Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@15:37:58 GMT

دستگیری زوج کیف قاپ با 8 فقره سرقت در آمل

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۰۵۲۷

دستگیری زوج کیف قاپ با 8 فقره سرقت در آمل

فرمانده انتظامی آمل از دستگیری زوج کیف قاپ در آمل خبر داد و گفت: متهمان تاکنون به 8 فقره سرقت و کیف قاپی در این شهرستان اعتراف کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، نعمت الله آزادی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار بلاغ از دستگیری زوج کیف قاپ در آمل خبر داد و گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت و کیف قاپی توسط موتورسوار در خیابان‌های شهرستان آمل ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی اظهارات مالباختگان، اقدامات پلیسی را با تقویت گشت‌های انتظامی کلانتری‌های سطح شهرستان در مناطق آسیب پذیر آغاز کردند.


فرمانده انتظامی آمل با بیان اینکه پس از چند روز تحقیقات گسترده پلیسی موفق به دستگیری سارقان شدند: خاطرنشان کرد: سرانجام ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی، سارقان که یک زوج بودند را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.


وی با اشاره به این که متهمان تاکنون به 8 فقره سرقت و کیف قاپی در این شهرستان اعتراف کردند، تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضایی،در بازرسی از مخفیگاه متهمان لوازم سرقتی شامل تلفن همراه و تعدادی مدارک شناسایی و ... مسروقه کشف شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۰۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند / ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرهنگ لک با اشاره به تشدید اقدامات پیشگیرانه و گشت‌های انتظامی در خطوط و ایستگاه‌های مترو، اظهار داشت: از گذشته شاهد سرقت‌ کابل از ایستگاه‌ها و خطوط متروی تهران و حومه بودیم که با نصب تجهیزات مراقبتی جدید و هوشیاری عوامل انتظامی و یگان حفاظت شرکت بهره‌برداری مترو تهران، موفق به دستگیری سارقان شدیم.  

فرمانده یگان حفاظت مترو با بیان اینکه سارقان به ۱۵ فقره سرقت در خطوط مختلف مترو اعتراف کردند تصریح کرد: این سارقان سابقه‌دار و تحت تعقیب پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ بودند که پس از اخذ دستور قضایی جهت ادامه تحقیقات در اختیار عوامل پایگاه ۱۰ پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

سرهنگ لک افزود: طبق برآوردهای صورت گرفته، ارزش تقریبی این کابل‌ها ۱۰ میلیارد تومان تخمین زده شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به مجهز شدن خطوط و اماکن مترو به سیستم های مراقبتی و تشدید اقدامات انتظاماتی، شاهد کاهش قابل ملاحظه سرقت از تجهیزات متروی تهران هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری ۴ متهم اصلی ربایش "یسنا" در دشت کلاله
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی «یسنا»
  • دستگیری ۴ متهم اصلی ربایش "یسنا"
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا، کودک کلاله‌ای
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند / ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد
  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه