Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محسن جهانشیر ظهر دوشنبه در مراسم تجلیل از روابط عمومی‌های برتر دستگاه ورزش استان همدان اظهار داشت: روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بخش انکارناپذیر دستگاه‌های اجرایی بشمار می‌رود و در بخش ورزش نیز به‌خصوص در هیئت‌های ورزشی همدان، باید نقش روابط عمومی پررنگ‌تر باشد.

وی افزود: هر سیستمی رقیب دارد و اگر در اطلاع‌رسانی و شناساندن خود عقب بیافتد، نابود می‌شود و بر همین اساس نیز باید در دستگاه‌های دولتی و حوزه‌های اجتماعی نقاط قوت شناسایی و واقعیت‌ها به اطلاع مردم رسانده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به لزوم برگزاری کارگاه‌های آموزشی در این حوزه گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی موجب ارتقا سطح علمی مسئولان روابط عمومی‌ها خواهد شد.

جهانشیر خاطرنشان کرد: روابط عمومی هیئت‌های ورزشی با حضور در دوره‌های آموزشی عملکرد هیئت مربوطه خود را بهتر از گذشته انعکاس خواهند داد.

سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان نیز با اشاره به جایگاه روابط عمومی‌ها گفت: روابط عمومی‌ها نقش مهمی در اطلاع‌رسانی برنامه‌ها و موفقیت‌های ورزش ایفا می‌کنند و روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان با بهره‌گیری از کارکنان آشنا و خبره به اصول خبرنویسی همواره نقش مهم و سازنده‌ای در ارسال به‌موقع اخبار داشته است.

حمدالله چاروسایی خاطرنشان کرد: یکی از کارهای مهم در روابط عمومی اداره کل، فعال کردن روابط عمومی هیئت‌های ورزشی با استفاده از نیروهای متخصص بوده و امروز بیش از ۴۵ هیئت ورزشی دارای روابط عمومی بوده که ارتباط سازنده‌ای با رسانه‌ها دارند.

وی با اشاره به فعال شدن روابط عمومی شهرستان‌ها بیان کرد: حوزه روابط عمومی ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها نیز به‌خوبی فعال‌شده و با برگزاری کلاس‌های آموزشی و خبرنویسی سعی شده شهرستان‌ها نیز هم‌قدم با اداره کل برای ورزش استان همدان برای اعتلای ورزش استان تلاش کنند.

چاروسایی خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی برای مسئولان روابط عمومی شهرستان‌ها و هیئت‌های ورزشی یکی از کارهای مهمی بوده که از سوی اداره کل ورزش و جوانان صورت پذیرفته و امروزه بیشتر روابط عمومی هیئت‌های ورزشی و شهرستان‌ها با اصول خبرنویسی آشنایی دارند.

در پایان این مراسم از روابط عمومی‌ها برتر ادارات شهرستان‌ها و هیئت‌های ورزشی استان همدان تجلیل و محمدرضا بهرامی صفت خبرنگار ورزشی خبرگزاری مهر در همدان نیز موردتقدیر مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان قرار گرفت.

کد خبر 4621747

منبع: مهر

کلیدواژه: همایش روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۱۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده ظهر چهارشنبه در ملاقات عمومی و دیدار چهره به چهره با مردم جم اظهار داشت: مردم ولی نعمت ما هستند و باید تمام انرژی و توان خود را مصروف خدمت به مردم و گره‌گشایی از مشکلات جامعه کنیم.

استاندار بوشهر افزود: دیدارهای چهره به چهره، فرصت مناسبی برای شناخت بهتر و نزدیک‌تر مشکلات مردم است که معاونان استاندار و مدیران استان بوشهر و فرمانداران نیز به طور مکرر این دیدارها را باید برگزار کنند.

در این برنامه ۲۷ نفر از مردم شهرستان جم، بی واسطه و مستقیم، مشکلات و دغدغه‌های خود را با استاندار مطرح کردند.

در این ملاقات عمومی، مشکلاتی در حوزه اشتغال، مسکن، تسهیلات بانکی، درمان، آموزش، کشاورزی و صنعتی و … مطرح و استاندار نیز خطاب به مدیران مرتبط دستورات لازم را برای پیگیری و رفع مشکلات صادر کرد.

کد خبر 6087926

دیگر خبرها

  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • فرهنگ پهلوانی باید در تمام عرصه‌های ورزشی تثبیت شود
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا می‌شود