Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کرج - ايرنا - رييس پليس اگاهي فرماندهي انتظامي البرز گفت: ماموران پليس اين استان با شناسايي 2 کارگاه غيرمجاز بسته بندي روغن خوراکي مقاديري مواد اوليه روغن قاچاق را به ارزش 60 ميليارد ريال کشف و ضبط کردند.

سرهنگ محمد نادر بيگي روز دوشنبه درگفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در پي دريافت گزارشي مبني بر فعاليت 2 کارگاه غير مجاز بسته بندي روغن خوراکي در شهرستان کرج موضوع به صورت ويژه در دستور کارقرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اضافه کرد: در بازرسي از محل هاي مورد نظر 120 تن ماده اوليه روغن قاچاق به ارزش 60 ميليارد ريال کشف شد.
نادربيگي گفت: درتحقيقات بيشتر پليس مشخص شد قاچاقچيان مواد اوليه روغن هاي خوراکي را با ارز دولتي وارد کرده و پس از بسته بندي ونصب برچسب هاي معروف جعلي آن را به قيمت آزاد وارد بازار مي کردند.
وي افزود: در اين زمينه پنج متخلف دستگير و پرونده آنان به اداره کل تعزيرات حکومتي استان ارجاع شد.
طي چند روز اخير نيز 2 کارگاه ديگر بسته بندي غيرمجاز روغن خوراکي در استان البرز شناسايي و تعطيل شدند.
2098/ 6155
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۱۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد

علیرضا لطفی در جمع خبرنگاران گفت: ماموران نیروی انتظامی محموله قاچاق را از یک دستگاه کامیون کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی افزود: این پرونده که شامل قاچاق پارچه و فندک به ارزش ۹۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال بود، در شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خرم آباد رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان بیان کرد: شعبه با توجه به مدارک موجود، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده، متهم را به پرداخت ۹۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا و ۳۰ میلیارد ریال برابر ارزش خودروی حامل کالا محکوم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد
  • کشف سوخت قاچاق در شهرستان خاتم
  • کشف ۳۲ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق درشهرستان خاتم
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • نفت کوره قاچاق در هامون کشف شد
  • کشف ۴۰ تن روغن خوراکی قاچاق و دستگیری یک متخلف در زاهدان
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • کشف ۴۰ تن روغن خوراکی قاچاق ودستگیری یک متخلف در زاهدان
  • قاچاقچی دستمال جادویی در دام پلیس همدان