیلبائو حضور داشت نه در مادرید! فکر می‌کنم طی ۴-۵ سال آینده وضع بازار همین طور باشد. اگر از من بپرسید، بازار پس از آن به راهش ادامه خواهد داد. تردیدهای خودم را دارم ولی هر چیزی باید حد و مرزی داشته باشد. مثل بازار سهام است؛ مثل موجی که بالا و پایین می‌رود. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۹۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد

یک منبع موثق در اسپانیا از تصمیم مدیران باشگاه بارسلونا برای پیگیری اعتراض خود نسبت به قضاوت ال‌‌کلاسیکو از محکمه‌ای غیرورزشی خبر داد. - اخبار ورزشی -

به خبرگزاری تسنیم، رادیو کاتالونیا اعلام کرد؛ پس از امتناع فدراسیون فوتبال اسپانیا از ارائه تصاویر و فایل صوتی مکالمات داور و VAR بازی یکشنبه شب تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا در هفته سی‌و‌دوم لالیگا، باشگاه کاتالان تصمیم گرفته است که از مراجع قضایی غیرورزشی شکایت خود را پیگیری کند.

ال‌کلاسیکوی سوم فصل که با پیروزی 3 بر 2 رئالی‌ها خاتمه یافت، دارای دو صحنه بحث‌برانگیز داوری به ضرر بارسلونا بود که یکی از آنها یعنی عبور توپ از خط دروازه رئال‌مادرید و گل تشخیص داده نشدنش توسط داور و VAR جنجال بسیار به پا کرد. در حالی که در برخی تصاویر منتشر شده از زوایای خاص به نظر می‌رسد توپ به طور کامل از خط دروازه عبور کرده است، کمیته داور و فدراسیون فوتبال اسپانیا حاضر به پذیرش این موضوع نشده‌اند و حتی از ارائه مدارکی که می‌تواند ادعای بارسا را تأیید کند، خودداری کرده‌اند.

ژاوی: با بی‌عدالتی مطلق به رئال مادرید باختیم

 

طبق گزارش رادیو کاتالونیا هدف بارسلونا از این تصمیم، ملزم شدن فدراسیون فوتبال اسپانیا به ارائه تصاویر و فایل‌های صوتی مکالمات داور با دستور مراجع قضایی است که می‌‌تواند تبعاتی منفی برای کمیته داوران فوتبال اسپانیا داشته باشد. در همین راستا خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا با انتشار یک کلیپ ویدئویی تهدید کرد تا پایان برای احقاق حقوق از دست رفته تیمش خواهد جنگید که این حتی می‌‌تواند شامل تلاش برای برگزاری مجدد بازی باشد.

اگرچه در فوتبال اسپانیا سابقه نداشته که اعتراض یک تیم به قضاوت بازی، باعث صدور حکم برگزار مجدد یک بازی شود، اما این اتفاق سال گذشته در فوتبال بلژیک رخ داد و فدراسیون فوتبال این کشور دستور برگزاری مجدد مصاف تیم‌های اندرلشت و خنک را داد چرا که در آن بازی VAR به اشتباه گل تیم خنک را مردود دانست، هر چند با اعتراض تیم اندرلشت به دادگاه استیناف، حکم فدراسیون فوتبال بلژیک رد و در نهایت بازی مجدداً برگزار نشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ناراحتی ستاره سابق از بارسا: از رئال یاد بگیرید!
  • انتقال آلفونسو دیویس به رئال مادرید منتفی خواهد شد؟
  • گل دوم عثمان دمبله به لوریان روی حرکت تکنیکی زیبا و پاس کیلیان ام باپه (لوریان 0-3 پاری سن ژرمن)
  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم
  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه
  • موندو افشا کرد: ملاقات فلورنتینو پرز با تیم داوری ال‌کلاسیکو پیش از شروع مسابقه
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس