Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا از اراک ، فریبا نظری پورکیایی در نشست کارگروه تخصصی بانوان و خانواده استان مرکزی افزود: این دبیرخانه از 22 خرداد ماه سال جاری همزمان با برگزاری آیین تجلیل از بانوان نام آور استان مرکزی در موزه بهشت مفاخر ایران ایجاد می شود.

وی ادامه داد: برگزاری این آیین با هدف معرفی ظرفیت های بانوان در کنار کاستی ها و مشکلات جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده خاطرنشان کرد: معرفی زنان تمدن ساز کشور و ظرفیت های مثبت جامعه از دیگر اهداف برگزاری این آیین تجلیل است.

نظری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: می طلبد که برنامه های حوزه بانوان در استان ها با رویکرد فهم مشترک و بهره وری حداکثری از ظرفیت ها برگزار شود تا از موازی کاری ها در این حوزه جلوگیری شده و افزایش توانمند سازی این قشر از جامعه را به همراه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: زنان برای حضور هدفمند و رقابت پذیر در بازار کسب کار نیازمند مهارت، تجارب سازنده و اموزش هستند تا بتوانند فرصت ها را شناسایی و با اقدامات هدفمند در عرصه اقتصادی بدرخشند.

مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده افزود: اعضای خانواده پیوست های متعددی با هم دارند که باید در توانمند سازی آنان مهارت ورزی جمعی و آموزش های فردی و گروهی به درستی به آنان منتقل شود تا اثربخشی مناسب را در حوزه اجتماعی و اقتصادی داشته باشد.

نظری عنوان کرد: رونق ملی، تحکیم خانواده و توسعه پایدار سرلوحه امور بانوان است و راهبردهای عملی متعددی در این خصوص به مرحله اجرا گذاشته شده است.

وی، طولانی شدن مراحل اداری را از جمله چالش های کارگروه تسهیلات و اشتغال استان ها دانست و افزود: برای جلوگیری از تعطیلی واحدهای اقتصادی استان و کشور با دستور وزیر کشور باید واحدهای تولیدی که با مشکل مواجه شده اند شناسایی و از تعطیلی آنان جلوگیری شود.

مشاور وزیرکشور در امور زنان و خانواده یادآور شد: بیمه مشاغل خانگی در حوزه صنایع دستی را از دغدغه های وزارت کشور است و رفع این مشکل از برنامه های اولویت دار امسال تعریف شده است.

نظری گفت: برگزاری مستمر نشست های بانوان با راهبردهای قوی و اثرگذار موضوعی مهم در استان ها است که در این راستا استان مرکزی کارنامه خوبی دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان مرکزی ایران خانواده زنان وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۹۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روحیه مبارزه و شجاعت ایران را تمجید می‌کنیم

وزیر امور خارجه مالی در دیدار با امیرعبداللهیان با اشاره به موضع کشورش در ابراز همبستگی با کشورمان در پی حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق تاکید کرد: مالی این اقدام تروریستی علیه کشور برادر و دوست ایران را محکوم می‌کند و واکنش خوب و به جا و روحیه مبارزه و شجاعت ایران را تمجید می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور خارجه، حسین امیرعبداللهیان در ادامه ملاقات‌های خود در حاشیه اجلاس سران همکاری اسلامی، در دیدار با «عبدالله جوپ» وزیر امور خارجه کشور ‎مالی در خصوص آخرین وضعیت روند توسعه و گسترش روابط بین تهران و باماکو گفتگو و تبادل نظر کرد.

وی با ابراز خرسندی از سفرش به مالی و مذاکرات و توافق‌های صورت گرفته تأکید کرد ما از پیشرفت روابط مثبت بین دو کشور خرسندیم.

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به نگاه ویژه مقامات عالی جمهوری اسلامی ایران به توسعه همکاری با آفریقا و کمک به خودکفایی کشورهای آفریقایی در برخی عرصه‌ها، بر آمادگی کشورمان برای برگزاری دومین کمیسیون مشترک همکاری‌ها و توسعه روابط دو کشور تاکید کرد.

وزیر امور خارجه مالی نیز با اشاره به موضع کشورش در ابراز همبستگی با کشورمان در پی حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق تاکید کرد: مالی این اقدام تروریستی علیه کشور برادر و دوست ایران را محکوم می‌کند و واکنش خوب و به جا و روحیه مبارزه و شجاعت ایران را تمجید می‌کنیم.

وی بر تعهد، جدیت و اقدامات عملی مالی برای توسعه و تقویت روابط دو کشور تاکید کرد.

عبدالله جوپ برگزاری موفقیت آمیز نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران و دومین نشست ایران و آفریقا را تبریک گفت.

کد خبر 750585

دیگر خبرها

  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • ارزیابی ۱۵۷ طرح‏نامه رویداد «ریحان‌شهر»
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • لزوم هوشیارسازی اجتماعی نسبت به آسیب‌های پیری جمعیت
  • طهرانچی: بانوان باید برای نقش‌آفرینی‌های جدی در جامعه آماده شوند
  • روحیه مبارزه و شجاعت ایران را تمجید می‌کنیم
  • امیرعبداللهیان: نقش‌آفرینی دولت‌های مسلمان در بحران غزه در تاریخ ثبت می‌شود
  • رژیم اسراییل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است
  • وزیر امور خارجه در پانزدهمین نشست سران اسلامی: رژیم اسرائیل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است
  • تأثیر توسعه شبکه‌ های حمل و نقل جاده‌ ای بر رونق اقتصادی ایران