Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@17:10:36 GMT

ورزش بانوان کرمانشاه با چالش کمبود فضای ورزشی مواجه است

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۹۵۷۸

ورزش بانوان کرمانشاه با چالش کمبود فضای ورزشی مواجه است

نرگس یوسفی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه فضاهای ورزشی موجود در استان جوابگوی همه رشته‌های ورزشی در بخش بانوان نیست، اظهار داشت: در سطح شهر سالن‌های محدودی در اختیار بانوان قرار دارد و تنها مجموعه کوثر از صبح تا شب برای حضور بانوان دایر است.

وی با بیان اینکه در همه نقاط شهر مجموعه‌های ورزشی متعلق به بانوان وجود ندارد، افزود: در حال حاضر ۲۵ مکان ورزشی متعلق به اداره کل ورزش و جوانان، ۱۵ مکان مربوط به سایر نهادها، ۷۶ مکان به صورت خصوصی و به صورت مشترک نیز ۱۸۶ مجموعه در سطح کرمانشاه مشغول ارائه خدمت به بانوان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوسفی افزود: باید به نحوی برنامه ریزی شود تا همه بانوان از امکانات موجود استفاده کنند، بانوان کرمانشاهی از بعد ورزش قهرمانی حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و با وجود همین امکانات و تجهیزات نیروهای توانمندی در سطح استان داریم.

مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بسیاری از نیروهای توانمند ما در سطح شهرستان‌ها فعالیت دارند درصدد توسعه و ارتقای ورزش قهرمانی و ساماندهی ورزش حرفه‌ای و نیز از نظر ورزش همگانی به دنبال ارتقای سلامت در کنار نشاط و توسعه مهارت‌های جسمی و روحی هستیم.

وی گفت: در راستای شناسایی و توسعه ورزشهای بومی و محلی به طور جدی برای توسعه ورزش بین زنان روستایی اقداماتی در حال انجام است.

یوسفی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۲۳۱ هزار و ۴۶۰ نفر بانوی کرمانشاهی در سطح استان کرمانشاه به صورت غیرسازمان یافته به ورزش همگانی می‌پردازند.

کد خبر 4621250

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش و جوانان کرمانشاه ورزش بانوان کمبود امکانات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۹۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه اولین مرحله از اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان به منظور حضور در مسابقات جهانی تایلند در کرمانشاه آغاز شد.

رضا رستمی مدیر تیم های ملی سپک تاکرای ایران در حاشیه برپایی این اردو در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برگزاری اولین مرحله از اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان، اظهار کرد: این اردو با حضور ۳۵ ملی پوش از امروز(۱۲ اردیبهشت) آغاز شده و به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت. 

وی افزود: اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان به منظور حضور در مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی شهر کورات تایلند است که شهریور ماه برگزار خواهد شد. 

مدیر تیم های ملی سپک تاکرای ایران از افزایش آمار دعوتی ها به اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان خبرداد و گفت: این برای اولین بار است که طی سالهای گذشته این میزان دعوتی به اردوی تیم ملی داشته ایم. 

وی با بیان اینکه اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان در مجموعه ورزشی کوثر کرمانشاه برگزار می شود، افزود: باتوجه به اینکه مجموعه ورزشی کوثر مجموعه ای ویژه بانوان است و تمام امکانات و تجهیزات لازم در آن برای برگزاری یک اردوی مطلوب وجود دارد، این مجموعه به عنوان کمپ اردوی تیم های ملی سپک تاکرای بانوان در ایران انتخاب شده است. 

رستمی که ریاست کمیته سپک تاکرای  استان کرمانشاه را نیز عهده دار است تاکید کرد: در این مجموعه تنها سالن اختصاصی سپک تاکرای بانوان در ایران فعال است که اردوی تیم ملی بانوان در این محل برگزار  می شود. 

به گفته این مسئول فاطمه احمدی، هدیه احمدی، نازنین غزلی و رویا ابراهیمی به عنوان بازیکن و صبا یوسفی به عنوان مدیر اجرایی از کرمانشاه در این اردو حضور دارند. 

وی در پایان یادآورشد: خوشبختانه با حمایت های مدیرکل ورزش و جوانان استان تجهیزات و امکانات خوبی در کرمانشاه برای برپایی اردوی تیم های ملی سپک تاکرا فراهم شده، اما برای تداوم برگزاری این اردوها که می تواند به رشد سپک تاکرای کرمانشاه کمک کند به حمایت دیگر مسئولین استانی هم نیز نیاز داریم. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • زیرساخت‌های ورزش مدارس در میامی توسعه یافت
  • موافقت با خواهرخواندگی بندرعباس با پنج شهر آسیایی
  • آغاز اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان در کرمانشاه
  • ربیعی سرمربی پایه‌های ذوب‌آهن شد!
  • چالش کمبود معلم و نیرو در مازندران رفع شده است
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری