Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-26@23:15:39 GMT

امکان اعلام آمار تولید اصناف بر روی سامانه بهین یاب

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۹۸۳۴

 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از  شاتا، برای سیاست گذاری در بخش های مختلف صنعتی، داشتن اطلاعات کامل و دقیق یکی از مهمترین اصول برنامه ریزی است.

در همین راستا، چند سالی است که اخد آمار تولید واحدهای صنعتی انجام می شود و واحدهای صنعتی از طریق سامانه بهین یاب آمار ماهیانه خود را اعلام می کنند.

به دلیل اینکه در بخش اصناف هم صنوفی هستند که تولید انجام می دهند اما این اطلاعات در جایی ثبت و اعلام نمی شود ، در جهت تکمیل آمار و داده ها دقیق تولید از پس صنوف تولیدی نیز آمار خور را بصورت الکترونیکی ثبت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتی است ، تمام فرایندهای وزارتخانه در سامانه بهین یاب به آدرس www.behinyab.ir انجام می شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۹۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند

محمدرضا جمالعباسی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان محلات گفت: ۲ هزار و ۵۴۳ بازرسی سال گذشته از اصناف محلات انجام شد و ۲۷۷ واحد متخلف به تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شدند.

وی ادامه داد: سال گذشته ۸۶ گشت مشترک در قالب ۳۷۱ بازرسی با همکاری ادارات تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف و جهاد کشاورزی محلات انجام شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت محلات بیان کرد: ۱۱۰ بازرسی مشترک و مستقل قاچاق کالا از واحدهای دخانیات، لوازم یدکی خودرو، لوازم خانگی و آرایشی و بهداشتی شهرستان در سال گذشته انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • گشت صیانت از حقوق شهروندی در رفسنجان
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش سریال بدل علی مشهدی
  • چگونه آب لیموی اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • ◄ پیدا کنید خروجی جلسات کمیسیون ایمنی راه ها را !
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • سامانه خودنویس منطبق بر قانون تجارت الکترونیک است