Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@22:03:48 GMT

۲ طرح ایتام در دزفول اجرا می شود

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۰۷۶۰

۲ طرح ایتام در دزفول اجرا می شود

مسعود رحیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن دعوت از مردم دزفول برای ثبت نام در طرح اکرام، حمایت از ایتام و فرزندان نیازمند، اظهار کرد: این طرح انسان دوستانه از موفق‌ترین طرح‌های کمیته امداد است که در آن حامیان نیکوکار، حمایت از یک یا چند فرزند یتیم و بدسرپرست را برعهده می‌گیرند و ماهانه مبلغی را به حساب آنان واریز می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، احیای فرهنگ دستگیری و کمک به نیازمندان، کم‌رنگ کردن چهره فقر از جامعه، عمل به سیره نبوی و کسب رضای الهی و ارتباط عاطفی بین دو قشر برخوردار و غیر برخوردار را از اهداف اجرای این طرح عنوان کرد و افزود: اجرای این‌گونه طرح‌ها موجب تقویت اعتماد عمومی و ارتباط مفید و مؤثر بین اقشار جامعه با امداد می‌شود و فرهنگ انفاق در سطح ملی ارتقا می‌یابد.

رئیس کمیته امداد دزفول، ادامه داد: طرح محسنین نیز از دیگر طرح‌های مشارکتی کمیته امداد برای حمایت از فرزندان نیازمند غیر یتیم دارای سرپرست بیمار و از کارافتاده است.

رحیمی اضافه کرد: دو هزار کودک بی سرپرست و بدسرپرست در شهرستان دزفول شناسایی شدند که این کودکان منتظر کمک نیکوکاران دزفول در طرح‌های اکرام و محسنین هستند.

وی تصریح کرد: کمیته امداد در ماه رمضان با شعار ماه بندگی ماه بخشندگی، برنامه‌های مختلفی را برای ترویج فرهنگ انفاق، نیکوکاری و خدمت رسانی به نیازمندان دارد که از مردم نیکوکار دزفول تقاضا می‌شود در این طرح‌ها شرکت کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دزفول عنوان کرد: مردم نیکوکار دزفول برای مشارکت در طرح‌های مختلف این نهاد و کمک به نیازمندان به ویژه ارزاق و افطار می‌توانند کمک‌های خود را با استفاده از کد آنی پرداخت #۸۸۷۷*۰۶۱۴* و همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۵۳۸۳۲۰ پرداخت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، ۶ هزار و ۷۰۰ خانوار در قالب ۱۵ هزار نفر زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) دزفول هستند.

کد خبر 4621715

منبع: مهر

کلیدواژه: طرح محسنین دزفول ماه مبارك رمضان کمیته امداد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۰۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی

حمید باسره مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته ۴ هزار و ۴۰۹ سری جهیزیه به ارزش بیش از ۱۴۳ میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان به نوعروسان نیازمند اهدا شد. 

وی افزود: از این میزان ۱۲۱ میلیارد و ۲۸۲ میلیون تومان از محل اعتبارات کمیته امداد و ۲۲ میلیارد و ۴۰ میلیون تومان از محل کمک‌های خیران و مردم در قالب صدقات، نذورات، زکات تامین شده است.

 مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: هر سری جهیزیه اهدایی به زوج‌های جوان شامل پنج قلم کالای  اساسی‌ همچون یخچال، تلویزیون، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی و جارو برقی بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • روایتی از معلم نیکوکار بیرجندی برای حمایت ۱۱ فرزند معنوی
  • تجلیل از معلمان خیر مراغه‌ای
  • تجلیل از معلمان خیر مراغه ای