Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@08:32:54 GMT

برگزاری تظاهرات جریان صدر عراق در مرکز بغداد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۹۸۷۶

برگزاری تظاهرات جریان صدر عراق در مرکز بغداد

یک منبع امنیتی از پایان تظاهراتی که رهبر جریان صدر برای برگزاری آن در میدان "التحریر" در مرکز بغداد فراخوان داده بود، خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سومریه نیوز، یک منبع امنیتی در عراق اعلام کرد: تظاهراتی که بنا به درخواست مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق در میدان "التحریر" در مرکز بغداد برگزار شده بود، پس از گذشت یک ساعت و نیم از آغازش پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تظاهرات که طبق گفته دفتر مقتدی صدر "به منظور حمایت از اقدامات مقتدی صدر در مبارزه‌اش علیه فساد" برگزار شده بود، از ساعت ۹ یکشنبه شب به وقت بغداد آغاز شد.

در همین راستا، ابراهیم الجابری، مدیر دفتر صدر و عضو کمیته هماهنگی تظاهرات در جریان سخنرانی خود تاکید کرد: "مادامی که یک رهبر عراقی به نام مقتدی صدر وجود دارد، صدای حق خاموش نمی‌شود. آیا رهبری در جهان می‌تواند کاری را که مقتدی صدر انجام داده است، انجام دهد؟"

الجابری همچنین گفت: "این تظاهرات، اقدامی شجاعانه در تمامی استان‌های عراق است تا ما به این رهبر عراقی بگوییم ای ابا هاشم (مقتدی صدر) به مسیرت ادامه بده؛ تمامی ملت عراق با تو هستند".

وی همچنین افزود: مقتدی صدر از نخست وزیر می‌خواهد تا شجاع باشد و او خواهان دولت واقعی است که در خدمت تمامی شهروندان عراقی باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جریان صدر عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۹۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آموزشی نقد جریان‌های دین‌گریز ایران برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، دوره آموزشی کوتاه مدت جریان شناسی با موضوع «جریان‌های دین‌گریز ایران» به همت پژوهشگاه مطالعات تقریبی برگزار می‌شود.

این دوره با حضور حجت الاسلام مصطفی اسکندری برگزار خواهد شد و به شرکت کنندگان در این دوره گواهی دریافت خواهند کرد.

زمان برگزاری این دوره طی ۱۲ جلسه در روزهای چهارشنبه شش هفته متوالی برگزار می‌شود.

محل برگزاری قم، بلوار ۱۵ خرداد، نبش کوچه ۴، پژوهشگاه مطالعات تقریبی است.

کد خبر 6087246 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • دوره آموزشی نقد جریان‌های دین‌گریز ایران برگزار می شود
  • تردد در محورهای گلستان جریان دارد
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • این پست عجیب اردوغان به زبان عربی جنجال به پا کرده
  •  توصیف اردوغان از بغداد جنجال به پا کرد + عکس
  • رهبر معظم انقلاب: هدف از تحریم، در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری تبعیت کند/ بعضی انشاءالله خیرخواهانه توصیه می‌کنند که با آمریکا {کنار بیاییم}؛ یک چیزی می‌گویم گوش کنید، توقعات این‌ها تمامی ندارد
  • اولین نتایج سفر اردوغان به عراق/ تشکیل ستاد عملیات مشترک بین آنکارا و بغداد
  • عمار حکیم: جامعه جهانی رژیم صهیونیستی را وادار به اجرای آتش‌بس کند
  • دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ
  • موضع‌گیری جدید عمار حکیم درباره غزه