Web Analytics Made Easy - Statcounter

۳۰ فعال حقوق بشری با ارائه شکایت نامه ای به دادگاه تل آویو خواستار لغو مجوز صدور شرکت اطلاعات سایبری رژیم صهیونیستی شدند که نرم افزار جاسوسی به کشورهای دیگر داده بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « avondaleadvocate»، 30 فعال حقوق بشری با ارائه شکایت نامه ای به دادگاه تل آویو خواستار لغو مجوز صدور شرکت اطلاعات سایبری رژیم صهیونیستی شدند که نرم افزار جاسوسی به کشورهای دیگر داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«ان اس او» ،شرکتی که در سرزمین های اشغالی واقع شده است نرم افزار جاسوسی به نام «پگاسوس» را به فروش می رساند که به گفته عفو بین الملل به دولت ها اجازه می دهد تا به اطلاعات خصوصی فعالان دست پیدا کرده و تلفن همراه شخصی که هدف واقع شده را تحت کنترل در بیاورد.

گروه «ان اس او» متشکل از تعداد زیادی از عوامل اطلاعاتی رژیم صهیونیستی است و گفته می شود که نرم افزار جاسوسی آن برای ردیابی و به دام انداختن «جمال خاشقجی»،روزنامه نگار منتقد سعودی به عربستان داده شده بود.

به گفته عفو بین الملل،این نرم افزار جاسوسی همچنین در زمانی که این سازمان کمپینی را برای آزادی زنان فعال عربستان به راه انداخته بود به کار گرفته شده بود.

گزارش ها همچنین حاکی از آن است که «جعبه سیاه» که تعداد زیادی از عوامل اطلاعاتی سابق رژیم صهیونیستی را در اختیار دارد از طرف «ان اس او» به کار گرفته شده تا شکایت های ارائه شده علیه آن را خنثی کند.

فعالان حقوق بشر از وزارت دفاع رژیم صهیونیستی خواسته اند مجوز صدور این شرکت را لغو کند اما تا کنون پاسخی از سوی این سازمان در این زمینه دریافت نشده است.

گفته می شود که شاید به دلایل امنیتی این شکایت مورد رسیدگی قرار نگیرد یا شاید نشستی پشت درهای بسته برای رسیدگی به آن تشکیل شود.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان موزه برنامه های ماه رمضان جشن روزه اولی ها کانون های مساجد حوزه علمیه علوی گرگانی آیت الله علوی گرگانی مجلس روزه اولی ها اسرائیل جاسوسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۹۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان آمریکایی، خواستار انتفاضه جهانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، با وجودِ جمع آوریِ چادرهایِ دانشجویانِ معترض در نیویورک، صد‌ها دانشجو، دیشب در خارج از محوطه دانشگاه تجمع کردند.

معترضان؛ ضمن تاکید بر لزومِ قطع رابطه دانشگاه با رژیم صهیونیستی، آزادی زندانیان سیاسی را خواستار شدند.

پلیس و نیرو‌های امنیتی در دو هفته اخیر، دستکم دو هزار و ۳۰۰ دانشجو و استاد را بازداشت کرده اند.

پلیسِ نیویورک پنجشنبه در حالی که دانشجویان در خواب بودند به چادر‌های آنها حمله و ضمن جمع آوری این چادرها؛ شماری از آنها را بازداشت کرد.

در تجمع دیشب دانشجویان این دانشگاه، شماری از یهودیان نیز حضور داشتند.

در حمله هفته گذشته پلیس به دانشگاه کلمبیا اعلام شد: پلیس از گلوله های جنگی استفاده کرده است.

پس از واکنش‌ها به این اقدام، پلیس اعلام کرد: شلیک گلوله‌های جنگی؛ ناخواسته بوده است.

شماری از دانشجویانِ دانشگاه پرینستون هم در اعتراض به همکاریِ این دانشگاه با رژیم صهیونیستی، اعتصاب غذای خود را آغاز کردند.

در دانشگاهِ پنسیلوانیا هم اعتراضات دانشجویی ادامه دارد.

در مؤسسه فناوری ماساچوست آمریکا؛ محل تحصن دانشجویان، حصار فلزی، قرار داده شده و پرچم‌های رژیم صهیونیستی، نصب شده تا وانمود شود محل تحصن طرفداران این رژیم است.

پس از آن که برخی دانشگاههای آمریکا از جمله کلمبیا اعلام کردند دانشجویان شرکت کننده در اعتراض را از تحصیل تعلیق می‌کنند دولت یمن اعلام کرد به این دانشجویان تسهیلاتی برای تحصیل از جمله در دانشگاه صنعا اختصاص می‌دهد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعتراف جاسوس ها درباره اطلاعاتی که به «گروه ۴۰۰» داده‌اند | افشای جزئیات شکست جاسوسی آمریکا و انگلیس
  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و رژیم صهیونیستی
  • موفقیت کمپین تحریم اسرائیل در کشورهای اسلامی
  • سازمان همکاری‌ اسلامی نسل‌کشی فلسطینی‌های غزه را محکوم کرد
  • یمن توطئه جاسوسی آمریکا و اسرائیل را خنثی کرد
  • شکست جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • بن گویر خواستار حمله فوری به رفح شد
  • دانشجویان آمریکایی، خواستار انتفاضه جهانی
  • نائومی کلاین: صهیونیسم «بت پوشالین» عصر جدید است
  • صهیونیسم «بت پوشالین» عصر جدید است