Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - شيراز- ايرنا- مجري طرح صنايع انرژي بر لامرد و پارسيان گفت: با وجود پاره اي محدوديت ها در زمينه پرداخت مطالبات پيمانکاران طرح هاي لامرد و پارسيان، تلاش زيادي صورت گرفت تا اين که با طي مراحل اجرايي و قانوني، پرداخت اين مطالبات آغاز شد.

به گزارش ايرنا، روابط عمومي منطقه ويژه اقتصادي لامرد دوشنبه به نقل از `فريدون فدايي دولت` افزود: نظر به اهميت شتاب بخشي در تکميل زير ساخت هاي مناطق ويژه اقتصادي لامرد و پارسيان با حمايت بي دريغ رئيس هيات عامل سازمان توسعه و نوسازي معادن و صنايع معدني ايران (ايميدرو)، اعتبار مربوط به بخش مهمي از پيمانکاران در مناطق ياد شده تامين و در حال پرداخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اضافه کرد: در اين مرحله به صورت مجزا 40 ميليارد ريال به پيمانکاران در صنايع انرژي بر پارسيان و 40 ميليارد ريال نيز به پيمانکاراني که در امور زير بنايي لامرد فعال هستند، اختصاص مي يابد.
مجري طرح صنايع انرژي بر لامرد و پارسيان اظهار داشت: اميدواريم در مراحل بعد نيز اين روند با شتاب بيشتري پيگيري شود تا شرکت هاي پيمانکار با آسودگي خاطر بيشتر در اين عرصه فعاليت داشته باشند.
به گفته اين مقام مسئول، بهاي زمين مالکيني که زمينهايشان براي توسعه منطقه ويژه اقتصادي پارسيان تصاحب شده است، حدود 160 ميليارد ريال برآورد شده است که امور مربوط به تامين اعتبار مراحل پاياني خود را طي مي کند و اين امر نيز در آينده نزديک محقق مي شود و بر اساس اولويت نسبت به پرداخت مطالبات ذينفعان اقدام مي شود.
فدايي دولت در بخش ديگري از سخنان خود، ضرورت صيانت از نيروي کار در مناطق متبوعش را مورد تاکيد قرار داد و افزود: شرايط نامناسب اقليمي در شهرستانهاي محل استقرار صنايع انرزي بر جنوب ايجاب مي کند تا نيروهاي متخصص و زبده بخصوص نيروهاي بومي از مزاياي قانوني برخوردار شوند و به صورت عادلانه و بر اساس کارايي از حقوق دريافت کنند که در اين زمينه و با هدف يکسان سازي نظارت کامل مي شود.
مجري طرح صنايع انرژي بر لامرد و پارسيان با اشاره به روند مناسب اجراي طرح هاي در دست احداث اين مناطق ادامه داد: اين دو منطقه مکمل صنعتي شدن جنوب کشور هستند و در پرتو تعامل و همگرايي در صدد هستيم زمينه توسعه اين مناطق را که منجر به ايجاد اشتغال پايدار و خلق ارزش افزوده براي کشور مي شود را بيش از پيش فراهم آوريم.
طرح جامع منطقه ويژه اقتصادي استقرار صنايع انرژي بر در سواحل جنوبي کشور در استان هاي فارس و هرمزگان و با وسعت افزون بر 18 هزار هکتار تهيه شده است.
9873/ 2027
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۰۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تخصیص ارز ۲۸۵۰۰ تومانی/ چقدر ارز پرداخت شد؟

از اول فروردین ماه تا چهارم اردیبهشت ماه سال جاری، ۳ میلیارد و ۴۶۵ میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، دارو، کالاهای تجاری و بازرگانی، واردات در مقابل صادرات و خدمات تامین شده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم؛‌ علی طرزعلی معاون ارزی مرکز مبادله ارز و طلای ایران گفت: برای کالاهای اساسی به نرخ 28500 تومان 662 میلیون دلار،‌برای نیاز صنعت و تجهیزات تولید به نرخ 41 هزار تومان مبلغ 2 میلیارد و 108  میلیون دلار و برای خدمات 110 میلیون دلار  به نرخ 44038 تومان و برای واردات در مقابل صادرات  به نرخ توافقی 585 میلیون دلار تامین ارز صورت گرفت.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهشی شد




طرزعلی بیان داشت: برای واردات کالای اساسی کشاورزی شامل گندم، دانه‌های روغنی و نهاده‌های دامی 578 میلیون دلار، برای دارو، مواد اولیه دارویی و تجهیزات پزشکی 83  میلیون دلار و در مجموع 662 میلیون دلار برای کالای اساسی و دارو ارز پرداخت شد.

معاون مرکز مبادله ارز و طلای ایران افزود: تامین ارز نیمایی برای «صنایع حمل و نقل و خودرو»  معادل 450 میلیون دلار، «صنایع تجهیزات برق و الکترونیک» معادل 182 میلیون دلار، «صنایع معدنی» معادل 145 میلیون دلار ، «ماشین آلات و تجهیزات تولید» معادل 122 میلیون دلار و «منسوجات و پوشاک» معادل 181 میلیون دلار صورت گرفته است. این گروه های صنایع همچنین به ترتیب 174، 27، 142، 94 و یک میلیون دلار ارز توافقی یا واردات در مقابل صادرات تا پایان روز چهارم اردیبهشت ماه سال جاری دریافت کرده اند. 

علاوه بر این گروه ها، یک میلیارد و 28 میلیون دلار ارز نیمایی و 147 میلیون دلار ارز واردات در مقابل صادرات به سایر صنایع اختصاص داده شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره/ بی‌توجهی در حوزه پسماند زیبنده استان ایلام نیست
  • مطالبات ساکنین پایین‌دست سد سیمره پرداخت شود
  • انتطار مردم پارسیان برای دریافت زمین‌های طرح جوانی جمعیت
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد
  • جزئیات تخصیص ارز ۲۸۵۰۰ تومانی/ چقدر ارز پرداخت شد؟
  • هوش مصنوعی چگونه به بهینه سازی انرژی کمک می‌کند؟
  • هوش مصنوعی چگونه به بهینه سازی انرژی به کمک می‌کند؟
  • لزوم تدبیر جدی برای پرداخت مطالبات پزشکان خانواده