Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: مرزبانان مدت‌های طولانی در کنار خانواده خود حضور ندارند بنابراین لازم است رفاه مرزبانان در مرزها بیشتر شود و برای رفاه حال خانواده‌شان شهرک‌های مسکونی در نزدیکی محل کار آنان ایجاد شود.

به گزارش ایسنا، سردار قاسم رضایی در کمیسیون اطلاعات و عملیات مرزبانی استان ایلام با اشاره به کنگره عظیم پیاده‌روی اربعین حسینی (ع) در شهر مرزی مهران اظهارکرد: بسیار لذت‌بخش است که هر سال میلیون‌ها زائر امام حسین (ع) در ایام اربعین حسینی به مرز مهران می‌آیند و افرادی که در مرزها هستند شبانه‌روزی به زائران خدمتگذاری می‌کنند و این امر پسندیده‌ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این جهت خوشنود هستیم که به استان ایلام سفر کنیم.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه ملی مرز و مرزبانی گفت: مرزهای ایران اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار هستند و لازم است مسئولان و فرماندهان با جدیت به مشکلات مرزها رسیدگی کنند.

فرمانده مرزبانی ناجا تاکید کرد: مرزبانان مدت‌های طولانی در کنار خانواده خود حضور ندارند بنابراین لازم است رفاه مرزبانان در مرزها بیشتر شود و برای رفاه حال خانواده‌شان شهرک‌های مسکونی در نزدیکی محل کار آنان ایجاد شود.

رضایی با اشاره به نامگذاری سال ۹۸ از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال «رونق تولید» اظهارکرد: وظیفه ما برای تحقق شعار سال، مبارزه جدی با قاچاق است و این موضوع باید در دستور کار مرزبانان قرار گیرد.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به ساماندهی پایانه مرزی مهران تاکید کرد: در سطح ملی تصمیمات مطلوبی برای ساماندهی پایانه مرزی مهران گرفته شده است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرمانده مرزبانی ناجا مرز مهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۱۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه

فرمانده مرزبانی استان کردستان از کشف ۴۸ دستگاه تلفن همراه آیفون به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در مرز بانه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی مرزبانی، سردار محمد عارف سپهری اظهار کرد: در راستای حراست و کنترل مرزهای استان، مرزبانان هنگ مرزی بانه در حین پایش و رصد نوار مرزی به تعدادی متجاوز حامل بار قاچاق مواجه شدند.

وی افزود: مرزبانان با اتخاذ موضع مناسب سد راه قاچاقچیان شده و متجاوزان به محض مشاهده مأموران محموله خود را رها کرده و با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه و تاریکی شب، به عمق خاک کشور مقابل متواری شدند.

فرمانده مرزبانی استان کردستان خاطرنشان کرد: مرزبانان در پاکسازی و بررسی کامل محل ۴۸ دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند آیفون را کشف و مانع ورود غیر قانونی این محصول قاچاق به کشور شدند.

سردار سپهری اضافه کرد: بر اساس نظر کارشناسان ارزش کالای کشف شده ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی تصریح کرد: مرزبانان این فرماندهی در سال ۱۴۰۳ که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سال، جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است، با عزمی راسخ در کنترل نوار مرز و مقابله با ورود و خروج کالای قاچاق و ممنوعه تلاش می‌کنند.

کد خبر 747644

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز دوغارون
  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • بازگشت مرزبانان ایرانی از افغانستان
  • ماجرای بازداشت مرزبانان ایرانی توسط طالبان چه بود؟
  • توقیف ۳ شناور با ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می شود
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می‌شود
  • اختصاص ۱۴ هزار میلیارد به زیرساخت‌های اربعین
  • احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران