Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهار تیم برای رسیدن به دو سهمیه باقیمانده لیگ قهرمانان اروپا، در هفته آخر به رقابت خواهند پرداخت. 

طرفداری- با شکست اینتر مقابل ناپولی و تساوی یوونتوس مقابل آتالانتا، امیدهای میلان و رم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا همچنان زنده مانده است و هفته پایانی رقابت های سری آ، بیش از پیش حساس خواهد بود. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به احتمالات هفته پایانی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وضعیت جدول:

از میان تیم‌های آتالانتا، اینتر، میلان و آاس رم، دو تیم به همراه یوونتوس و ناپولی راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد.

آتالانتا در چه شرایطی صعود می‌کند: ساسولو را شکست دهد / اگر مقابل ساسولو متوقف شود، یکی از دو تیم میلان و اینتر هم برنده بازی نباشد

اینتر در چه شرایطی صعود می‌کند: امپولی را شکست دهد / مغلوب امپولی شوند و میلان مقابل اسپال مساوی کند

میلان در چه شرایطی صعود می‌کند: اسپال را شکست دهند و یکی از دو تیم آتالانتا و اینتر پیروز نشوند/ مقابل اسپال مساوی کنند، اینتر و آتالانتا هر دو مغلوب شوند و رم هم به پیروزی برسد/ مقابل اسپال مساوی کنند، اینتر شکست نخورد و آتالانتا بازنده شود. 

رم در چه شرایطی صعود می‌کند: پارما را شکست دهند، میلان، اینتر و آتالانتا هر سه شکست بخورند. 

سناریوهای احتمالی:

سناریو اول: آتالانتا و اینتر پیروز شوند و به لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند. 

سناریو دوم: آتالانتا و میلان پیروز شوند و اینتر امپولی را شکست ندهد. آتالانتا و میلان به لیگ قهرمانان اروپا صعود خواهند کرد.

سناریو سوم: تیم های میلانی پیروز شوند و آتالانتا مغلوب ساسولو شود، اینتر و میلان راهی لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد. 

سناریو چهارم: میلان اسپال را شکست دهد، آتالانتا مقابل ساسولو متوقف شود و اینتر مقابل امپولی شکست بخورد. میلان سوم خواهد شد، آتالانتا چهارم و اینتر پنجم.

سناریو پنجم: میلان اسپال را شکست دهد، اینتر مقابل امپولی متوقف شود و آتالانتا هم مغلوب ساسولو شود. میلان و اینتر به لیگ قهرمانان اروپا صعود خواهند کرد.

سناریو ششم: میلان، اسپال را شکست دهد، اینتر و آتالانتا متوقف شودند. میلان سوم و آتالانتا چهارم خواهد شد.

سناریو هفتم: میلان و رم به پیروزی برسند، اینتر و آتالانتا متوقف شوند. در این صورت، سه تیم 66 امتیازی خواهیم داشت. میلان سوم خواهد شد، آتالانتا چهارم، رم پنجم و اینتر ششم.

سناریو هشتم: آتالانتا یا پیروز شود یا متوقف شود، اینتر مغلوب شود و میلان هم متوقف شود. آتالانتا سوم و اینتر چهارم.

سناریو نهم: اینتر یا پیروز شود یا متوقف شود. آتالانتا مغلوب شود و میلان هم متوقف شود. اینتر سوم و میلان چهارم.

سناریو دهم: اینتر و آتالانتا مغلوب شوند. میلان مساوی شود، رم مقابل پارما پیروز نشود. اینتر، میلان، آتالانتا هر سه 66 امتیازی خواهند شد، در بازی های رو در روی سه تیم، اینتر سوم خواهد شد، آتالانتا چهارم و میلان پنجم.

سناریو یازدهم: رم پیروز شود، آتالانتا، اینتر و میلان مغلوب شوند. باز هم سه تیم 66 امتیازی خواهند شد، آتالانتا سوم خواهد شد، رم چهارم و اینتر پنجم. 

سناریو دوازدهم: اینتر و آتالانتا مغلوب شوند، رم پیروز شود و میلان متوقف شود. چهار تیم 66 امتیازی خواهند شد، دو تیم میلانی به لیگ قهرمانان صعود می کنند، آتالانتا پنجم و رم ششم خواهد شد.

سناریو سیزدهم: اینتر میلان و آتالانتا مغلوب شوند، رم هم مقابل پارما پیروز نشود. آتالانتا سوم خواهد شد و اینتر چهارم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۰۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرسپو و کیول: از فینال استانبول تا لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش "ورزش سه"، پائولو اسکارونی، رئیس میلان، برکناری استفانو پیولی را تایید نکرد اما اعلام کرده که او حداقل تا پایان فصل در این باشگاه می‌ماند.

اسکارونی در مراسمی که صبح چهارشنبه توسط روزنامه ایتالیایی ایل فوگلیو برگزار شد، درباره اتفاقات این فصل میلان و آینده پیولی در سن سیرو صحبت کرد.

اینتر دوشنبه شب موفق شد میلان را در دربی با نتیجه 2-1 شکست دهد و تا بیستمین قهرمانی در تاریخ سری A را جشن بگیرد. اینتر در 6 دیدار اخیر با میلان برنده شده است.

اسکارونی ابتدا در مورد شکست میلان در دربی گفت:"روز سختی بود. ما دوست داریم گاهی اوقات مقابل اینتر پیروز شویم. بازی‌های متوالی زیادی را مقابل اینتر باخته‌ایم. فصل هنوز تمام نشده و ما باید برای مقام دوم بجنگیم. فصل خوبی بود، شاید عالی نبود، اما مصدومیت‌های زیادی داشتیم، بنابراین باید این را در نظر بگیریم. اینتر شایسته کسب قهرمانی بود، بنابراین به آن‌ها از جمله جوزپه ماروتا و آنتونلو تبریک می‌گویم.

از اسکارونی طوری سوال شد که تایید کند پیولی در فصل 25-2024 سرمربی میلان نخواهد بود. او اینطور واکنش نشان داد:"نه، تایید نمی‌کنم. پیولی مربی ماست و تا پایان فصل خواهد ماند. مطمئنم که پیولی به ما کمک خواهد کرد تا پیروزی‌هایی را که برای رسیدن به مقام دوم نیاز داریم، به دست آوریم. پیولی و مدیران آینده را ارزیابی خواهند کرد، من دوست دارم تا پایان فصل در مورد این موضوع صحبت نکنم."

رئیس میلان درمورد اینکه به دلیل عدم دستیابی به جام برای دومین فصل متوالی چه احساسی دارد، گفت:"من ناراحت نشدم. گاهی اوقات در سکوهای پشت سرم در ورزشگاه، تمام خط دفاعی میلان را می‌دیدم: مالیک تیاو، فیکایو توموری، کالولو. همه آن‌ها مصدوم شده بودند و فکر می‌کردم که خط دفاعی کنار من است نه در زمین. فقط این موضوع نبود، این روی تمام عملکرد تیم اثر گذاشت."

دیگر خبرها

  • دوئل اینتر و میلان برای یک ستاره دیگر
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • کرسپو و کیول: از فینال استانبول تا لیگ قهرمانان آسیا
  • برتری اینتر مقابل میلان و کسب ستاره دوم در سری آ به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم
  • شکست طلسم 12 ماهه با گرامی (عکس)
  • برتری 3-2 میلان مقابل آژاکس با گل لحظات پایانی یان دال توماسون (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/23) / فیلم
  • اینزاگی پس از قهرمانی اینتر؛ این داستان قهرمانان زیادی داشت
  • ورود اینتر اینزاگی به لیست تاجران قهرمانی در اروپا
  • دومین اسکودتو سریع اینتر با فتح دربی: نراتزوری ۲ستاره شد
  • فیلم/ خلاصه دیدار میلان ۱ - اینتر ۲