Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد فلاح‌زاده، دروازه‌بان تیم فوتبال سایپا تأکید کرد که برای فصل آینده چند پیشنهاد دارد، ولی اولویتش ادامه حضور در سایپاست. ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

حامد فلاح‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره عملکرد سایپا در فصل گذشته گفت: ما در فصلی که گذشت با تغییراتی در کادر فنی و مدیریت باشگاه مواجه شدیم و مهم‌تر از همه این بود که مشکلات مالی داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این اتفاقات و مشکلاتی که وجود داشت، نتایج خوبی گرفتیم. این درست است که دو فصل پیش سهمیه آسیا را گرفتیم و نتایج ما بسیار خوب بود، ولی آن زمان پرداختی‌ها بسیار منظم بود. امسال اما در مقاطع مختلف از فصل با مشکلات مالی مواجه بودیم و این موضوع تأثیر مستقیم و مهمی روی نتایج و عملکرد ما داشت.

وی ادامه داد: در فصل گذشته شرایط اقتصادی باشگاه مناسب نبود. معمولاً در تیم‌هایی که طرفدار ندارند 50 درصد عملکرد یک تیم به نظام مالی باشگاه ربط دارد، این در حالی است که پرداختی‌ها در فصل گذشته منظم نبود. وقتی پرداختی‌ها منظم باشد بازیکن خودش را بدهکار به تیم می‌داند و همیشه تلاش می‌کند تا بهترین عملکرد را داشته باشد، ولی وقتی پرداختی‌ها نامنظم باشد بازیکن خودش را طلبکار می‌داند.

دروازه‌بان تیم فوتبال سایپا همچنین خاطر نشان کرد: بازیکن وقتی می‌بیند موقع برد و باخت چیزی تغییر نمی‌کند طبیعتاً انگیزه‌اش را از دست می‌دهد و همین موضوع در نتیجه‌گیری تیم تأثیر منفی می‌گذارد. همین مسائل باعث شد تا در فصل گذشته نسبت به دو فصل پیش در نتیجه‌گیری دچار مشکل شویم.

فلاح‌زاده در پاسخ به این پرسش که آیا قصد دارد فصل آینده هم در سایپا بماند، تصریح کرد: در سال گذشته عملکرد خوبی داشتم و الان هم پیشنهاد دارم، ولی اهل بازارگرمی نیستم. من شش سال است که در سایپا هستم و اولویتم ماندن در این تیم است. امیدوارم با توجه به تغییرات مدیریتی در سایپا، مشکلات هم برطرف شود و باشگاه هم توسط کارخانه مورد حمایت قرار بگیرد. امیدوارم اتفاقات خوبی رخ دهد و همکاری ما ادامه داشته باشد.

ابراهیم صادقی: خوب بازی کردیم اما در ضربات آخر دقت نداشتیم/ سرمربی فصل آینده سایپا هستم

 

انتهای پیام/

R1015203/P/S32,3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سایپا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سایپا سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۰۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دردسر جدید بارسلونا: ویتور روکه قربانی مسائل مالی می‌شود؟

آینده ویتور روکه در بارسلونا وضعیت مبهمی پیدا کرده‌است

طرفداری | به گزارش موندو، این احتمال وجود دارد که بارسلونا به دلیل مشکلات مالی و قوانین مربوط به فیرپلی، مجبور شود ویتور روکه را به صورت قرضی راهی تیمی دیگر کند. روکه در زمستان ۲۰۲۴ با هدف رقابت با لواندوفسکی و همچنین تطابق با جو رختکن، شش ماه زودتر از موعد به اردوی بارسلونا اضافه شد اما در واقع نام روکه جایگزین نام گاوی‌ای شده که به دلیل مصدومیت از لیست آبی و اناری پوشان خارج شده بود. 

هدف اصلی بارسلونا در تابستان پیش رو، ثبت نام مجدد گاوی در لالیگا و همچنین جذب یک هافبک و یک وینگر چپ پا است، لذا در صورتی که این باشگاه نتواند از لحاظ مالی مشکلات خود را حل و مجوز رعایت فیرپلی را از لالیگا دریافت کند، مجبور خواهد شد که به جدایی قرضی ویتور روکه رضایت دهد.

با وجود ناامیدی از دقایق بازی اندک، ویتور روکه به ترک بارسلونا فکر نمی‌کند

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • معلمان در تعلیم و تربیت صحیح دانش‌آموزان نقش مهمی دارند
  • پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای تأمین مالی تأیید شد
  • پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای نحوه تامین مالی تایید شد
  • تسویه حساب سهم بیمه سلامت با داروخانه ها/وضعیت بدهی یارانه دارو
  • پیشنهاد‌های مالی وسوسه کننده به شمسایی برای مصرف برنج + فیلم
  • ژاوی: ماندم چون اعتماد‌به‌نفس تیم بالا رفته بود
  • خاندوزی: پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای تأمین مالی با نرخ ترجیحی تأیید شد
  • خبر مهم وزیر اقتصاد در حاشیه نشست بانک توسعه اسلامی
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • دردسر جدید بارسلونا: ویتور روکه قربانی مسائل مالی می‌شود؟