Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحیم قربانی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات مردمی و تشکل‌های مردمی ـ فرهنگی قرآن و عترت کشور، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: جلسه‌ای مشترک با حضور اعضای هیئت رئیسه (شامل مدیرعامل، نایب رئیس و رئیس هیئت مدیره) و تنی چند از اعضای هیئت مدیره این اتحادیه با حجت‌الاسلام سیدسعیدرضا عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس شورای توسعه فرهنگ قرآنی، صبح امروز، 30 اردیبهشت‌ماه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بخش بسیاری از مصوبات این جلسه مقرر شد رسانه‌ای نشود، اظهار کرد: در این جلسه ضمن ارائه گزارش از روند فعالیت‌های قرآنی کشور، کلیاتی چون ارائه دیدگاه‌ها و نظرات درباره وضعیت قرآنی کشور و راه‌های بهبود آن و نوع همکاری اتحادیه با شورا مطرح و درباره آنها بحث و تبادل نظر شد.

قربانی با اشاره به اعلام‌نظر و پیشنهادات هر کدام از اعضای حاضر در جلسه، اضافه کرد: همچنین مقرر شد این ارتباطات به صورت گسترده‌تر و ادامه‌دار باشد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی مؤسسات قرآنی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۹۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی

در پی اتفاقات رخ داده در مسابقات کشتی نونهالان مازندران و مجروح شدن داور، جلسه‌ای در هیئت کشتی استان برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در هفته‌های گذشته رقابت‌های کشتی نونهالان استان مازندران به جنجال کشیده شد و داور یکی از مبارزه‌ها مورد ضرب‌وشتم عده‌ای قرار گرفت.

فیلم منتشرشده در فضای مجازی از استفاده برخی افراد از چاقو، در حین درگیری داشت و با اتفاقاتی که در سالن رخ داد، داور که به شدت مجروح شده بود، در بیمارستان بستری شد.

در همین رابطه باتوجه به اینکه رئیس هیئت کشتی مازندران سرپرست تیم ملی فرنگی است و همراه با نیما صادقی داور S1 ایران که ریاست کمیته داوران هیئت مازندران را برعهده دارد، درگیر مسابقات قهرمانی آسیا در بیشکک بودند، روز گذشته (پنجشنبه) برای بررسی ابعاد ماجرا جلسه‌ای تشکیل شد.

این وضعیت مورد اعتراض داوران استان قرار گرفته و اینطور که پیداست در صورت عدم برخورد جدی و قاطع با چنین اتفاقاتی، اینگونه درگیری‌ها و ضرب‌وشتم‌ها رفته رفته در کشتی استان همه‌گیر می‌شود.

نیما صادقی رئیس کمیته داوران هیئت کشتی مازندران در همین رابطه به تسنیم گفت: در این جلسه تعدادی از داوران بین‌المللی استان حضور داشتند، رئیس هیئت قول پیگیری داد و مسائل دادگاهی داوری که مورد ضرب‎وشتم قرار گرفته بود نیز در حال انجام است. قول داده شد که در بحث امنیت داوران و سالن، کارگروهی پیش از مسابقات تشکیل شود که همه مسائل مد نظر قرار داده و تا جایی که امکان دارد در این خصوص جلوی اتفاقات بد گرفته شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی
  • یکی از راه‌های توسعه گیلان همدلی میان دولت و مجلس است
  • جلسه شورای فرهنگ عمومی - ساری
  • فرهنگ پهلوانی باید در تمام عرصه‌های ورزشی تثبیت شود
  • مسئولان روش‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال را تبیین کنند
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!
  • برگزاری ۷۵۰۰ نفر ساعت آموزش توانمندسازی برای تشکل‌های ایثارگری
  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی